Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

יישור קו - הונדה סיוויק 2007


toshigun
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4074 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

שלום,

היות ואני מתחיל לאבד כל כיוון ולא יודע בדיוק מה לעשות אנא עזרו לי בייעוץ והכוונה...

 

רכשתי לפני כחודש וחצי הונדה סיוויק 2007 יד שניה עם 80,000 (כולל ספר רכב עם חתימות מלאות של מוסכים מורשים ואישור מהיבואן על הטיפולים), הרכב ביצע את כל הטיפולים בערך כל שנה עד שנה וחצי טיפול (האחרון היה טיפול 90,000 שהוא גדול)

 

הכנסתי את האוטו למכון בדיקה של קומפיוטסט בתל אביב (ליד היכל נוקיה), ובבדיקה גילו את הדברים הבאים:

- רצועה (לא טיימינג, יש שרשרת) יבשה

- בולמי זעזועים קדמיים "עייפים"

- הכ"ס של האוטו היו ממש טיפה מתחת לרמה הנכונה (לא זוכר את המספר)

 

הבעיות שהתגלו על ידי במהלך התקופה:

- רעידות דיי חזקות בזמן עצירה ברמזור בטמפ' עבודה

- האוטו "שואג" ויש רטט בדוושה של הגז בסביבות 2500-3000RPM (ורק שם)

- האוטו מתנדנד קצת יותר מדי מצד לצד במהמורות (היום שמתי לב שבבולמים הקדמיים הגומי שמכסה את הבולמים קרוע בצורה של טבעות בצל)

- האוטו רועד במהירות שעולה על 95-100 קמ"ש בצורה שמזכירה התנגדות רוח דיי חריפה

 

דברים שביצעתי עד כה:

- הזמנתי תושבת מנוע (הגדולה שבצד הנוסע) חדשה מקורית של הונדה מחו"ל (הגיע לפני יומיים ותותקן עצמאית ברגע שיהיה לי ולאבא שלי קצת זמן פנוי)

- איזון גלגלים (בוצע כרגע וייבדק האם יפתור את בעיית הרעידות במהירות גבוהה) (בבדיקה נראה שאין צורך בכיוון פרונט)

 

שאלות:

- האם הקריעה של הגומי בבולמים הקדמיים מעידה עם בעיה כלשהי (נראה כאילו הם התייבשו וכתוצאה מכך נקרעו בצורה זו)

- האם מישהו נתקל בבעיה של הרעידות בדוושת גז (כמו דגדוג מעצבן) בסביבות 2500-3000RPM

- האם יש המלצה על מכון לבולמי זעזועים מקצועי באזור המרכז? (אני מעוניין בחלקים מקוריים שאזמין מחו"ל במידה ויש צורך ושתבוצע התקנה+דיאגנוסטיקה בלבד)

 

תודה רבה מראש לעוזרים

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני לא דווקא לא מרגיש רעידות, למרות שבבדיקה ליפני שקניתי את הרכב (גם סיויק 07), אמרו שרצוי להחליף תושבות מנוע (גם כן שמעתי שזה מחלה בדגם הזה)

 

אשמח אם תשלח לי כאן או בפרטי לינק לאיבי לתושבות מנוע, זה אמור להיות בעיה להחליף דבר כזה לבד?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא בעיה להחליף תושבות צריך רק לתמוך במנוע עם גק

 

כאילו להרים קצת את המנוע עצמו של האוטו עם ג'ק ואז להחליף אותם?

 

איך אני מגיע עם ג'ק למנוע? צריך להרים אותו על ליפט לא?

 

שוב, אשמח ללינק מאיביי לתושבות

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם אתה שואל שאלות כאלו סימן שאתה צריך לקחת את הרכב למוסך ולא להחליף לבד.

תושבות מנוע ברוב הפעמים יצאו יותר יקר מאיביי מאשר מבארץ עקב המשקל הגבוה שלהן.

Bayerische Motoren Werke

Abarth 595

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני גר בפתח תקווה

אשמח מאוד להיפגש עם מישהו שיש לו רכב דומה ע"מ לעבור על כל הבעיות שיש

 

התושבת עלתה לי 150$ ב-eBay (תושבת=100 משלוח=50) שזה 550 ש"ח

מחירה בארץ 1300ש"ח

 

להחליף לבד מצריך 2 בוקים שקניתי בל.כ. ברמלה (140 שקל)

וג'ק הידראולי עם פלטת עץ (יש המון סרטונים בYoutube)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מכל המידע שאספתי מהאינטרנט ומהפורומים בארץ ובחו"ל

 

המסקנה היא שהתושבת לא חייבת להיקרע ע"מ להיום גמורה

חייבים לקנות מקורי בלבד (היות וזה הידראולי) אחרת נשאר קצת ויברציות

 

סרטון להחלפת התושבת באנגלית (מקווה להעלות אחד בעברית):

http://www.youtube.com/watch?v=0BDblNolix8 דרך יוטיוב
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

 

תמונות של תושבת פגומה (לא קרועה) מול טובה:

http://www.8thcivic.com/forums/mechanical-problems-technical-chat/256672-how-do-i-check-my-motor-mounts.html

(צריך לדפדף לתגובה עם 2 התמונות)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הסיפור עם הבולמים הקדמיים ידוע. צריך להחליף את התושבות ואת ה BUMP STOP.

:turn-l:מכונאי וחשמלאי אופנועים מוסמך :turn-l:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הסיפור עם הבולמים הקדמיים ידוע. צריך להחליף את התושבות ואת ה BUMP STOP.

 

אתה יכול לפרט? או להכווין אותי לפורום או הכתבות הנכונות...

 

תודה

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני יכול לפרט כי יש לי את אותו הרכב מאותה שנה 5 דלתות. אצלי היו חריקות מהמתלה הקידמי כל מעבר על שיבוש בכביש וגם הרגשה שהרכב מתרסק יותר מהנורמלי על כל בור קטן. מה שפתר את זה היה תושבות בולמים וגם הסתבר שה bump stop, שזה החלק שסופג את המכה של הבולמים אם הם מגיעים לסוף המהלך נשחק ונפל לכיוון הבולם. בפורמים של הונדה קראתי שלהרבה זה קרה. לי זה כבר התחיל שהיו לרכב רק 55000 קילומטר.

:turn-l:מכונאי וחשמלאי אופנועים מוסמך :turn-l:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני גר בפתח תקווה

אשמח מאוד להיפגש עם מישהו שיש לו רכב דומה ע"מ לעבור על כל הבעיות שיש

 

התושבת עלתה לי 150$ ב-eBay (תושבת=100 משלוח=50) שזה 550 ש"ח

מחירה בארץ 1300ש"ח

 

להחליף לבד מצריך 2 בוקים שקניתי בל.כ. ברמלה (140 שקל)

וג'ק הידראולי עם פלטת עץ (יש המון סרטונים בYoutube)

 

תושבת מקורית? אם כן המחיר יפה מאוד מאוד.

גם לפי מה שאני רואה זו תושבת קטנה יחסית לתושבת מנוע כך שאפשר להבין.

Bayerische Motoren Werke

Abarth 595

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תושבת מקורית? אם כן המחיר יפה מאוד מאוד.

גם לפי מה שאני רואה זו תושבת קטנה יחסית לתושבת מנוע כך שאפשר להבין.

 

לרכב הנ"ל יש 2 תושבות (גיר ומנוע), ואני הזמנתי את תושבת המנוע (הגדולה ממש=3.5ק"ג)

ויש 2 Torque rods אחד עליון ואחד תחתון

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

×
×
  • תוכן חדש...