Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4577 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בד"כ המערכת בלימה המקורית מספיקה לכוח של הרכב כסטנדרט אולי עם טיפה חמוצים.

בכל אופן העלויות גבוהות, גם אם זה מתאים 100% .

 

תתחיל מצלחות טובות, רפידות וצינורות בלם שזורים, יעלה בוודאות פחות וההרגשה תהיה טובה יותר בהרבה

פיאט קופה 16VT - כי לא היה תקציב לפרארי

פורסם

אם אפשר להתאים?

 

תתחיל מלבדוק אם יש מערכת בלימה שלהם שמותאמת לרכב שלך PLUG & PLAY ללא מתאמים.

 

אם אין כזאת מציע לך לרדת מהעניין, אתה לא רוצה להתקל במתאם קאליפר שקורס באמצע בלימה (מכיר אישית מקרה כזה, הסתיים ב-M3 שנוגחת בצלע הר, מסיימת על הגג ונשלחת לאחר כבוד למגרש הגרוטאות).

 

במאמר מוסגר,

 

אני מסכים עם הדעה של הבחור מעלי, למעט שיפורים קלים של רפידות ספורטיביות יותר ו\או צינורות בלימה שזורים אני לא רואה סיבה להתחיל להחליף מערכת בלימה קומפלט (בטח לא כזאת שדורשת התאמות מיוחדות) לרכב סטנדרטי או כזה ששופר מעט.

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

פורסם

צודקים המגיבים מעל,

לגבי מערכת מותאמת נסה לבדוק אולי מערכת הבלימה של S4 של אודי או גולף GTI יתאימו לך ואז יש לך מערכת מאותה

החברה שפשוט תעבוד מעולה ותהיה אינטגרלית לרכב שלך.

קובי

:-)

פורסם

קובי אתה צודק,

 

אבל לדעתי רצוי להבין קודם את הסיבה לכך שמישהו רוצה לשפר בלימה, כבר יצא לי לשמוע על אנשים שרצו לשנות מערכת בלימה שלמה רק כי אהבו את המראה של דיסק מחורר\מחורץ....

 

פותח השרשור, תן לנו יותר פרטים אז נוכל לתת לך ייעוץ יותר קונקרטי.

 

מרגיש דעיכה בעוצמת הבלימה לאחר כמה בלימות אגרסיביות? (החלפת רפידות יכולה לסייע)

תחושה ספוגית של דוושת הבלם? (צינורות בלימה שזורים יכולים לעזור)

 

תזכור שמערכת בלימה זה לא רק קאליפרים\רפידות\דיסקים, זה גם בוסטר ואם הוא לא יהיה מותאם למערכת לא תקבל את התוצאה הנדרשת (בהקשר להמלצה של קובי צריך לבדוק אם הבוסטר ברכבים שציין זהים למה שברכב שלך).

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

פורסם

אפשר הסבר למה צריך צינורות בלימה שזורים? במקרה של בלמים סטנדרטיים.

במערכת מחוזקת הצינורות השזורים דרושים על מנת להחזיק את הלחץ שגדל? או שיש מטרה נוספת?

HU:PIONEER 5850MP,COMP:RAINBOW DREAM LINE SLX265,AMP1:JBL 75.4,AMP2:BAZOOKA ELA60.2

 

 

פורסם

יש לך 1.8TSI? במידה וכן, יש לך מקדימה 288 מ"מ.

 

אתה יכול להביא סט קידמי של 2.0TSI, משמע לחפש לך את התוספת לקאליפרים (הקאליפר דומה לזה של ה-288 מ"מ, רק שעליו מתווספים שני מאריכים - מלמעלה ולמטה) ואז תוכל להרכיב קדימה סט 312 מ"מ, מה שיתן לך שיפור די מוחשי בבלימה.

 

אם אתה רוצה להשתגע, ניתן להתקין בסופרב גם 345 מ"מ (!) מקדימה, אלא שאז כבר צריך קאליפר שונה (S3?). זה כבר יספק יכולות בלימה גבוהות מהותית מהסט שיש לך כרגע (וגם הוצאה לא קטנה). רק שנדמה לי שתצטרך גם סט חישוקי 18' - כדי שזה יכנס :wink:

 

מניסיון עם לאון 1.8TSI, הקפיצה ל-312 מ"מ (טארוקס G88) ורפידות קרמיות (ATE) - היכולת בלימה השתפרה פלאים.

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

פורסם
צודקים המגיבים מעל,

לגבי מערכת מותאמת נסה לבדוק אולי מערכת הבלימה של S4 של אודי או גולף GTI יתאימו לך ואז יש לך מערכת מאותה

החברה שפשוט תעבוד מעולה ותהיה אינטגרלית לרכב שלך.

 

הבלמים של הAUDI S4 לא יתאימו לרכב (אופסטים אחרים)

 

מערכת בלימה שלמה היא מצויינת אבל קח בחשבון שהיא יקרה ( 12000 ש"ח ומעלה)

שווה לבדוק את עניין שיפור הבלימה ע"י צלחות רפידות EBC לדוגמא (ברבע מהמחיר של הברמבו)

 

נתי.

פורסם

לפי מה שאני מבין כל מערכת בא עם התאמה לרכב ספיציפי עם מתאמים, הכוונה לכל החברות עם שמות מוכרים, AP RACING BREMBO TAROX וכו..

פורסם

ברקסים אס3,גולף אר,קופרה.

אם אני לא טועה יושבים בול,יחסית לא יקרים כמשומשים.

רפידות וצלחות בחברה במחירים יחסית סבירים.

תבדוק כמה עולות רפידות וצלחות ברמבו מקריות.

פורסם
ברקסים אס3,גולף אר,קופרה.

אם אני לא טועה יושבים בול,יחסית לא יקרים כמשומשים.

רפידות וצלחות בחברה במחירים יחסית סבירים.

תבדוק כמה עולות רפידות וצלחות ברמבו מקריות.

 

S3 זה 345 מ"מ, הוא יצטרך גם קאליפרים חדשים.

 

בכל מקרה, לגבי ברמבו כמקורי (בסיסי) - הניסיון שלי איתם לא מבריק. המשודרגים זה עולם אחר - לחלוטין.

 

ל-ATE יש דיסקים מחורצים (POWERDISC) ורפידות קרמיות. עובדים ה-י-ט-ב (מניסיון ב-OPC של חבר, אחרי שירד ממנה סט מקורי של... ברמבו) והמחיר נמוך מהותית מכל השאר. בהתחשב ביחס תמורה למחיר - לא חושב שיש אופציות עדיפות.

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

פורסם

יש לי רפידות ATE קרמיות, מומלץ.

יש לי אפשרות להכין דיסקים מחורצים/מחוררים/מאוררים/מזויינים(אם צריך) עם תרכובות חומרים שונות במחירי שונים לגמריי מדיסקים של ברמבו ובאיכות לא נופלת לפעמים גם עולה עליהם.

תרצה פרטים ? אתה מוזמן לפנות בפרטי.

 

במקרה שלך, סופרב שזהו לא רכב ספורטיבי, פשוט תעשה רענון קל למערכת בלימה, שמן חדש, רפידות נורמאליות ולראות שהדיסקים במצב סביר, להזהר עם חריטות של הדיסק (יש עובי מומלץ).

תתעקש ותרצה להחליף לדיסקים גדולים יותר ? לך על ה345 של הS3/R32/קופרה, אפשר להשיג באזור ה5 אלף שקל בארץ.

×
×
  • תוכן חדש...