Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4525 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

קודם כל תודה רבה לכולם על ההתייחסויות...

 

RS- אני מבין שהבולמי ה288מ"מ זה מה שיש לי כרגע בלאון כן? אז אני מסכים הם באמת טובים וזה מורגש. לגבי סט רפידות ודיסקים משופרים

יש לך המלצות? מקום? סוג? אני בקשר טוב עם מוסך רון אולי דרכו אוכל להזמין..

בעניין התוכנה למנוע הבנתי ש e&m בבני ברק עושים עבודה טובה בשיפור מנועי 1.2tsi

 

עידן- אני מסכים איתך שסגנון הנהיגה שלי עדיין לא התגבש עד הסוף, אבל האמת שאני בכלל לא מרגיש תת היגוי בזמן שיצא

לי לנהוג בכבישי נס הרים בצורה ספורטיבית ולמתוח תגבולות של הרכב, נכון לא עד למקסימום אבל בהחלט בעצימות גבוהה

והצמיגי הt1 sport + כיוון הגלגלים הנייטרלי יחסית שעשו לי הוכיחו את עצמם וממש נהניתי מהנהיגה. כשאני מדבר על

נטרול תת היגוי אני מתכוון לפעמים שאמתח עוד יותר את הגבולות של הרכב בקטע של לטפל בבעיה עוד לפני שארגיש אותה...

פורסם
תיקון קל,

למרות שכולם מפחדים ומאויימים מצריכת הדלק של ה-1.8 היא דווקא מפתיעה לטובה.

לי יוצא באיזור ה-1:11 בנסיעה משולבת, 1:14 בנסיעה בין עירונית. וזה עוד עם ג'אנט 18.

זו אמנם לא סוזוקי אלטו אבל זו בהחלט צריכה מעולה למנוע טורבו 1.8.

לכן אם צריכת הדלק מפחידה אותך - הסר דאגה מליבך.

בכל מקרה, שיהיה בהצלחה בפרוייקט! :)

 

תודה ידידי.. 1:14 אני עושה כרגע בנהיגה משולבת כשאני נוהג יחסית אגרסיבי...

אבל אין ספק שה1.8 טורבו יחסית סביר לגודל שלו...

פורסם
קודם כל תודה רבה לכולם על ההתייחסויות...

 

RS- אני מבין שהבולמי ה288מ"מ זה מה שיש לי כרגע בלאון כן? אז אני מסכים הם באמת טובים וזה מורגש. לגבי סט רפידות ודיסקים משופרים

יש לך המלצות? מקום? סוג? אני בקשר טוב עם מוסך רון אולי דרכו אוכל להזמין..

בעניין התוכנה למנוע הבנתי ש e&m בבני ברק עושים עבודה טובה בשיפור מנועי 1.2tsi

 

עידן- אני מסכים איתך שסגנון הנהיגה שלי עדיין לא התגבש עד הסוף, אבל האמת שאני בכלל לא מרגיש תת היגוי בזמן שיצא

לי לנהוג בכבישי נס הרים בצורה ספורטיבית ולמתוח תגבולות של הרכב, נכון לא עד למקסימום אבל בהחלט בעצימות גבוהה

והצמיגי הt1 sport + כיוון הגלגלים הנייטרלי יחסית שעשו לי הוכיחו את עצמם וממש נהניתי מהנהיגה. כשאני מדבר על

נטרול תת היגוי אני מתכוון לפעמים שאמתח עוד יותר את הגבולות של הרכב בקטע של לטפל בבעיה עוד לפני שארגיש אותה...

 

בקיצור ידידי,

אתה הולך לזרוק כסף לחינם- אתה רוצה לטפל בתת היגוי שאתה בכלל לא מרגיש, אתה רוצה להוסיף כח למנוע למרות שלא באמת ניצלת את מלוא כוחו ואתה כבר מתעניין לגבי בלמים משופרים למרות שבכלל לא התלוננת על בעיית בלימה.

