Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4581 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 37
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
ממש לא. הפרונט הוא הכי מוסטנג שיכול להיות

 

 

 

 

הפנסים האלה הם טעות לדעתי , דיברתי על הזהות של המוסטנג, הם השאירו את הפרונט האגרסיבי של הדור הקודם ושמו לה פנסים מלוכסנים שנראים זעירים לעומת הגריל הצעקני כשמדובר ברכב כזה שמו הולך לפניו צריכה להיות לו זהות.

 

הזכירו פה יונדאי קופה וזה הזכיר לי מקרה לפני כעשור בו עמדה יונדאי קופה עם קיט אפטרמרקט וסמל של פרארי וכולם התלהבו מה"פרארי" ומי שידע על מה מדובר עמד בצד וצחק, הפרונט הזה לא אומר לי פורד מוסטנג.

 

שאר האוטו דווקא כן יפייפה.

פורסם

הפרונט מזכיר את המהלך שעשו בזמנו בסדרה 7 של BMW ובהמשך גם בדור השני של המיני החדשה - הרמה קיצונית ובלתי פרופורציונלית של השפה העליונה ע"מ לשפר את התוצאה במבחני הריסוק, וספציפית במבחן הפגיעה בהולכי רגל.

 

לא רואה סיבה אחרת לעשות מעשים מגונים כאלה בעיצוב שהיה כה מוצלח מלכתחילה.

פורסם

שילוב בין מאזדה 6 לGTR. מתי יהיה להם מנוע טורבו 1.7?

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם

הטאורוס החדשה.

http://photo.netcarshow.com/Ford-Taurus_SHO_2013_photo_01.jpg

http://photo.netcarshow.com/Ford-Taurus_2013_photo_07.jpg

הפיוזן החדשה :

http://photo.netcarshow.com/Ford-Fusion_Energi_2013_photo_02.jpg

המונדאו החדשה:

http://photo.netcarshow.com/Ford-Mondeo_2013_photo_01.jpg

זה קו העיצוב החדש שלהם.

לטוב או לרע, פורד איחדו את הקו העיצובי שלהם לכל הרכבים הפרטיים וחלק מהקרוסאוברים.

מוזר שמוסטנג חולקת קו גם עם פיאסטה.

 

באופן מעצבן הגריל בלבד מזכיר גריל של אסטון...

לא יפני ולא נעליים.

.When a man opens a car-door for his wife, it's either a new car or a new wife

טבלאות השוואה לפולישים,פדים ועוד.

פורסם

 

עכשיו הכל מושלם. PROBLEM FORD?

 

עכשיו זה עוד יותר מושלם :-P

 

nxrm3jmwmwnz.png

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

פורסם

זה קו העיצוב החדש שלהם.

 

אני לא רואה את שברולט שומרים על קו העיצוב שלהם על הקורבט,

יכל להיות מעניין :lol: .

פורסם
אני לא רואה את שברולט שומרים על קו העיצוב שלהם על הקורבט,

יכל להיות מעניין :lol: .

וטוב שכך.

לא יכול לדמיין לעצמי איך הקורבט החדשה הייתה נראת אילו היה לה קו משותף עם הקרוז והמליבו...

.When a man opens a car-door for his wife, it's either a new car or a new wife

טבלאות השוואה לפולישים,פדים ועוד.

פורסם

הפרונט דורש קצת התרגלות, אבל החלק האחורי נראה טוב מאוד.

מכונית סקסית מאוד - like!

פורסם

אני ממש אהבתי, המוסטנג הנוכחית והקודמת אמנם נראו טוב אך המראה הוא מאוד פלסטיקי, איכות הפנים של הדגם הראשון (בגל הרטרו) הייתה פשוט בושה והכל הרגיש כמו פלסטיק של טמבון שחור מאוטו ישן.

 

כאן כבר נעשה שיפור רציני, אני מאוד אוהב.

 

ד"א כל הדיבורים על המאזדה 6.... למי המאזדה 6 דומה??

haters will hate

פורסם

דווקא את הפרונט אהבתי, מזכיר GTR, קצת יותר מעודכן ממה שרגילים לקבל מהיבשת החדשה.

מנוע טורבו קטן (יחסית)+ גיר רגיל+ הנעה אחורית, נשמע לי מעולה!

Para comer bien hay que saber manejar

"Dona Rosa"


×
×
  • תוכן חדש...