Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

ירידת ערך


ronenben251
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4081 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

שלום לכם אני פונה אליכם גם פה

ברכב שקניתי חדש מהחברה מסוג סקודה אוקטביה 2011 בוצעו תיקונים של קליפת הגג ושמאי קבע ירידת ערך של 3 אחוז.

עבודות שרשום שבוצעו זגגו ופחחות.

לאחר 3 שנים שבאתי להחליף את הרכב ,בבדיקה אצל מכון שמוסמך ע"י הטרייד אין אוטו דיל מצאו כי הפגיעה בקליפת בגג היא פגיעה בעל משמעות גבוהה במרכב הרכב

הטרייד בכלל לא רצה לקחת את האוטו.

לאחר שכנועים הוא החליט לקחת כמובן בירידה גדולה

מחירון 103K הוא מוכן 85K .

השאלה מי כאן לא אמיתי

תודה רונן

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אין אפשרות לדעת מה הפועל קרה - יכול להיות שהשמאי שבדק כשרק קנית את הרכב מהחברה פישל ויכול להיות שהשמאי של חברת הטרייד-אין פישל בדיאגנוזה שלו.

מה אתה צריך לעשות? כנראה לא לוותר ולקחת את זה לשמאי נוסף (אולי אפילו שני שמאים) כדי שיבדוק מה הענייין. אם שניהם אומרים לך שזה בעל משמעות גבוהה ומוריד הרבה מהמחירון אזי יש כנראה מקום לפתוח בהליך כזה או אחר (עד כדי תביעה) מול סקודה/צ'מפיון מהם קנית את הרכב.

היתי מברר לפני כן אם הכל היה בסדר עם העניין הנ"ל - האם היית בפועל מקבל 103K? רק כדי לדעת את ההפסד האמיתי - גם כדי לדעת על כמה להעמיד את התביעה אם תגיע לכך וגם כדי לעשות חושבים אם זה משתלם בכלל ללכת לכיוון הזה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא ציפיתי לקבל מחירון כמובן

חשבתי בנוסף להורדת הטרייד שזה 5% בערך להוסיף את ה3% שהשמאי קבע פלוס מינוס

בפועל הטרייד נלחץ מהבדיקה של המכון שרשם פגיעה במשמעות גבוהה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אגיד 2 דברים:

א.אם הרכב עבר תאונה כזו קשה הטרייד אין היה מוריד לך הרבה יותר במחיר/לא מתעסק בכלל עם הרכב.

ב.מכירה לטרייד אין של רכב צריה להיות בהפחתה של 12-15% בממוצע כי לסוחר יש הוצאות פרסום על מכירת הרכב,אולי טיפול קטן/גדול/יישור קו כזה או אחר והזמן שהרכב עומד במגרש עד למכירה במקרים מסויימים הוא כמה חודשים וערך הרכב יורד.

את כל הסיכונים הללו מגלמים במחיר.

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בבדיקת רכב גם אם תיקח רכב חדש מהחברה יוציאו אותו עם מלא תקלות ויכתבו תיקוני צבע ומעיכות פח.

מי שקובע את ירידת הערך זה אך ורק השמאי, לדעתי אתה יכול לקחת שמאי פרטי שהוא יתן חוות דעת.

אם זו בדיקה שהם לקחו את הרכב אני הייתי מסתפק כי הם לא טלית שכולה תכלת, אולי זה תרגיל כדי להוציא ממך את הרכב במחיר זול יותר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מעטים מכוני הבדיקה שיוציאו אוטו בלי ליקויים. הם חייבים לכסת"ח את עצמם.

הוריי רכשו לפני 4 שנים כמעט פולו 2007 עם 14 אלף ק"מ יד ראשונה. בבדיקה, הבוחנים אמרו לנו בעל פה שהאוטו לא עבר תאונות או תיקוני צבע אבל בכתב כתבו "הוחלפו חלקי פח שונים".