לא חבל לך לזרוק סתם כסף?

 

קבל טיפ- כל הכיף בלשפר זה היכולת להרגיש באמת את השיפור, כלומר למתוח את הרכב לקצה מבחינת כוח\אחיזה ואז לשפר ולהרגיש איך באותו קטע כביש\עיקול ובאותם תנאים פתאום מעטפת הביצועים\אחיזה של הרכב גדלה.

להרגיש איך אותה פניה שפעם היית נכנס בה לתת היגוי במהירות 70 קמ"ש עכשיו עוברת בצורה חלקה ללא ציוץ מהצמיגים גם במהירות 90 קמ"ש, או אותה ישורת בין הפניות שפעם יכולת לפתח בה מקסימום 90 קמ"ש ועכשיו אתה יכול לפתח בה 110 קמ"ש.

 

אני אתן לך דוגמא מאצלי, החלפתי משאבת מים שפגעה לי מאוד בביצועים של הרכב ונסעתי עם אישתי לאיזשהו מקום בכביש מהיר שאנחנו רגילים לנסוע בו כל שבוע.

9 חודשים שנסעתי על המשאבה הישנה אישתי לא צייצה גם במהירויות של 200 קמ"ש+.

פעם ראשונה שעלינו לאותו כביש לאחר התקנת המשאבה החדשה אחרי 2 דקות אישתי אמרה לי (בלי לדעת בכלל מה עשיתי ברכב) שהרכב מרגיש שונה ומפחיד אותה.

הסברתי לה שלמעשה אני נוהג ב-ד-י-ו-ק כמו בעבר, רק החלפתי חלק שפשוט החליש מאוד את הרכב ועכשיו שהרכב פתאום "השתחרר"- הוא באמת הפך להיות ברוטלי מאוד (הרכב מדביק אותך למושב בקיק על 180-190 קמ"ש...).

 

ההערה הזאת של אישתי העלתה לי חיוך כי זו היתה "חותמת" לכך שהשיפור כל כך מוחשי.

 

בקיצור- תלמד את הרכב וכשתגיע איתו למגבלות שלו, קרי תרגיש שהרכב מגביל אותך עם תת היגוי או מחסור בכח או דעיכת בלמים- זו הנקודה (לדעתי) שבה תתחיל לשפר, אתה תהנה מהשיפור הרבה הרבה יותר כי גם באמת תרגיש אותו.

 

במאמר מוסגר- ברוב המקרים המגבלה האמיתית היא הנהג, לא הרכב, זה תקף לרכב של 100 כ"ס כמו שזה תקף לרכב של 600 כ"ס.

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

פורסם

זה אומנם לא עונה על השאלה שלך ישירות, אבל אני חייב להגיד שאני לא רואה טעם בשיפור מנוע 1.2. החלפת צמיגים, יופי. כיוונת פרונט קצת יותר אגרסיבי, מקסים. עכשיו סע עם האוטו עד שתרגיש שהגעת לניצול 100% מהיכולות שלו, ואז את כל הכסף שרצית להשקיע על שיפורים תשקיע בלהחליף את האוטו לאחד כזה עם יכולות גבוהות יותר (נגיד 1.8 ). המגבלה העיקרית כרגע היא אתה כנהג ולא האוטו - כשתגיע למגבלות האוטו אז תחשוב הלאה.

פורסם
קודם כל תודה רבה לכולם על ההתייחסויות...

 

RS- אני מבין שהבולמי ה288מ"מ זה מה שיש לי כרגע בלאון כן? אז אני מסכים הם באמת טובים וזה מורגש. לגבי סט רפידות ודיסקים משופרים

יש לך המלצות? מקום? סוג? אני בקשר טוב עם מוסך רון אולי דרכו אוכל להזמין..

