Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פרויקט שדרוג המערכת #2 SPL


haq
שימו לב! השרשור הזה בן 3680 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

אדי. הסיבה שהSPL. יותר מודאגים זה כי הם לוקחים את הרכיבים לנקודות קיצון.

ובמידה ויהיה עיוות. הוא יכול לגרום לנזק לרכיבים.

ובSQ. לא מחפשים את הקצה של האלמנט. מחפשים את האמצע. שם לרוב הוא הכי מאוזן.

גלגלצ: דיווחי תנועה ביציאה ממצרים. עומס תנועה ענקי ממחלף סיני עד מחלף ים סוף, משה תיזמן 40 שנה. תודה לך משה.

מודעת מכירה ................ פרויקט איטום על הרכב שלי

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 165
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

ועדיין מחפשים את הקצה של אותו האמצע בכדי לדעת בדיוק מה הטווח הבטוח, בלי לדעת מה הקצה? איך תדע מה האמצע?

 

זה שאתה לא לוקח רכיב עד הקצה לא אומר שאתה לא צריך לוודא בדיוק למה הוא מסוגל וחבל שלא רואים זאת מספיק, עדיין.

 

מסכים אתכם דרך אגב פשוט בשני המקרים חשוב לדעת את הגבולות.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS2 + Audsion BitOne + Voce5.1K FullDA + MASSIVEBX4 +HatL1 + Morel CDM880 + Morel Hybrid602 + Micca COVO-S + Audison TH10 + Pioneer TS-X150

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ניראה טוב וכבד (-: . כמה שוקל כל העסק הזה? טוב שהתיבה עומדת להיות בכיסא האחורי ולא בבגאז' , זה יוריד קצת מהעומס על הבולמים והקפיצים האחוריים .

hu:eclipse 7200 MK II ,amp:image dynamics q450.4+boston gt28+mono rockford 1501bd,comp:duble hertz mlk165+midrange hl70, subwoofer:fi q15

:evil:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

80 קילו בלי הסאבים אולי. לדעתי כל העסק הזה כולל תיבה מצברים סאבים מגבים שוקל לא פחות מ300קג

אבל לפחות לא הכול יושב מאחורי הסרן. עיקר המשקל נמצא בין הסרנים. לדעתי גומיות הגבהה מאחורה לא יזיקו לשמירה על הבולמים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

גומיות לא יצילו את הבולמים, מה שכן הם יתרמו לכך שהתחת של האוטו לא יגרד את הרצפה בבמפרים. כדי להציל את הבולמים צריך קפיץ קשיח יותר או בולם עמיד יותר.

hu:eclipse 7200 MK II ,amp:image dynamics q450.4+boston gt28+mono rockford 1501bd,comp:duble hertz mlk165+midrange hl70, subwoofer:fi q15

:evil:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מה שיהרוס את הבולם זה שהמשקל מונע מהלך, והמשקל באותו הזמן הורס את הקפיץ. התקנת גומיות תמנע סגירת מהלך של הבולם.

זה גם מקל קצת על חיי הקפיץ.

ההבדל אצלי עם ובלי הגומיות היה משמעותי ביותר, שכן זה פתר לי את בעיית התת היגוי כתוצאה ממשקל עודף על הסרן האחורי.

הרמה של 30ממ עשה אצלי הבדל של שמיים וארץ, גם מבחינת מראה וגם מבחינת שליטה ויציבות.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה נותן לך שליטה טובה יותר כי זה מחזיר את הרכב למצב מאוזן, זה לא אומר שמצב הבולמים שלך הוא טוב. לבולם לא משנה אם הוא במצב סגור או פתוח (אלא אם הוא מקבל מכות של סוף מהלך מה שלא אמור לקרות בגלל גומיות הגבלה ומהלך מכאני של המתלה), לכל קפיץ יש קבוע קפיץ מסויים ומתאימים אותו לרכב בהתאם למשקל שהוא עומד לשאת, ברגע שהמשקל הזה עולה כל קפיצה גורמת לתנודה גדולה של הקפיץ וגם של הבולם שאמור לרסן אותו. תנודות גדולות תחת עומס מגדילות את לחץ השמן בתוך הבולם מה שבסוף גורם לו לנזילות חיצוניות ופנימיות.

hu:eclipse 7200 MK II ,amp:image dynamics q450.4+boston gt28+mono rockford 1501bd,comp:duble hertz mlk165+midrange hl70, subwoofer:fi q15

:evil:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

דיוויד, תת היגוי או היגוי יתר?

 

תת היגוי זה כשיש לרכב בדרך כלל יותר מידי משקל מקדימה והרכב נועל את הגלגלים הקדמיים לכוון נסיעת הרכב, יותר נכון מחליק עליהם.

היגוי יתר זה כשיש יותר משקל מאחורה והרכב זורק זנב, אופייני יותר לרכבים עם הנעה/הנאה אחורית או מנוע אחורי.

 

הייתי מצפה מכזו תוספת משקל על הרובר שלך עם כל הכוח שלה לאבדן שליטה על הזנב במקום האף, מה באמת קרה לך לאחר התקנת המערכת? זה נתון בטיחותי קריטי, כדאי לשמוע מהנסיון שלך קצת בנושא.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS2 + Audsion BitOne + Voce5.1K FullDA + MASSIVEBX4 +HatL1 + Morel CDM880 + Morel Hybrid602 + Micca COVO-S + Audison TH10 + Pioneer TS-X150

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בחיים לא הגעתי למצב של אובדן שליטה על הזנב, לא ברובר ולא בלנצ׳יה. להיפך, הרגשתי שהגלגלים הקדמיים נמצאים על רחפת, זה היה מורגש במיוחד על כביש רטוב.

כשהתקנתי את הגומיות הגבהה - בעיה זו נפתרה.

על מנת להתמודד עם המשקל, דרוש לא רק קפיץ יותר קשיח, אלא גם בולם יותר קשיח בהתאם.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אדי המשקל מאחור מהדק את הגלגלים עוד יותר לכביש ומרים את האף שלו כלפי מעלה מה שגורם אובדן שליטה על ההגה, בדומה לגך שקשה הרבה יותר "לזרוק תחת" בעליה. אם ייצא לך פעם לנהוג בטנדר עם ארגז עמוס תרגיש את זה בצורה הטובה ביותר (-: . אגב דייויד זה נכון שעדיף גם בולם קשיח יותר כדי למנוע תופעה של ריסון נמוך מידיי (מספר תנודות אחרי קיווץ של הקפיץ) אבל אם הקפיץ יוחלף לאחד קשה יותר ותימנע תנודה ארוכה מידיי של המתלה סביר להניח שהבולם ישרוד.

hu:eclipse 7200 MK II ,amp:image dynamics q450.4+boston gt28+mono rockford 1501bd,comp:duble hertz mlk165+midrange hl70, subwoofer:fi q15

:evil:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 3680 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...