Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4213 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שבת שלום,

לאחרונה שמעתי מכמה חברים שכדאי להזמין חלקים מסויימים לרכב מחול, אני מתאר לעצמי שיש חלקים שיתשלם להזמין ויש חלקים שלא ישתלם להזמין.

 

אני יודע שעל חבילה של עד 75 דולר לא משלם מס, מע"מ (אני לא מבין בזה, תתקנו אותי אם אני טועה).

 

לשאלות:

 

1.האם כדאי להזמין חלקים מחול לרכב?

2.במידה וכן איזה חלקים ?

3.כיצד אני יודע איזה חלק מדוייק אני צריך להזמין ?

4.האם יש אתר מומלץ (במידה ורלוונטי)

 

כול מי שרוצה להוסיף הרי זה משובח (ההבנה שלי מינימלית כפי שרואים)

 

שאלה מיידית - כרגע אני צריך מנגנון לחלון שליד הנהג(כמה שיותר מהר), האם כדאי להזמין מחול?

תודה

פורסם

תלוי מה אתה צריך ?

חיישנים וכו', כמעט תמיד יהיה יותר זול וסיכוי אפסי שייתפס במכס, לא משנה מה הסכום שלו..

יש רשימה של חלפים בשחרור מהיר, באתר של משרד התחבורה, אם לא תמצא תגיד לי אני אשלח לך.

ebay.com / ebay.co.uk

שאתה צריך להחליף משהו באוטו, תעשה השוואה, כמה עולה בארץ, וכמה עולה באיביי + משלוח +במידה וצריך מכס.

חלקי פלסטיק אני תמיד מזמין וחיישנים.

אם ההבדל הוא עד 50 שקל, קנה בארץ, מעבר לזה עשה שיקולים ותזמין מחו"ל.

המנגנונים נעים מ50-250 לחליפיים, תלוי באוטו.

אם תצטרך עוד עזרה אשמח לעזור גם בפרטי.

Renault Clio MK2 ph1 1.4RT

Renault Clio Sport 172RS 2.0

 

FRANCE

פורסם

משתלם ב-90 אחוז מהמקרים אם זה פריט עם סיכון נמוך לעצירה במכס.

פריט אחרון שהזמנתי לשם השוואה עולה בארץ לאחר הנחה של 20% (תודה באמת) 450 שקל(ולא זה לא מוסך מורשה)!

מאיביי כולל משלוח תוך שבוע=220 שקל.

פלאגים NGK בארץ 110 לאחד,מאיביי רביעייה ב-160.

ועוד המון.

HU:PIONEER 5850MP,COMP:RAINBOW DREAM LINE SLX265,AMP1:JBL 75.4,AMP2:BAZOOKA ELA60.2

 

 

פורסם

אכן מאוד כדאי להזמין חלקים מחו"ל - בעיקר חלקים קטנים כמו חיישנים וכו' שיעברו בקלות וגם ביגלל שהמחירים בארץ לאותם חלקים לא שרק יקרים- אלא אפילו חזיריים!

סתם לדוגמא- חיישן פשוט לגיר הרובוטי(סתם נגד משתנה).

חליפי: 30~50 שקל.

מקורי: כ80 סטרלינג

בארץ: 3000 ש"ח!

 

עכשיו אני מתוסכל שלא הזמנתי מראש למיקרה של תקלה כי בידיוק בסופ"ש הרובוט שלי שוב חלה.. ככל הניראה מדובר בחיישנים אלה :-(.

Peugeot 508 2019 1.6L 180 HP - כי ליקראת משבר גיל ה40 רציתי להחזיר את הריגוש לחיים בכל התנעה 🙃

  • 6 חודשים מאוחר יותר...
פורסם

מתעלק ומקפיץ

יש המלצות לאתרים השולחים לארץ מלבד איביי ?

  • חודשיים מאוחר יותר...
פורסם

המלצה -

להתקשר למוסך יבואן ולבקש מספר פריט מדויק (מספר גלובלי) ואז לבצע חיפוש.

לשים לב להבדלים בין ארצות שנוהגים "הפוך" - מספר פריט צריך למנוע בעייה זו.

" ! The fender bender bent more than just your fender "

פורסם

לי יש רכב אמריקאי (אימפלה) אז יש לי את אמזון ואיביי בקלות רבה.

במיוחד כשאמזון שולחים המון חלקים לארץ ישירות ולא צריך חברת שילוח צד ג'.

 

אני יכול לומר לך שלפני שבועיים וחצי 'נפל' לי החלון של הנהג. המנגנון פשוט נשבר, הכבלים בפנים.

במקום להביא מפירוק או משהו בסגנון העדפתי להזמין חדש, שאדע שגם הוא לא ישבר לי בזמן הקרוב.

 

הזמנתי מקורי AC DELCO מאמזון (עולה $102) עם משלוח ומיסים, יצא $148, כ-577 ש"ח.

משלוח עם UPS הגיע תוך 5 ימים.

 

לפני ההזמנה כמובן ביררתי כמה יעלה בארץ... התקשרנו ל-GM, אמרו לנו שאין בארץ אבל אפשר להזמין.

זה יעלה 1,800 ש"ח לפני מע"מ.

 

היה לי אותו דבר עם ממיר קטליטי לפני חודש, הזמנה מאמזון דרך BUY2USA עם מיסים ומשלוח עד הבית, יצא 1,972 ש"ח.

בארץ רצו 4,800 ש"ח לפני מע"מ. ושוב, לא היה במלאי.

 

אני מזמין רפידות, פילטר אוויר, פילטר שמן, פילטר דלק, חוטי הצתה, פלגים ועוד ועוד... הכל הזמנתי משם.

כל עוד המצב לא חמור ודחוף כל כך שאי אפשר לנסוע עם הרכב כמובן.

הכל הרבה יותר זול. גם לא צריך לצאת מהבית, להפסיד כמה שעות מיום עבודה וכו'...

×
×
  • תוכן חדש...