בעניין התוכנה למנוע הבנתי ש e&m בבני ברק עושים עבודה טובה בשיפור מנועי 1.2tsi

 

נסה דרך PITSTOP / TOPRPM, תבדוק מולם מה האופציות שיש, במידה ויש כמובן.

 

לגבי תוכנה, גש ל-PITSTOP וצרוב לך ETUNERS. הרבה יותר טוב מכל דבר אחר שמוצע בארץ (חבל ש-APR לא הוציאו משהו ל-1.2).

 

עידן- אני מסכים איתך שסגנון הנהיגה שלי עדיין לא התגבש עד הסוף, אבל האמת שאני בכלל לא מרגיש תת היגוי בזמן שיצא

לי לנהוג בכבישי נס הרים בצורה ספורטיבית ולמתוח תגבולות של הרכב, נכון לא עד למקסימום אבל בהחלט בעצימות גבוהה

והצמיגי הt1 sport + כיוון הגלגלים הנייטרלי יחסית שעשו לי הוכיחו את עצמם וממש נהניתי מהנהיגה. כשאני מדבר על

נטרול תת היגוי אני מתכוון לפעמים שאמתח עוד יותר את הגבולות של הרכב בקטע של לטפל בבעיה עוד לפני שארגיש אותה...

 

נאלץ להסכים עם עידן - רצוי שקודם כל תשפר את היכולות שלך וההבנה שלך בנהיגה, אז גם תוכל להצביע בצורה ברורה יותר על מה חסר לך בלאון הנוכחית.

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

פורסם

אחלה חומר למחשבה.. מסכים איתכם שאני צריך למתוח את הרכב יותר לגבול וללמוד אותו יותר וכך אעשה...

אבל ביחד עם זה אני כן חושב שלפעמים הרבה יותר כיף לשפר (עד גבול מסויים כמובן) מאשר מיד לקנות רכב אחר.

 

תודה

פורסם
אחלה חומר למחשבה.. מסכים איתכם שאני צריך למתוח את הרכב יותר לגבול וללמוד אותו יותר וכך אעשה...

אבל ביחד עם זה אני כן חושב שלפעמים הרבה יותר כיף לשפר (עד גבול מסויים כמובן) מאשר מיד לקנות רכב אחר.

 

תודה

 

לא נכון.

 

זה מאוד מתסכל לנסות לשפר פלטפורמה שלא נועדה לנהיגה ספורטיבית מלכתחילה. אתה תשקיע הרבה כסף (תראה מה הציעו לך פה: בולמים, קפיצים, מוטות מייצבים, להחליף בלמים (!) וכו׳ וכו׳ וכו׳) - ותקבל תמורה מעטה מדי. בבוא היום, כאשר תבין שזה לא זה - תהיה לך גם בעיה למכור את הרכב (מי רוצה לאון 1.2 שהיא גם פחות נוחה??) - השיפורים רק יגרמו ל-95% מהרוכשים הפוטנציאלים להתרחק עוד יותר ובוודאי שלא תקבל את ההשקעה חזרה.

 

רוצה ללמוד לנהוג - לכל רכב יש התנהגות - נקודות בלימה, האצה, מבט וכו׳ - אפשר לתרגל בכל רכב. רוצה להנות יותר מהרכב - כשתהיה מוכן - תשדרג.

פורסם

מסכן הבחור, ביאסנו לו את הצורה אבל מה שנכון - נכון.

כל מה שכתבו לך לעיל נכון לגבי הפלטפורמה, בנוסף תחשוב גם על היום שבו תרצה למכור.

רוצה שדרוג קליל, תחליף קוילאוברים (יש עכשיו מבצע על JOM) לשיפור ההתנהגות,

שים קופסא של TMC לתוספת הספק במנוע.

שני השיפורים האלה גם לגמרי הפיכים ותוכל להחזיר את הרכב למצב סטוק בבוא היום למכור.

