Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4487 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

אז ככה היום בצהרים הסתכלתי על המסגרת ניקל שלי והחלטתי שנמאס מזה כבר, כל כמה חודשים צריך לקנות חדש כי זה מתקלף בין שטיפה לשטיפה וזה יפה לשבוע אחד וזהו.

1.jpg

חשבתי קצת והחלטתי לעשות שינו כיוון שהאוטו שלי לבן אמרתי שלוחית רישוי לבנה תתאים ביותר!

2.jpg

קילפתי את המדבקה של המסגרת לוחית רישוי הישנה ,ניקיתי מדבק והתחלתי במלאכה 4 שכבות של ספרי צבע לבן פשוט וזול (ועוד נשאר בקבוק שלם כמעט )וזה התוצאה...

3.jpg

נראה נחמד ביותר יפה מהקודם אבל עדיין פשוט לטעמי אז השארתי אותה כרגע בארון עד הערב שעלה לי רעיון היה לי.....

 

4.jpg

(נזכרתי בסמל של טיוטה שדוד שלי נתן לי והחלטתי להשתמש בו.)

תוצאה סופית-

5.jpg

6.jpg

קצת זמן של מחשבה, צביעה הייתה בזמן שעשיתי משהו ככה שלא הקדשתי לזה יותר מדי זמן ותוצאה מדהימה לדעתי.

מה אתם חושבים????

:-)

עריכה אחרונה על ידי oran corolla
  • אהבתי 1
פורסם

רעיון יפה. מעניין אותי עד כמה הצבע יחזיק.

מסגרות ניקל שמתקלפות זה לא דבר חדש,

אני מניח לזה ככה. פעם בשנה לערך אני מחליף, כשהמסגרת כבר משחירה לחלוטין

אחרת אם אחליף כל חודש לא יהיה לזה סוף.

מציע להתעלם להבא.

 

רעיון ממש יפה.

שלומי.

פורסם

יצא מגניב,אותי יותר העסיקו הפונקציות שלך...אני מתגעגע לתיכון :cry:

שברולט אופטרה 07 > קיה פורטה 10 > קיה פורטה 11 > ניסאן סנטרה 17 > קיה ריו 18 > סיאט איביזה 12 > סיאט ארונה 21

פורסם

יצא יפה מאוד, אני עכשיו גם רוצה לעשות ככה, אבל גם כאן אל תצפה שזה יחזיק לך הרבה זמן, זה צבע פשוט בלי יסוד בלי כלום.

 

אני מיזמן עזבתי את מסגרות הניקל המתקלפות האלה, העדפתי כבר מסגרת שחורה רגילה וזהו, אבל הרעיון של מסגרת לבנה עם סמל ממש יפה.

פורסם
יצא יפה מאוד, אני עכשיו גם רוצה לעשות ככה, אבל גם כאן אל תצפה שזה יחזיק לך הרבה זמן, זה צבע פשוט בלי יסוד בלי כלום.

אני מיזמן עזבתי את מסגרות הניקל המתקלפות האלה, העדפתי כבר מסגרת שחורה רגילה וזהו, אבל הרעיון של מסגרת לבנה עם סמל ממש יפה.

 

תודה רבה תאמת לא רציתי להשקיע בצבע כי לא חשבתי שזה יצא ככה,

עם זה יתחיל להתקלף אני ישקיע הפעם על צבע וחדש ועמיד יותר.

נ.ב אני שם לב שיש לנו טעם משותף וגם מחשבה דומה ניקוי מנוע וכו...8)

פורסם

המסגרת הניקל האחרונה שהייתה לי החזיקה יותר משנה עם ברק וצבע יפה. החלפתי אותה לאותה אחת (לפי האריזה אני זוכר) ב30 שקל. יש דגמים קצת יותר איכותיים ויש פחות איכותי.

 

האוטו נראה ממש טוב, תתחדש ותשמור עליה. אני אוהב את הטויוטה הזאת. אבל הכי חשוב, שים לה מגנזיום כי בלי זה היא נראית סבתא-אוטו.

פורסם

20140124_200827.jpg

המסגרת הניקל האחרונה שהייתה לי החזיקה יותר משנה עם ברק וצבע יפה. החלפתי אותה לאותה אחת (לפי האריזה אני זוכר) ב30 שקל. יש דגמים קצת יותר איכותיים ויש פחות איכותי.

 

האוטו נראה ממש טוב, תתחדש ותשמור עליה. אני אוהב את הטויוטה הזאת. אבל הכי חשוב, שים לה מגנזיום כי בלי זה היא נראית סבתא-אוטו.

תמיד היה....

פורסם

כן זה נראה כמו מסגרת של המשטרה המתכתית עם המספר המתחלף. (ד"א יצאו חדשים בצבא שחור).

בחזרה לנושא, הרבה יותר יפה בלי מסגרת.

×
×
  • תוכן חדש...