Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פענוח תוצאות בדיקה פיג'ו 206 2008 1.6 XS


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4504 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הרכב שנת 2008, יד 1, 112 אלף ק"מ, מרכב ה-3 דלתות בצבע אדום כהה.יד קודמת פרטית, יש ספר רכב ונאמר לי שנעשה טיפול גדול ב110 אלף קמ. המוכרת היא חברת טרייד אין,המחירון הוא 38 אלף והמחיר המבוקש הוא 28 אלף עקב אירוע הפנינג מבצעים בחברת הטרייד אין השבוע.



 

הרכב עבר היום בדיקה בהרצליה,אשמח אם תוכלו לעזור לי לפענח את תוצאות הבדיקה,מה דורש טיפול ומה סתם נרשם על מנת לחסות על מקום הבדיקה,מחיר של החלקים שנדרשים להחליף(מקוריים) וכמובן אם כדאי ללכת על זה!

תודה רבה.

 

454c789fe03190681b2b98e845fdf3ca.jpg

Peugeot 206 XS 2008 1.6 Manual

Peugeot 207 2008 Sport 1.6 Manual

Seat Ibiza 2010 Sport 1.6 Manual

פורסם

על פניו נראית בדיקה סבירה לחלוטין, חוץ מתושבות המנוע ומשאבת שמן הגה שבד"כ אינם נכללים בכסת"ח.

יש חשבוניות בנוגע לטיפולים עד עכשיו? האם בוצע החלפת טיימינג?

פורסם
על פניו נראית בדיקה סבירה לחלוטין, חוץ מתושבות המנוע ומשאבת שמן הגה שבד"כ אינם נכללים בכסת"ח.

יש חשבוניות בנוגע לטיפולים עד עכשיו? האם בוצע החלפת טיימינג?

 

יש חשבוניות,טיימינג לא בוצע

Peugeot 206 XS 2008 1.6 Manual

Peugeot 207 2008 Sport 1.6 Manual

Seat Ibiza 2010 Sport 1.6 Manual

פורסם

עניין לחץ העוקה מטריד אותי, את כל השאר אפשר להחליק.

ממליץ לקחת את הרכב לבדיקה נוספת אצל מכונאי שמכיר את הרכבים האלו בע״פ.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם
עניין לחץ העוקה מטריד אותי, את כל השאר אפשר להחליק.

ממליץ לקחת את הרכב לבדיקה נוספת אצל מכונאי שמכיר את הרכבים האלו בע״פ.

 

מה זה יכול להיות לחץ עוקה? יש מקום מומלץ שאתה מכיר באזור המרכז? קראתי שיש את ליטל 2000 ומוסך גבע

Peugeot 206 XS 2008 1.6 Manual

Peugeot 207 2008 Sport 1.6 Manual

Seat Ibiza 2010 Sport 1.6 Manual

פורסם

לחץ בעוקה בד"כ נגרם מבלאי טבעי של המנוע, למרות שזה כסת"ח די נפוץ. אכן כדאי ללכת למוסך שמכיר את הדגם ולהתייעץ גם לגבי משאבת השמן ועלות טיימינג.

מוסכים מומלצים בפורום הם אורן שירותי רכב, גבע, אם הדרך, והם מתמחים ברכב הנ"ל.

פורסם

מצ"ב פוסט ישן של מיודענו בני ל בעניין לחץ עוקה - מלפני שבע אך נכון גם היום

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם
מצ"ב פוסט ישן של מיודענו בני ל בעניין לחץ עוקה - מלפני שבע אך נכון גם היום

 

תודה רבה על העזרה,מכיוון שזה רכב מחברת טרייד אין זה יותר בעייתי להביא את הרכב למוסך,אם אבצע את אותה בדיקה כמו שפיליפ עשה העלאת טורים בזמן שמכסה השמן פתוח כדי לראות אם המנוע זורק שמן,זה גם יביא לי אינדיקציה לגבי המקרה שלי?

Peugeot 206 XS 2008 1.6 Manual

Peugeot 207 2008 Sport 1.6 Manual

Seat Ibiza 2010 Sport 1.6 Manual

פורסם

אישית לא הייתי מהמר על הרכב הזה שגם בלי "מבצע" של טרייד-אין אני לא משוכנע שהוא שווה את מה שמבקשים עליו.

 

יש לך לעשות פה קלאץ, טיימינג ותושבות מנוע. ומצב המנוע כנראה לא מזהיר ויתכן שגם הוא מצריך השקעה.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם
אישית לא הייתי מהמר על הרכב הזה שגם בלי "מבצע" של טרייד-אין אני לא משוכנע שהוא שווה את מה שמבקשים עליו.

 

יש לך לעשות פה קלאץ, טיימינג ותושבות מנוע. ומצב המנוע כנראה לא מזהיר ויתכן שגם הוא מצריך השקעה.

 

סיכמנו שיתקנו את כל הליקויים חוץ מטיימינג כאשר המחיר הוא 28,אבל אם באמת יש בלאי למנוע כנראה שאני אוותר,השאלה אם באמת יש בלאי או שזה סתם כסת"ח? את האמת פעם ראשונה שאני קונה פיג'ו פשוט היא מציעה די הרבה במחיר הזה

Peugeot 206 XS 2008 1.6 Manual

Peugeot 207 2008 Sport 1.6 Manual

Seat Ibiza 2010 Sport 1.6 Manual

פורסם

אי אפשר לדעת עם סמך הטופס שצירפת אם זה בלאי או סתם כסת"ח. אני בכל אופן, לא מוכן לקחת על עצמי את ההימור הזה. אם zvit מוכן להמר במקומי, הוא מוזמן :wink:

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם

האם אתה מקבל אחריות כלשהי?

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם
האם אתה מקבל אחריות כלשהי?
אחריות מנוע וגיר למשך שנה

Peugeot 206 XS 2008 1.6 Manual

Peugeot 207 2008 Sport 1.6 Manual

Seat Ibiza 2010 Sport 1.6 Manual

×
×
  • תוכן חדש...