גם תרגיש ששיפרת, גם תרגיש שיפור ניכר בפועל,

וגם תישאר עם הרבה עודף לקורס נהיגה מתקדמת ולדלק. :)

פורסם
אני כן חושב שלפעמים הרבה יותר כיף לשפר (עד גבול מסויים כמובן) מאשר מיד לקנות רכב אחר.

 

לשפר זה אחלה, אבל לשפר גרסת בסיס של רכב זה רעיון רע. עדיף לקנות גרסה בכירה ואז כשממצים אותה לחשוב על שיפור.

פורסם

זה לא רעיון רע לשפר גרסת בסיס, בסופו של דבר "זה מה יש"- לא תמיד בא לך להחליף רכב רק כי אתה רוצה קצת יותר אחיזה או כח, אחיזה אפשר לשפר בכל רכב ברמה כזו או אחרת וכל עוד המנוע גודש גם ביצועים אפשר לשפר.

 

אני כן חושב שזה מיותר (מאוד) לשפר רכב כשברור לחלוטין שהוא לא מנוצל במלואו מבחינת אחיזה\ביצועים ושככל הנראה המגבלה היא דווקא הנהג.

 

אגב YUD, אל תפגע חלילה מזה שמציינים שהמגבלה היא הנהג, זה לא אישי כלפייך, ברוב המקרים המגבלה היא הנהג וזה מצויין שזה המצב כי בהרבה מקרים שהמגבלה היא הרכב זה מתכון נהדר להשבית אותו....

 

אני יודע שאתה כבר מתכנן את קורס הנהיגה שלך מהשרשור המקביל, זה מצויין, אתה בהחלט בכיוון נכון וזו ללא ספק ההמלצה הכי טובה שהייתי נותן לך.

 

קח דברים באיזי, תשפר את עצמך כנהג, זה יהפוך אותך לנהג טוב יותר ובטיחותי יותר ויעזור לך ללמוד איך לנצל את הרכב טוב יותר.

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

פורסם
זה לא רעיון רע לשפר גרסת בסיס, בסופו של דבר "זה מה יש"- לא תמיד בא לך להחליף רכב רק כי אתה רוצה קצת יותר אחיזה או כח, אחיזה אפשר לשפר בכל רכב ברמה כזו או אחרת וכל עוד המנוע גודש גם ביצועים אפשר לשפר.

 

אני כן חושב שזה מיותר (מאוד) לשפר רכב כשברור לחלוטין שהוא לא מנוצל במלואו מבחינת אחיזה\ביצועים ושככל הנראה המגבלה היא דווקא הנהג.

 

אגב YUD, אל תפגע חלילה מזה שמציינים שהמגבלה היא הנהג, זה לא אישי כלפייך, ברוב המקרים המגבלה היא הנהג וזה מצויין שזה המצב כי בהרבה מקרים שהמגבלה היא הרכב זה מתכון נהדר להשבית אותו....

 

אני יודע שאתה כבר מתכנן את קורס הנהיגה שלך מהשרשור המקביל, זה מצויין, אתה בהחלט בכיוון נכון וזו ללא ספק ההמלצה הכי טובה שהייתי נותן לך.

 

קח דברים באיזי, תשפר את עצמך כנהג, זה יהפוך אותך לנהג טוב יותר ובטיחותי יותר ויעזור לך ללמוד איך לנצל את הרכב טוב יותר.

 

 

הכל בסדר אני לוקח את זה למקום הנכון... ושלא תטעו אני מאוד נהנה מהנהיגה ברכב עם השיפורים הקלילים שעשיתי עד כה והפיתולים של נס הרים כבר יודעים להעיד על זה:lol: מה שכן בקרוב אשדרג את עצמי בקורס נהיגה ספורטיבית הזה ובעתיד באמת כמו שקריוס הציע פה אעשה אולי שיפורי כוח שיהיו הפיכים...

×
×
  • תוכן חדש...