Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4475 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום חברים.

יש לי פיאט פונטו ספייס 2005.

לפני כחודש התקנתי אזעקה ברכב כולל מרים שמשות.

מאז ההתקנה קיימת תקלה שהאזעקה מתחילה לצפצפף ללא כל סיבה! ברכב אין גלאי נפח או זעזועים.

עשיתי בדיקה וניתקתי את החוט שמחבר את האינדקציה של דלת נפתחת ( פנס תקרה)

והאזעקה לא ציפצפה.

הכול הותקן כהלכה וללא מגעים רופפים, בוצעו הלחמות.

ברגע שניתקתי את החוט אכן האזעקה לא מצפצפת אבל אין בעצם שום דבר שיכול לתת אינדקציה בעצם של גניבה ופריצה.

אני כרגע עובד עצות יש למישהו פיתרון אותי? עזרה בבקשה

>>>Fiat Punto Spice Dynamic v16 2005<<<

פורסם (נערך)

כמו כן בדקתי גם שהדלתות סגורות טוב.

והמצבר חדש ונבדק כתקין.

והאזעקה מצפצפת לסירוגין יכול להיות אחרי שעה או 5 שעות, יכול להיות פעם אחת ויכול להיות 10 פעמים.

לכן מבקש את עזרתכם אם יש דרך לטפל בזה.

עריכה אחרונה על ידי shai0705

>>>Fiat Punto Spice Dynamic v16 2005<<<

פורסם

הפיקוד של האריגר הוא מינוס.

כנראה חיברת ישירות לחוט של המנורה בתקרה, שהוא פלוס, במקום לחוט פיקוד DOOR.

החיבור שלך שגוי. תקן ודווח אם הבעיה נפתרה.

 

*שווה לך להוסף מיקרו-סוויצ'ים לתא המנוע ולתא המטען.

**אזעקה קולית אינה חוקית להתקנה ושימוש. אם שכן יתלונן על הצפצופים המטרידים, תקבל דו"ח.

***יעילות האזעקה הקולית נגד גניבה היא שולית עד לא קיימת.

1.  MITSUBISHI  SPACE STAR 1.2 instyle 2018

2. CHEVROLET SPARK LS 1.0 2014

 

פורסם

לגביי החיבור:

חיברתי את החוט חיווי לחוט שמפעיל את המנורה ברגע שהדלת נפתחת או הכפתור נעילה (נעילה מרכזית).

אם זה שגוי אז ידוע לך איפה נמצא החוט door? צבע אולי?

מהו מיקרוסוויץ?

>>>Fiat Punto Spice Dynamic v16 2005<<<

פורסם

ניסיתי לחפש מדריך או משהו אך ללא הצלחה.

יש אפשרות לכוון אותי לחוט פיקוד ״door open" ?

>>>Fiat Punto Spice Dynamic v16 2005<<<

פורסם

לאחר בדיקה שביצעתי והיא:

למנורת תקרה מגיעים 3 חוטים

שחור-מינוס

אדום-פלוס

ירוק עם פס צהוב- מינוס ופלוס(שזה אומר ברגע שהמנורה דלוקה החוט מעביר פלוס ובעת שהמנורה כבויה החוט מעביר מינוס.

 

זה מצב תקין לחבר לאזעקה לפי בדיקה שערכתי במדריכים כאן.

תקנו אותי אם אני טועה בבקשה.

כמו כן אם זה תקין ממה נובעת התקלה שלי?

>>>Fiat Punto Spice Dynamic v16 2005<<<

פורסם

ערכתי בדיקה קלה.

ניתקתי את החיבור של האזעקה שמקבל את האינדקציה מהחוט של תאורה שנדלת בעת פתחיחה והאזעקה לא פעלה סתם.

יכול להיות שבאמת שהחיבור לא נכון? ואם כן אז לאן באמת אמור לחבר?

ריליי יפתור את התקלה?

>>>Fiat Punto Spice Dynamic v16 2005<<<

פורסם

קבלו תיקון.

יש חוט 3 חוטים שיוצאים למנורה:

אדום- פלוס

שחור מינוס

כחול עם פס צהוב-שנותן מינוס רק כשאר דלת נפתחת או כפתור נעילה ניפתח

וכך פועל המנורה תקרה בעצם.

אז אני מבין ממך נתקו שזה חיבור תקין לפי מה שאמרת?

ואם זה תקין מדוע האזעקה פועלת ללא סיבה?

