Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4471 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום

 

הבנתי שכדאי להחליף את שמן המנוע לאחר שימוש ב K44 במיכל הדלק, כי כל הפיח מתנקז לשמן המנוע, זה נכון?

 

אני מעוניין להחליף גם פלגים, אז במקרה כזה מתי להחליף את הפלאגים לפני ה K44 או אחריו?

 

ואם אני שוקל להחליף גם רצועת טיימינג ( עם או בלי משאבת מים)

 

אם אפשר מה הסדר המומלץ ולמה דווקא הסדר הזה

 

תודה למומחים

פורסם (נערך)

איזה רכב יש לך?

K44 עובר דרך המיכל דלק לאחר מכן פילטר הדלק לכן לדתי אין שום טעם לתאם זמני טיפולים, לדעתי.

מה שאתה מתכוון אולי זה אינפוזיה ששמה באמת רצוי לעשות החלפת שמן.

עריכה אחרונה על ידי mark_Avn
פורסם

רכבים מצובישי ודייהו ישנים הזרקת דלק

אני מתכוון לתוסף דרך מיכל הדלק , אבל הוא מגיע בכל מקרה לאיזור ההצתה ואז

הבנתי שזה שוטף את הפיח והוא נשתף לתוך שמן המנוע

אני לא מבין למה ההחלטה צריכה להיות קשורה להבדל בין אינפוזיה לבין המיכל, כלומר באינפוזיה החומר הפעיל יהיה פשוט בריכוז הרבה יותר גבוהה

אני מעדיף דרך המיכל, יותר נוח לי ולא מסתבך בנזקים

פורסם

שלום רב !

בשני המקרים, מומלץ לתזמן את הטיפולים הבאים לרכב, ולהחליף שמן ומסנן שמן, ומסנן דלק מיד לאחר השימוש בתוסף, משופ שהשימוש בתוסף, עלול לסחוף משקעים בטנק הדלק, ולסתום מסנן דלק, ואילו בהגיעו לתא השריפה, הוא אמור להמיס פיח, שהמצטבר בתא השריפה, על ראשי הבוכנות והשסתומים, ולסחוף את הפיח לשמן.

אין קשר לפלגים, אך כמובן רצוי לתזמן את החלפתם יחד עם השמן והמסננים.

אין קשר להחלפת משאבת המיים, והטיימינג.

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם

תודה צביקה,

אז כמו שהיה לי הגיוני, לסיים להשתמש בתוסף ואז לטיפול באוטו, אני מבין לגבי השמן ופילטר שמן וצרות שיכולים לגרום למנוע.

אבל לגבי פילטר דלק כי החלפתי לפני שנתיים, מה הנזק שיכול לגרום אם נסתם? מקסימום לא יזרום הרבה דלק למזרקים ( גם ככה אני נוסע לאט 8) )

או שיש לו ממש חשיבות משמעותית

פורסם

שלום רב !

מה שיכול לקרות , שתנסה לזנק ברמזור, או באמצע עקיפה, ומהירות הנסיעה תרד ל0, והמנוע יתכבה זה לא מצב שמחייב להחליף מסנן פעם בשנתים עם ממוצע נסיעה של 30.000 קילומטר בשנתים?

אתה מנסה לחסוך, או מנסה להתקע?

 

 

בברכה

ובהקווה להבנה.

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם

אני לא חושב שיש סיכוי לתרחיש כל כך דרמטי, לא נתקלתי בו אף פעם ומקווה גם לא להיתקל, אבל,

בסדר, הבנתי את הרמז,

כלומר לאחר כ 30,000 רצוי לנחליף פילטר דלק

למעשה נוסע לאט ומעט, אולי פחות מ ,20 אלף בשנתיים,

אבל אמרת, אז נחליף

תודה

×
×
  • תוכן חדש...