Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4564 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הבלמים שלי רועדים במהירות גבוהה כבר כמה חודשים , במוסך אמרו לי שהצלחות עקומות קצת ושלפני הטסט לבוא להחליף אותם , הטסט בתחילת מרץ , אתם חושבים שזה מסוכן לנסוע ככה?

פורסם

למה לחכות לטסט? אם אתה חש ברעידות בזמן בלימה טפל בבעיה עכשיו.

המוסך יבדוק את עובי הדיסק, אם הוא עדיין במגבלה, אפשר לחרוט את הדיסק והעלות תהיה נמוכה יותר מקניית דיסק חדש.

פורסם
למה לחכות לטסט? אם אתה חש ברעידות בזמן בלימה טפל בבעיה עכשיו.

המוסך יבדוק את עובי הדיסק, אם הוא עדיין במגבלה, אפשר לחרוט את הדיסק והעלות תהיה נמוכה יותר מקניית דיסק חדש.

 

השאלה שלי היא האם זה מסוכן לנסוע ככה?

פורסם
השאלה שלי היא האם זה מסוכן לנסוע ככה?

 

כאשר הבלמים יגיעו למצב מסוכן, יהיה מאוחר מדי לטפל בהם.

 

אינני יודע מה רמת הרעידות שאתה חש בעת בלימה.

ככל הנראה הדיסק התעוות ועכשיו השחיקה של הרפידות מוגברת ויעילות הבלימה פוחתת.

בעיקרון כל תקלה במערכת הבלמים יש לתקן ללא דיחוי.

ומה הקשר בין תקינות הרכב למועד הטסט? האם בטיחות רכבך (ובטיחותם של הסובבים אותך) חשובה רק במועד מבחן הרישוי?

פורסם
לא, זה תקין לחלוטין לסוע עם ברקסים שלא עובדים כראוי.

 

תגיד אתה אמיתי? לך לתקן ובהקדם!

 

כאשר הבלמים יגיעו למצב מסוכן, יהיה מאוחר מדי לטפל בהם.

 

אינני יודע מה רמת הרעידות שאתה חש בעת בלימה.

ככל הנראה הדיסק התעוות ועכשיו השחיקה של הרפידות מוגברת ויעילות הבלימה פוחתת.

בעיקרון כל תקלה במערכת הבלמים יש לתקן ללא דיחוי.

ומה הקשר בין תקינות הרכב למועד הטסט? האם בטיחות רכבך (ובטיחותם של הסובבים אותך) חשובה רק במועד מבחן הרישוי?

 

הקטע הוא שהברקסים עובדים טוב , בולמים כמו שצריך , פשוט יש את הרעידות האלה שבדיוק אחרי שהחלפתי גיר לאוטו הם התחילו , גם מוזר מאוד...

פורסם

אני בשוק שההורים שלך נותנים לך לעלות על הכביש, אני יותר בשוק שקיבלת רישיון.

 

תעשה לעצמך ולנו על הכביש טובה ענקית ולך תטפל בזה כמה שיותר מהר, אתה לא מכונאי ולא מכון רישוי כדי לחשב יעילות בלמים ולדעת אם הם בסדר או לא

×
×
  • תוכן חדש...