Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

שאפו לסיטרואן (סיטרואן C4 קקטוס)


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3653 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לינק לכתבה מאתר CarsForum

 

 

למי שלא ראה, סיטרואן הציגו את רכב הפנאי הקומפקטי החדש שלהם בשם 'קקטוס', ולמרות שאני לא מחובבי סיטרואן או מאוהבי רכבי הפנאי אני חייב להביא את הרכב הזה לצומת לבכם:

 

 

5430.jpg

 

 

 

 

זה מה שאני קורה לו חידוש, תעוזה, הרכב מגיע עם פיצ'רים ממש לא שגרתיים כמו דיפון דלתות חיצוני מחומר רך, בכדי למנוע פגיעות ברכב, מסך במקום לוח השעונים הרגיל ועיצוב לא שגרתי כולל ג'אנטים מאוד מיוחדים.

 

הוא נראה יותר כקונספט מאשר כרכב שהולך לייצור, ועל זה אני מוריד את הכובע בפני סיטרואן. סופסוף הם מחזירים את החדשנות שאפיינה אותם בעבר.

 

מה דעתכם על הרכב? אני בטוח שיהיו אלה שיאהבו את עיצוב ואלה שלא יוכלו להסתכל עליו.

אם הייתי יכול הייתי מזדווג עם הרכב הזה ומרבה אותו.

  • תגובות 210
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

כבר שנים שלסיטרואן יש קונספטים מדהימים, חלק מהמראה הלא שרגתי אפילו מחלחל לייצור.

לדוגמא הC4 פיקאסו החדשה, סטנדרטית היא לא:

 

6BAE3FBFB1CCD53D93F6F664B8A9_h498_w598_m2.jpg

 

גם כול סדרת הDS מגניבה עם עיצוב לא סטנדרטי (גם לא תמיד פרקטי, אבל זה לא משנה.

How'd you get so strong mcduck?

- By lifting money bags

פורסם

כבר מספר שנים סיטרואן מוכרת בחו"ל רכב עם רעיון דומה, אבל יותר שגרתי - C4 AIRCROSS.

טוב, זה לא בדיוק סיטרואן, אלה מיצובישי ASX - אותו תרגיל שעשו על מיצובישי אוטלנדר/סיטרואן C CROSSER, רק בקטגוריה קטנה יותר.

11.jpg

 

 

פורסם

אחחח, באמת סיטרואן בשנים האחרונות מנסה ליצור משהו שונה מעדר המכוניות ועל זה מגיע להו שאפו (ומקווה שלא יפשטו רגל בגלל זה....).

בכל פעם שמזכירים סיטרואן וייחודיות אני נזכר בטיול לחו"ל האחרון שעשינו באירופה וקיבלנו DS4. כמובן שאני היחידי שהבין מה קיבלנו (אישתי והבנות שלי (בנות 14) לא הבינו מדוע אני מתרגש והנהנו לעצמן במין גיחוך מרושע - 'עוד פעם התחיל עם השטויות שלו על מכוניות...'). דקה אחרי שנכנסנו לרכב, ע"מ ליצור ענין מחודש בנושא, שאלתי את הבנות שלי: 'אם תמצאו איך פותחים את החלונות מאחור אני קונה לכן מה שתרצו.....'. יש לכן זמן עד לסוף היום בו מחזירים את הרכב.

כמובן שלא הסתפקתי בזאת וגם לחבר שלי ולמשפחתו עשיתי את אותו הדבר.

במשך חצי שעה לא הפסקתי להיקרע מצחוק עד שנאלצתי לעצור בצד.....כמובן שלחלק מזה אחראית אישתי שהצטרפה 'למשחק' והחלה לעזור לבנותיי לחפש את אותם מתגים 'ארורים' שסיטרואן הצליחה להחביא כדי לפתוח את החלון.

לצערי החבר הרס את המשחק לאחר שבמכשיר הקשר הודיע לי: 'אני יודע את התשובה - אין אפשרות לפתיחת החלונות'. נו, ואיך האדון ידע זאת?

הציץ בחוברת של הרכב......

ומי אומר שלצרפתים אין חוש הומור?

פורסם

מדהימה! והיא תיוצר!

 

ההגנות לדלתות מעולות, חבל שהם לא לכל אורך הדלתות, אין דבר שאני שונא יותר ממכות מדלתות אחרות, לכן אני נמנע לחלוטין לחנות ליד רכבים אחרים.

 

http://www.cartube.co.il/סיטרואן-C4-קקטוס-החדש-נחשף-רשמית

בתאריך 12.1.2025 בשעה 14:51, Shmelov כתב:

בשורה התחתונה כנראה שגם אתה תקנה טסלה בשלב מסוים ותתאהב.

כרגע אתה משחק אותה קשה להשגה אבל ככה זה בתחילת כל קשר טוב וארוך טווח.

 

 

פורסם

הפטנט הכי מתאים לחברה הישראלית עם כל מקרי פתיחת הדלתות הידועה לשמצה.

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

פורסם

סתם, אבל נראה לי הלכו קצת רחוק מדי עם החדשנות, הקונספט הזה נראה על הפנים.דווקא ה-C4 Aircross נראית מדהים.

פורסם

לא שמתי לב לטעות, למורה ללשון שלי שלום.

 

בד"כ אם אני לא בטוח במשהו שאני מתכוון לכתוב אני בודק אותו בגוגל, במקרה הזה התפלק לי.

 

אין לי אפשרות לערוך יותר את ההודעה.

אם הייתי יכול הייתי מזדווג עם הרכב הזה ומרבה אותו.

פורסם
לינק לכתבה מאתר CarsForum

 

 

למי שלא ראה, סיטרואן הציגו את רכב הפנאי הקומפקטי החדש שלהם בשם 'קקטוס', ולמרות שאני לא מחובבי סיטרואן או מאוהבי רכבי הפנאי אני חייב להביא את הרכב הזה לצומת לבכם:

 

 

[ATTACH=CONFIG]369699[/ATTACH]

 

 

 

 

זה מה שאני קורה לו חידוש, תעוזה, הרכב מגיע עם פיצ'רים ממש לא שגרתיים כמו דיפון דלתות חיצוני מחומר רך, בכדי למנוע פגיעות ברכב, מסך במקום לוח השעונים הרגיל ועיצוב לא שגרתי כולל ג'אנטים מאוד מיוחדים.

 

הוא נראה יותר כקונספט מאשר כרכב שהולך לייצור, ועל זה אני מוריד את הכובע בפני סיטרואן. סופסוף הם מחזירים את החדשנות שאפיינה אותם בעבר.

 

מה דעתכם על הרכב? אני בטוח שיהיו אלה שיאהבו את עיצוב ואלה שלא יוכלו להסתכל עליו.

 

זה לא קונספט, ככה היא הולכת להיראות. ראיתי את הקונספט בפרנקפורט בספטמבר והיא נראתה שם עוד יותר הזויה. בכל מקרה לדעתי עיצוב חמוד מאוד שלא נדבר על מקורי...

פורסם

צפרדע צרפתית מכוערת עם עיצוב שמנסה להיות מגניב והכלאה של סופר מיני עם קרוס אובר.

 

אז מתי זה מגיע לארץ, כמה זה הולך לעלות, מתי אפשר להזמין מבחן ולמה לעזאזל אני באמת מחשב האם אוכל לקנות אותו בינואר 2015?!

צרפתים חארות, ראשון על הבוקר אני חוזר לפסיכולוג.

 

סרטון שמראה את סביבת הנהג והנוסע ביותר פירוט, די מעניין.

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3653 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...