Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4566 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי אני כרגע עומד על 55,000ק"מ, האם כדאי לי לבצע כבר טיפול 60K או לחכות לשנה הבאה? (בתקווה שלא יהיו תקלות בדרך)

 

אני נוסע בסביבות 9-10 אלף ק"מ בשנה.

 

תודה לעוזרים

פורסם

טיפולים עושים או לפי קילומטרז' או לפי זמן, בדרך כלל מדובר בשנה.

גם רכב שנוסע 500 מטר בשנה צריך להמשיך ולהיכנס למוסך לטיפולים שוטפים.

 

איתמר

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם
טיפולים עושים או לפי קילומטרז' או לפי זמן, בדרך כלל מדובר בשנה.

גם רכב שנוסע 500 מטר בשנה צריך להמשיך ולהיכנס למוסך לטיפולים שוטפים.

 

איתמר

הבנת אותי לא נכון. אני מתכנן ללכת מחר לעשות טיפול לא משנה מה. השאלה אם להקדים את טיפול ה60k לעכשיו או חבצע טיפול שנתי רגיל

פורסם
אתה שואל בעצם, אם לבצע טיפול "גדול" או "קטן" ?

זה תלוי גם במה שבוצע בטיפול הקודם (האם אתה יודע, או שרכשת הרכב לאחרונה)?

 

בדיוק. אממ לדעתי יש לי את הספר טיפולים של הרכב.

אם נעשה למשל בשנה האחרונה טיפול גדול אז אני מניח שעלי לבצע טיפול קטן.

פורסם

עדיף לעשות כבר את הטיפול 60,000, תמיד עדיף להקדים מאשר לאחר, תבדוק אם הוחלפה ברכב רצועת התזמון (טיימינג) שמומלץ להחליפה לאחר 120,000 ק"מ או 5 שנים לפי המוקדם, אם עדיין לא הוחלפה ברכב מומלץ בחום להחליף...

 

יום טוב

 

תומר

פורסם
עדיף לעשות כבר את הטיפול 60,000, תמיד עדיף להקדים מאשר לאחר, תבדוק אם הוחלפה ברכב רצועת התזמון (טיימינג) שמומלץ להחליפה לאחר 120,000 ק"מ או 5 שנים לפי המוקדם, אם עדיין לא הוחלפה ברכב מומלץ בחום להחליף...

 

יום טוב

 

תומר

 

תודה על התשובה, אני אעשה טיפול 60K, ובנוגע לרצועה היא הוחלפה לפני שנה ככה שרכשתי את הרכב.

×
×
  • תוכן חדש...