Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7901 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום חברים.

מצד אחד אני צמא לאופנוע ומצד שני אני לא יכול לוותר על הרכב .

המגבלה אינה בתקציב לרכישת אופנוע , אלה בתשלום הביטוח שלו .

 

האם מישהו מכיר אפשרות לבטח אופנוע לסופ"ש בלבד .

או לחילופין שמעתי פעם משהו שאמר שניתן לשלם ביטוח מלא ולהקפיא את הביטוח

או להפשיר בהתאם לצורך ובסוף השנה תקבל את העודף מהשימוש החלקי בביטוח .

 

אגב , אני מעוניין ב-DR350 .

אני מקווה שיש פיתרון לבעיה שלי .

ואם אין אז חברת הביטוח שתמציא פתרון תתעשר כי אני מכיר הרבה עם בעיה דומה.

תודה מראש .

פורסם

אפשר לקנות ביטוח חובה לתקופה קצרה כמו שבוע, המחיר הוא מאוד יקר.

גם כן פורום של אופנועים,

חצי מהאנשים כאן כשהם יוצאים לרכב עושים את זה במגרשי חניה, אופנוענים עלק.

פורסם

בעבר שאלתי את אותה שאלה ונענתי כי מועדון אלפה רומאו מציע לחבריו ביטוח מסוג זה...

לא יודע אם אכן כך הדבר, כי אין ברשותי אלפה (תהיה בע"ה:roll: )

 

לדעתי דבר כזה חשוב מאוד ויכול לתרום רבות למספר כלי הדו גלגלי במדינה..

 

כמו כן, קיים הריי ביטוח שלא תקף לכל שעות היממה (של רכבי אספנות), לכן לא מובנת לי הסיבה שאין ביטוח שתקף לחלק מהשבוע....

 

 

וכן, גם אני מחפש בנרות, פנסים ולפידים (אפילו בנרות נשמה) אחרי ביטוח מסוג זה

פורסם
בעבר שאלתי את אותה שאלה ונענתי כי מועדון אלפה רומאו מציע לחבריו ביטוח מסוג זה...

לא יודע אם אכן כך הדבר, כי אין ברשותי אלפה (תהיה בע"ה:roll: )

 

לדעתי דבר כזה חשוב מאוד ויכול לתרום רבות למספר כלי הדו גלגלי במדינה..

 

כמו כן, קיים הריי ביטוח שלא תקף לכל שעות היממה (של רכבי אספנות), לכן לא מובנת לי הסיבה שאין ביטוח שתקף לחלק מהשבוע....

 

 

וכן, גם אני מחפש בנרות, פנסים ולפידים (אפילו בנרות נשמה) אחרי ביטוח מסוג זה

במידה ובעלים של אלפא אכן עושה ביטוח רק לסוף השבוע - איך האלפא תגיע ביום ראשון למוסך?:lol:
פורסם
במידה ובעלים של אלפא אכן עושה ביטוח רק לסוף השבוע - איך האלפא תגיע ביום ראשון למוסך?:lol:

:D

 

אני רציתי לומר שברור שביטוח סופ"ש בלבד.

 

רק אז היא נוסעת.

כל שאר השבוע היא במוסך.

 

ואהוד, תתבייש לך.

אתה לא יודע שאלפא מגיעה למוסך בגרר בלבד?

When a world of oppertunities comes knocking at your door,

Make sure you know where is the rear exit.

 

There's no place like 127.0.0.1

 

הכל עובר בחיים.

גם החיים.

×
×
  • תוכן חדש...