Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4516 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בוקר טוב מקצוענים.

רציתי לדעת מה הסיכוי לנקות את השטיחים האלה . ולהחזיר אותם עד כמה שאפשר למצב כמה שיותר קרוב לחדש.

כן זה בעייתי , אבל שווה לנסות.

מישהו יכול להמליץ לי על חומרים לניקוי השטיחים.?

יש פה בפורום חברה למוצרי ניקיון, אבל אני אשמח להמלצות, ניסיון, ודעות של חברי הפורום.

תודה רבה ושבת שלוםimage.jpgimage.jpgimage.jpg

פורסם

השטיחים מטונפים מאוד,הייתי משתמש בתרסיס קליה זה שלב ראשון. שטיחים לאמבטייה עם מים ולרסס קליה על השטיחים ולהמתין.

אחר"כ שוטף את הקליה לאחר מספר דקות,משתמש בסנטבון(כן כן הסבון עם הלוגו של החתול) אם אין את הסינטבון אפשרי להשתמש באבקת כביסה לשימוש ידני,או טקסטיל שמפו. לשפשף טוב עם מים וסבון בעזרת מברשת ולשטוף שוב במידת הצורך אם השטיח עדיין לא התנקה כמו שצריך. לגבי השטיח של הרכב(הקבוע) גם שם הייתי משתמש בקליה באופן הבא.

גיגית קטנה עם מים+קליה(כמה ריסוסים)

מברשת,מבגבת.

לטבול את המגבת בנוזל(מהגיגית),לסחוט, ולשפשף טוב, גם בעזרת המברשת ולהגיע לכל המקומות.

לחזור על הפעולה מספר פעמים, ואז לקחת מגבת נוספת ולייבש מעט את השטיח.

קליה עושה פלאים.

השטיח לא אמור להיות רטוב, אלא לח. נסה לא להרטיב אותו יותר מידי כי גם אין שמש חזקה בחוץ כדי שזה יתייבש.

בהצלחה ואשמח לראות תמונות של אחרי.

Peugeot 208GTI 2017 and Hyundai Tucson 1.6T 2019. 😀

Hyundai Tucson 2.0L Open sky 2016-2019- Sold Hyundai Elantra 2006 2.0L 2006-2016-Sold, Peugeot 206XS 2015-2021 Sold

פורסם (נערך)
במידה ויש לך שואב רטוב זה יקל מאוד על התהליך אתה מרסס apc לאחר מכן מקרצף עם מברשת ושואב

 

לא אין לי שואב רטוב, יש איזה מקום שאפשר להשיג דבר שכזה. אני יודע שבכפר סבא יש מכון שטיפה בקיטור באופן עצמאי,

יש מקום שיש שואב כזה ?

 

אפשר המלצה לחומר APC כזה מומלץ,?

 

תודה

עריכה אחרונה על ידי eyal177
פורסם

פ״ת-באר שבע-חיפה, איפה שבא לך:)

אבל תודה בכל מיקרה מישהו מתחתך פירסם לינק, כנראה שאני יקנה את זה , אם לאף אחד אין המלצה למשהו יותר איכותי וטוב . תודה

×
×
  • תוכן חדש...