Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4556 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אז קניתי את ההתקן במחיר מופקע של 420 ₪ באוטודיפו.

כשחיברתי אותו למברגה זה היה נראה קצת עייף..

עושה טובה שזז.

 

על כמה סל"ד הוא צריך לעבוד בשביל לראות תוצאות יפות?

renault clio 2001 1.4 16V- מתה.

seat ibiza 2001 1.6 - נמכרה.

volkswagen passat 2002 2.0- עדיין איתנו =]

פורסם

מגווירס ממליצה על מקדחה חשמלית 2.500 סל"ד ( לא אימפקט \ פטישון ) .

מברגות שנמצאות בכול בית לא ממש יעילות כי אין להם מספיק כוח ולא נועדו לעבוד תחת עומסים רצופים שדורש פוליש.

תקווה שהמברגה לא תשפוך לך באמצע .

פורסם

וואו אז ה-800 סל"ד שלי לא שווה לירה, חבל שקניתי.

טוב נו, נמתח כבל ונעבוד עם מקדחה.

renault clio 2001 1.4 16V- מתה.

seat ibiza 2001 1.6 - נמכרה.

volkswagen passat 2002 2.0- עדיין איתנו =]

פורסם

תשמע , עם המברגה שלך דווקא זה יהיה בסדר נגיד ליישם ווקס או גלייז, אבל בשביל פוליש אתה צריך מקדחה \מברגה מקצועית חזקה .

גם אני בזמנו רציתי לקנות את ההתקן הזה , ובנוסף כבר הייתי מוכן לקנות מברגה שעושה 1500 סל"ד ב1000 ₪ אבל וויתרתי על זה והעדפתי לקנות מכונת פוליש מקצועית .

מכונת פוליש זאת אחת הקניות הכי טובות שלי אי פעם :) .

 

הכי טוב מקדחה חשמלית , רק תוודא שהמקדחה שלך היא לא אימפקט ולא פטישון!!! .

×
×
  • תוכן חדש...