בנוסף כתבו שהסטארטר עומד לשבוק חיים, יש לציין שאותו סטארטר עדיין עובד כמו שעון ללא בעיות כבר כמעט 50 אלף ק"מ ו 4 שנים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא מכיר טרייד שהיה נותן לך מחירון או קרוב לזה בלי קשר לפגיעה או תקלה כאלה או אחרים. השוק מוצף במכוניות משומשות, יש המון רכבי ליסינג וציי רכב שנפלטים לשוק והרבה רכבי ליסינג 0 ק"מ וכשיש כל כך הרבה היצע, המחירים יורדים. אם היית הולך למגרש פרטי גם את מה שקיבלת לא היו נותנים לך. לעומת ההפסד הכספי, תנסה להעריך מה היה הסיכוי שלך למכור את הרכב לבד ולהבין שלא היית מצליח למכור אותו לאף אדם פרטי אחרי שהיה יוצא מבדיקה. מקסימום היית מקבל הצעות מסוחרי רכב שהיו מציעים לך 50-60 אלף. עברתי את זה עם שתי מכוניות, אחת במצב מכאני ירוד שכל מה שעניין אותי זה שמישהו ייקח אותה ולא משנה באיזה מחיר (בא סוחר, שילם חצי מהמחירון ואמרתי תודה) והשנייה חסרת שוק לחלוטין שפשוט הייתי צריך לקבל החלטה אם לתת לה להירקב בחצר או לתת אותה למישהו בחצי מחיר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מתוך מחירון של 103 אלף, 85 אל, משקפים הורדה של כ-17%.

קח בחשבון הורדה של הטרייד אין של כ-12 אחוז שבמילא היו מורידים, פלוס ירידת הערך של 3% על הגג, והמספרים לא רחוקים אחד מהשני.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

גם אני לא מבין על מה הצעקה.

אם מדובר ברכב שמור מאוד שניתן למכור באופן פרטי, אז תנסה את מזלך, אולם לאור הגג, אין לי ספק שלא תקבל יותר מ- 90K.

למכירה לטרייד אין יש עלויות ולפיכך המחיר סביר בהחלט, במיוחד בהתחשב בעניין הגג.

בהצלחה.

Subaru Forester 2024

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש עוד זווית, אוטודיל הם עסק שרוצה להרוויח, גם הם מודעים למשמעות של התיקון אבל מבחינתם זה עילה למחיר נמוך יותר בכדי שהם יוכלו למכור את הרכב ללקוח ולהסביר לו שזה אמנם מופיע במשמעות גבוהה אבל אין לתיקון משמעות בבטיחות הרכב או בכל נושא אחר ולמכור במחיר גבוה יותר ממה שקנו, בשורה התחתונה הם רוצים להרוויח כמה שיותר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שלום לכם אני פונה אליכם גם פה

ברכב שקניתי חדש מהחברה מסוג סקודה אוקטביה 2011 בוצעו תיקונים של קליפת הגג ושמאי קבע ירידת ערך של 3 אחוז.

 

ב- 29.10.04 ירד ברד כבד באזור מגורי, מהשמים ירדו כדורי פינג-פונג עשויים מקרח.

כל המכוניות שהיו באזור נפגעו ונדרשו לתיקוני פחחות של צבע והחלפת חלקי פח כמו מכסה מנוע או דלת תא מטען.

מכיוון שאת קליפת הגג אי אפשר להחליף, אז שמאים אישרו על צביעת הגג (להערכתי עבור נזק קטן ממה שהיה אצלך ברכב) עם אחוזי ירידת ערך שנעו בין 8-14% כתלות בכושר המו"מ של המבוטח.

 

לפיכך, ברור לי לחלוטין שאחוזי ההפחתה שקיבלת עם רכישת הרכב מקפחים מאוד, מאידך אני בהחלט מסכים עם אלה שטוענים שהפחתת ה- T.I. + הפחתת הנזק הוגנים לחלוטין ומביאים אותך למחיר סביר עבור רכב שנמכר בדרך הזו.

 

אגב - באופן מדהים לחלוטין הצליחו באוטופיקס להעלים כל סימן לנזק ללא כל צבע.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

×
×
  • תוכן חדש...