Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

#3 כתבה מ-CAR, אסטון מרטין וונקוויש S. מדהימה. לשיפוטכם...


iceman
שימו לב! השרשור הזה בן 7121 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

כתבה מתורגמת שלישית במספר. זאת אחת היותר מעניינות. מדובר פה על גרסה חדשה לרכב מדהים ומרשים מספיק גם בגרסתו הסטנדרטית. כנראה שזה לא הספיק. עכשיו קבלו את ה-S.

תהנו

 

" אסטון מרטין וונקוויש S

 

עליית כוח ועוצמה

 

הגרסה החמה החדשה המצויינת באות S מצויידת במנוע V12 ומעניקה יתרון ברור בביצועים על פני ה-DB9.

 

אסטון הודו בדבר. על הנייר, יש סיבה קטנה ומזערית לשלם 60,000 פאונד יותר עבור הוונקוויש, בזמן שה-DB9 מציעה ביצועים דומים. כעת, הגיע הזמן להרחיב את פער הביצועים בעזרת הדגם החדש מבית אסטון מרטין, הוונקוויש S.

 

המפעל מתחיל את עבודתו בלקחית וונקוויש סטנדרטית, כאשר הוא "מלביש" עליה יחידה ספורטיבית דינמית (Sport Dynamic Pack). משמעות יחידה זו היא החלפת חישוקי הגלגלים בחישוקים חדשים וקלים יותר, הקשחת המתלים והתקנת בולמים חזקים וגדולים יותר מבעבר.

 

כל אלו מכינים את ה-S לתוספת של ה-60 כוחות סוס שהושגו במהלך פיתוח שארך כשנה. בין היתר מיפו אנשי אסטון מרטין את מערכת הניהול של המנוע, הותקנו מזרקי דלק חדשים ועוד. פתחים רחבים יותר בגריל הקדמי של הוונקוויש שיפרו את קירור המנוע.

 

באיזור המסלול במילברוק ניתן להבחין הדחיפות הגדולה נראית לעין, אבל זאת נגמרת כאשר אני מדביק את הדוושה לרצפה בישורת הארוכה ומתחיל להבין כמה חזקה יותר היא ה-S החדשה. הנתון 0-100 קמ"ש משתפר תודות להילוך ראשון קצר יותר (4.8 שניות בהשוואה ל-5.0 שניות בוונקוויש הסטנדרטית), אבל למרות זאת, הנהיגה במהירות הגבוהה מ-160 קמ"ש היא המרישמה יותר.

 

אסטון מרטין טוענת שה-S מהירה יותר בזמן של כ-2 שניות מ-80 קמ"ש ל-112 קמ"ש בהילוך שישי מאשר הוונקוויש הסטנדרטית. אבל כשתיקח בחשבון איך הכוח והעוצמה מורגשים כשמחט הסל"ד מתקרבת לאזור האדום בסביבות ה-7000 סל"ד, וההנאה מהרעש של ה-V12 המוגש מהאגזוזים החדשים, אתה תקח כל תרוץ לנהוג במכונית הזו דרך כל ההילוכים השונים.

 

ההתנסות הזו הושגה בעזרת הגרסה המעודכנת של תוכנת העברת ההילוכים. תשמור את כף רגלך קבורה בשטיח, משוך את ידית ההילוכים בצידי ההגה וההילוך יכנס במהירות ובדיוק- אם לא כמו העברת הילוך בפרארי.

 

אסטון מרטין לא לקחה את הדקך של הפרארי מודנה 360 סטרדלה. הוונקוויש S שוקלת כמעט 2 טון, כך שהיא לא מכונית למסלול מירוצים. אבל מצד שני, ה-S היא מכונית הרבה יותר מפוקסת ואינטנסיבית והרבה יותר מהנה.

 

מהבחינה החשובה הראשונה המטרה הצליחה- ה-S הציבה את עצמה כרחוקה מה-DB9 הקטנה יותר. אסטון מרטין צופה שה-ד תשלוט במכירות הוונקוויש. המחיר של ה-S יעלה מ-163,000 פאונד לוונקוויש הרגילה, בעוד 11,000 פאונד- אבל אם אתם יכולים להוציא כאלה סכומים על כזו מכונית, זהו ללא ספק מחיר נמוך לשלם עבור מכונית עליונה. "

 

אסטין מרטין DB9:

 

ae_AstonMartin_DB9_08.jpg

 

ae_AstonMartin_DB9_09.jpg

 

ae_AstonMartin_DB9_01.jpg

 

ae_AstonMartin_DB9_03.jpg

 

אסטון מרטין וונקוויש:

 

1680aston_martin_vanquish_01-med.jpg

 

אסטון מרטין וונקוויש S:

 

2004_aston_martin_vanquish_s_18_m.jpg

 

2004_aston_martin_vanquish_s_20_m.jpg

 

2004_aston_martin_vanquish_s_17_m.jpg

 

2004_aston_martin_vanquish_s_16_m.jpg

 

2004_aston_martin_vanquish_s_19_m.jpg

 

2004_aston_martin_vanquish_s_09_m.jpg

 

לדעתי, ה-S החדשה פשוט מדהימה (רק תסתכלו על התמונות ותבינו).

 

הערות/תגובות/טענות יתקבלו בברכה.

 

מקווה שנהניתם.

 

אדם. 8)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני מעדיף את הDB9 :wink:

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

האם יש את הדגמים של אסטון מרטין גם בגרסאות ידניות או שכולן מצוידות בתיבות הילוכים סטייל

 

פורמולה 1 ?

 

אדם.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

האם יש את הדגמים של אסטון מרטין גם בגרסאות ידניות או שכולן מצוידות בתיבות הילוכים סטייל

 

פורמולה 1 ?

 

אדם.

ה-DB9 והVAN מיוצרת כרגע עם תיבת F1

Піскун Святослав Михайлович

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מה זה התיבה הזאת???

 

מה היא ואיך היא פועלת??

 

תודה מראש.

לפעמים ילדים במושב האחורי, גורמים לתאונות...אבל לפעמים תאונות במושב האחורי, גורמות לילדים!!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 7121 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...