Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4476 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

לפי כשבוע רכשתי סיטרואן ברלינגו שנת 2006 מנוע 1900 על האוטו יש 214000 ק"מ

רכב במצב דיי שמור לאוטו מסחרי נסעתי על האוטו כ 600 קילומטר מהנים לא שמעתי רעשים לא בעיות בנסיעה ולא בעיות בהנעה

אתמול בצהריים בשיא החום תוך כדי נסיעה שמעתי טק קטן האוטו נכבה ועצרתי בצד הדרך

 

מפה לשם האוטו הגיע למוסך והתברר כי נקרעה הרצועת טיימינג ונפגע הראש מנוע הכל התפרק שם

בלי הרבה ברירה הראש פורק נשלח לשיפוץ ובנתיים תוך כדי נסיון להביא מה קרה לטיימינג שנקרע( נכון הוא לא היה במייטבו אבל עדיין סביר)

המוסכניק גילה כי המשאבת סולר תקועה ואין אפשרות לסובב אותה מפה המסקנה כי עקב תקיעת משאבת הסולר הרצועה נקרעה וגם המוסכניק אמר לי שגם אם זאת הייתה רצועת טיימינג חדשה זה היה קורה.

 

נכון לכרגע האוטו במוסך בעבודה וזה עסק לא זול בכלל

רציתי לשאול אותכם בעלי הנסיון:

 

האם מישהו פעם נתקל בדבר כזה שהמשאבת סולר מפסיקה להסתובב?

האם היה אפשר למנוע את זה ??

ומה עוד אני צריך לדעת אחרי שיפוץ ראש מנוע ומשאבת סולר?

 

אוטו ראשון שלי דיזל ואני לא בקיא בחומר.

 

תודה מראש והמשך ערב טוב :)

פורסם

דווקא תדלקתי לפני כ 350 קילומטר

תדלקתי בתחת דלק של חברת דלק בצומת רעננה

וזה לאחר המלצה של 2 אנשים שונים עם רכבי דיזל שמתדלקים רק שם כבר שנים

פורסם

נתקלתי בבעיה כזו ,בכמה דגמי דיזל ,בד"כ בגלל מיסב גמור ,של המשאבת סולר ,אבל תמיד הופיעו רעשים עוד הרבה לפני , של תחינה או שריקה

מסתבר ששיפוץ קל ,יחזיר אותה לחיים ,אם היא היתה עובדת טוב לפני שנעצרה

בהצלחה

פורסם

עבדתי ברשת המוסכים מעל 5 שנים ולא נתקלתי במקרה דומה או משהו אחר שכיח במשאבות האלו. לדעתי זה מקרה נדיר או שמה משאבה ששופצה בעבר וכנראה לא בצורה הכי טובה.

האם בהיסטוריית הטיפולים יש איזכור להחלפה או שיפוץ משאבת סולר ?

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם

האמת שלא שמעתי שום רעש חריג או שריקה בכל הזמן שלי באוטו ואני אחד שכן שם לב לדברים האלו וזה מפריע לו

האוטו היה נשמע ממש טוב

וגם לא היו רעשים ממש סמוך למקרה

 

אכן המשאבה שופצה בעבר,

 

האם יש דרך נגיד למוסכניק לבדוק דברים כאלה?

איך נמנעים מדבר כזה לפעם הבאה??

 

אמרו לי שיכול להיות שהיה מים בסולר וזה דפק את המשאבה האם זה יכול להיות? האם מים יכול לפרק משאבה ?

למרות שאני אציין שתדלקתי בתחנה מומלצת ולא היו לי תופעות לוואי לאחר התדלוק

×
×
  • תוכן חדש...