Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4481 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם ,

 

האם יש לי אפשרות להתקין DVD עם מסך ברכב יונדאי אקסנט 2008 ?

אני מחפש את המסגרת בתמונה הבאה ולא מצאתי באייביי , כשאני אומר מסגרת רק את הפלטסיק ללא המסך.

חפשתי בכל דרך אפשרית ולא מצאתי באתרי האינטרנט , לא אכפת לי לקנות מפירוק באיכות או לנסוע למקום בארץ שמוכר מסגרות

dnx5120.JPG

 

צלמתי לכם תמונה של הדגם הרכב שלי ( שימו לב שהחלק שמתחת לרדיו דיסק הוא יציקה אחת עם המסגרת, כלומר הוא לא יוצא ) כנראה זה ככה בדגם שלי

 

20140318_213347 (1).jpg

 

ממש בא לי להתקין מערכת DVD באוטו

תודה רבה על העזרה

פורסם

צריך לפרק את הפלסטיקה איפה שיושב המזגן, השעון והמערכת הנוכחית שלך ולהרכיב את הפלסטיק הרלוונטי.

נסה לשאול אצל מתקיני מערכות האם הם יכולים להשיג לך את המתאם הרלוונטי. אכן אצלך המדף הזה מתחת למערכת הוא חלק מהיציקה של המסגרת.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם (נערך)
צריך לפרק את הפלסטיקה איפה שיושב המזגן, השעון והמערכת הנוכחית שלך ולהרכיב את הפלסטיק הרלוונטי.

נסה לשאול אצל מתקיני מערכות האם הם יכולים להשיג לך את המתאם הרלוונטי. אכן אצלך המדף הזה מתחת למערכת הוא חלק מהיציקה של המסגרת.

 

נכנסתי לאתר הזה --- > http://www.hyundaionlineparts.net/Hyundai_2008_Accent/TRIM.html

אך לא בדיוק הבנתי מה הולך שם מבחינת בחירת הרכיב שאני צריך...זה אתר שאפשר להזמין דרכו את כל המכונית בחלקים

הנה התמונה הרלוונטית להזמנה .... אני לא מוצא את המסגרת בתמונה .

אולי אתם תצליחו לזהות את הרכיב .

KHMAPMC0684-84701.jpg

 

מעניין איך זה שאני לא מוצא את החלק שברצוני לקנות ב EBAY , אולי מהסיבה שאני לא כותב נכון את החלק .. ( האמת איך אפשר לדעת ? ) כתבתי CONSOLE DUBLE DIN זה טוב ? ... בדרך כלל אני מוצא שם הכל

 

האם יש לכם המלצות לאנשים שמזמינים חלקים כאלו ? או שאנשים שיש להם נסיון עם זה רכיבים כאלו ?

עריכה אחרונה על ידי regedit
פורסם

תנסה אצל מתקינים (אסור להמליץ בפורום ולכן אני לא נוקב בשמות), ואתה יכול לנסות ביונדאי שופ, אולי יוכלו לעזור לך.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם (נערך)

חברים אחרי חפירות רציניות , מצאתי את המסגרת הרצויה. באתר הנ"ל

http://www.jimellishyundaiparts.com/showAssembly.aspx?ukey_product=3410228&ukey_assembly=413558&ukey_make=1033&ukey_model=14679&ukey_driveline=0&ukey_trimlevel=0&modelYear=2008

 

החלק נמצא בתמונה הזאת :

1111.jpg

מספר החלק בתמונה הוא : 84741A

נראה לי מחיר ממש מוגזם דפקו שם....אני מנסה להשיג את אותו חלק במחיר שפוייי

אבל המחיר הוא 135 דולר .????? נראה לכם הגיוני ? אחרי שראיתי מה המחיר מזה התבאסתייי....

 

למה זה כזה יקררר??????????

עריכה אחרונה על ידי regedit
פורסם

אני מציע לך לרשום לפי החוקים של הפורום (בלי 20 סימני שאלה, ולא "שפויייי" אלא "שפוי" וכו')

 

לגביי החלק:

http://www.ebay.com/itm/2006-2007-2008-2009-2010-2011-Hyundai-Accent-Kia-Rio-Dash-Kit-Double-Din-/261194984193?pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item3cd06f2b01

זה עשוי להתאים.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם

^

זה לא יתאים כי הוא צריך להחליף את כל החלק בשלמותו (עם הפתחי מזגן,שעון וכפתור אורות אזהרה).

 

פותח השרשור חיפשתי בEBAY ולא מצאתי,תנסה ללכת למתקין יצירתי שיכניס לחלק הקיים דאבל דין ע''י חיתוך פלסטיק והתאמת הגודל למכשיר.

שברולט אופטרה 07 > קיה פורטה 10 > קיה פורטה 11 > ניסאן סנטרה 17 > קיה ריו 18 > סיאט איביזה 12 > סיאט ארונה 21

פורסם
^

זה לא יתאים כי הוא צריך להחליף את כל החלק בשלמותו (עם הפתחי מזגן,שעון וכפתור אורות אזהרה).

 

פותח השרשור חיפשתי בEBAY ולא מצאתי,תנסה ללכת למתקין יצירתי שיכניס לחלק הקיים דאבל דין ע''י חיתוך פלסטיק והתאמת הגודל למכשיר.

 

כן מה ששלח הבחור באמת לא מתאים.

 

אחרי בירורים ובדיקות , יש לי 3 אפשרויות :

 

1. לקנות את החלק מהאתר שמצאתי שהחלק עולה 136 דולר . שאין סיכוי שאני קונה אותו במחיר כזה

2. להוציא את החלק בעצמי , ולחתוך אותו עם סכין חמה כמו שאמר הבחור GABIUBOGI. שזה גם סיכון ....

3. לחפש חלק כמו בתמונה מחלקי חילוף .

 

כל כך בא לי מערכת מולטימדיה שאני מוכן לקחת בכיף את אופציות 2 ו 3 . בכל מקרה אני אשמח , אם מישהו מכיר אתר מחול למכירת חלקים.

פורסם

אמרתי לך, נסה ביונדאי שופ (חנות בארץ), אולי יוכלו להשיג לך.

ואני מאמין שמתקין רציני שיודע לעבוד, יוכל להסתדר גם בלי החלק הנדרש, ולבנות משהו שיתאים פיקס.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם

אני אתקשר מחר ליונדאי שופ , ואברר איתם .

אני מקווה שאצליח למצוא את החלק או מתקין שאדע באמת לעשות עבודה יפה.

 

תודה על העזרה כאן בפורום

×
×
  • תוכן חדש...