Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4580 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום חברים כמו שפורד הבטיחה להציג לנו בסופ"ש את הפוני הצוהל שלה היא קיימה. מעניין אותי לדעת מה דעת החברים ואיך הגבתם לדגם החדש באהבה או אכזבה...

  • תגובות 37
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

עיצוב מהמם ושיפור ניכר בתא הנוסעים!

גם מנוע גודש וגיר ידני (גרסת כניסה אם אני לא טועה) + יבואן רשמי, איילון מוטורס, שיכול להזמין כזו.

נשמע לי כמו אחלה עסקה במחיר המתאים 8)

 

לפני 5 שעות, green כתב:

מאסק הוא ליצן וחרטטן ואני מתפלא שהוא כל כך מצליח בעסקיו השונים, זה לא אדם שהייתי רוצה לעשות איתו עסקים ולא הייתי נותן לו לנהל חנות מכולת

 

פורסם

התחת יפה, הפרונט אני מעדיף של היוצאת ולא של זאת.

 

יפה שהם עדיין ישווקו את מנוע ה5L V8 , מעניין איך יהיה ה2.3L טורבו החדש (גם מבחינת רעש וגם מבחינת ביצועים).

פורסם
Ford-Mustang-static-side-leaked1-625x360.jpg

 

נתנו לה פרונט יפני.. לדעתי איבדו קצת מהזהות של המוסטנג.

 

ממש לא. הפרונט הוא הכי מוסטנג שיכול להיות, גם הזנב. חבל לי שקורה B מושחרת כעת וכבר לא בצבע הרכב כמו בדור היוצא.

 

בשורה התחתונה, עדיין מוסטנג, אבל כבר לא רטרו. משגעת, לטעמי.

 

בתמונה להלן, הדגם הנוכחי, בצבע וזוית דומה(לקוח מאתר paintref.com)

 

2013_00062_01.jpg

עם רגל בחוץ... :beerchug:

פורסם

לא נעים לי להגיד אבל זה נראה מקדימה כמו קיט למאזדה 6 החדשה.

 

העיצוב נאה, הוא פשוט פזל רחוק מדי לכיוון היפניות כדי להתאים את עצמו לשווקים אחרים חוץ מארה"ב.

 

אני אשמח לראות אותה על כבישי ארצנו.

אם הייתי יכול הייתי מזדווג עם הרכב הזה ומרבה אותו.

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

הפנסים הקדמיים גורמים לזה להראות כמו מאזדה. מעבר לך, הרכב ממש יפה.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

פורד רצו לצאת מהשיק הרטרו אליו הם נכנסו ב2004 ,אך עם זאת ,זאת עדיין מוסטנג ללא ספק,נהגתי כ1000מייל בדור היוצא עם מנוע 5.0 נ-ה-ד-ר-ת במיוחד בתמורה למחיר תא נוסעים לא גרוע כמו שאומרים מושבי ריקרו נפלאים,וגימור לא רע בשאר הקבינה.

Porsche 944 turbo

פורסם

לפי דעתי הם בעיקר ניסו להעתיק את הקמרו.

אני לא אוהב את הקטע של פורד וג'נרל מוטורס עם לוחות שעונים רטרו שלהם.

הדבר הראשון שפיאט שינו בקרייזלר זה לוחות השעונים המיושנים של האמריקאים

 

http://www.youtube.com/watch?v=heYEa47dwKA דרך יוטיוב
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

http://www.youtube.com/watch?v=Lew3WPm0Nbw דרך יוטיוב
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

אייל

פורסם

החזית נראית כמו מאזדה 6 שבילתה בחדר כושר ולקחה קצת סטרואידים, אבל- זה לא אומר שזה רע, החזית של ה-6 נאה מאוד ולכן בסופו של דבר אני חושב שהתוצאה המוסטנג לא רעה בכלל, עיצוב כוחני ולדעתי יותר זורם מהדור היוצא.

 

הצליח להם.

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

פורסם

החדשות הגדולות הן שהדור הזה ימכר באירופה החל מ-2015. עם מנוע 2.3 אקובוסט 309 כ"ס ו-5 ליטר 426 כ"ס V8.

 

יגיע בייבוא סדיר לארץ?!

 

Ford-Mustang_GT_2015_1024x768_wallpaper_11.jpg

פורסם

לייק אחד גדול!!!

 

אבולוציה יפה מאוד למכונית השרירים הזאת.

 

אהבתי את לוח השעונים "רטרו" סטייל.


×
×
  • תוכן חדש...