>>>Fiat Punto Spice Dynamic v16 2005<<<

פורסם (נערך)

לאחר ניסיון שני:

בדקתי את כל החיבורים ונמצאו תקינים ולא רופפים והאזעקה ממשיכה לפעול ללא סיבה.

ניתקתי את החוט מינוס של המנורה (כחול עם פס צהוב) שנותן אינדקציה כאשר דלת פתוחה ואזעקה לא הופעלה שוב ללא סיבה.

יש 3 חוטים למנורת תקרה כפי שכתבתי:

אדום-פלוס קבוע

שחור מינוס קבוע

כחול עם פס צהוב-מינוס בעת פתיחת דלת.

לפי מה שהבנתי החיבור שביצעתי הוא תקין ויכול להיות שיש נפילת/עליית מתח שמפעילה את האזעקה,

אם זו הבעיה, איך אפשר לבדוק את זה?

יש פתרון לבעיה הזו שאזעקה מופעלת סתם?

ניתן לחבר ריליי שיכנס אליו מינוס ויצא ממנו מינוס ויהיה ממסר וכך לא יהיה נפילת/עליית מתח?

האם יש חיבור אחר שאפשר להתחבר אליו?

הוחלף פעם אחת ״המוח״ של אזעקה ולכן אני שולל את האופציה הזו שוב.

מישהו שכבר התקין אזעקה בפונטו יודע אולי?

תודה עם העזרה שלכם!

עריכה אחרונה על ידי shai0705

>>>Fiat Punto Spice Dynamic v16 2005<<<

פורסם

כשאתה סוגר דלת, האור בתקרה נכבה מיד, או שיש השהיה/עמעום?

אם יש אחד מהשניים, הייתי מהמר שהבעיה היא מהם.

כנראה יש מתח זליגה זעיר, והטריגר של האזעקה רגיש מידי וקולט אותו כפתיחת דלת.

הייתי מנסה לשים נגד בחיבור בין הטריגר של האזעקה לחוט הכחול/צהוב.

נניח של 1 קילו אום.

בודק- האם כך הזליגה נעצרת? יופי. נותר רק לבדוק שהוא לא חוסם את הטריגר לגמרי, כשגנב פותח דלת...

אחרי הבדיקה מחליט אם להקיטן או להגדיל נגד, כך שמצד אחד לא יהיו אזעקות שווא, ומצד שני האזעקה תרגיש בפתיחת דלת אמיתית.

1.  MITSUBISHI  SPACE STAR 1.2 instyle 2018

2. CHEVROLET SPARK LS 1.0 2014

 

פורסם

הבנתי אנסה זאת.

מהו נגד? תוכל להסביר בבקשה?

וד״א נתקו תודה רבה על הסבלנות והרצון לעזור את מלך! :)

>>>Fiat Punto Spice Dynamic v16 2005<<<

פורסם

נגד הוא רכיב אלקטרוני שמשמש בעצם כצרכן זרם במערכת.

כלומר- הוא "מתנגד" למעבר זרם על הקו עד גבול מסויים שקבעו לו.

זאת אומרת שאם יש זליגת זרם קטנה שמפעילה את האזעקה הוא יעצור אותה.

לעומת זאת בפתיחת דלת הזרם החזק יצליח לעבור ולהפעיל את האזעקה.

 

זה הסבר לא ממש מדעי, אלא מופשט.

להסבר מדעי חפש בגוגל.

1.  MITSUBISHI  SPACE STAR 1.2 instyle 2018

2. CHEVROLET SPARK LS 1.0 2014

 

פורסם

ההסבר שלך ברור כשמש :)

קבל עדכון בנתיים הרכבתי מחדש עם דיודה ונגד ביחד כמו כן הוספתי גם אינדקציה לפתיחת בגאז ע ידי חיבור למינוס נורת בגאז שמופעל ונכבה ללא עמום וגם לו הוספתי דיודה כמובן.

נמתין לתוצאות אם הניסיון צלח.

אעדכן בהמשך.

בנתיים אומר לך תודה רבה על העזרה וסבלנות :)

>>>Fiat Punto Spice Dynamic v16 2005<<<

פורסם

אלאחר הכול. שוב הופעלה האזעקה ללא סיבה :(

יש המצלמה ל נגד במידה אחרת אולי? פתרון אחר?

>>>Fiat Punto Spice Dynamic v16 2005<<<

×
×
  • תוכן חדש...