Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4590 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

רכשתי קיאה פיקנטו אוט' לפני כחצי שנה ואני מאוד מרוצה מהאוטו!

 

לחץ הצמיגים המומלץ (שרשום על החלק התחתון של הדלת הקדמית ) הוא 33 PSI מקדימה ו 31 PSI מאחורה.

 

אחרי כשבועיים הלחץ יורד מהגלגל הקדמי שמאלי (צד הנהג) ל 29-30 PSI ובגלגל הקדמי שמאלי 30-31 PSI,

האם זה תקין? יש פה חשד לפנצ'ר?

 

בתודה מראש,

אריה.

פורסם

אני גם מאבד לחץ אוויר לאחר כשבועיים-שלוש מ32 ל29-30.

מקריאה בפורום הבנתי שזה תקין לחלוטין.

שברולט אופטרה 07 > קיה פורטה 10 > קיה פורטה 11 > ניסאן סנטרה 17 > קיה ריו 18 > סיאט איביזה 12 > סיאט ארונה 21

פורסם

אחרי כשבועיים הלחץ יורד מהגלגל הקדמי שמאלי (צד הנהג) ל 29-30 PSI ובגלגל הקדמי שמאלי 30-31 PSI,

.

מניח שהתכוונת שבצד שמאל לחץ נמוך מאשר בצד ימין, כלומר שאיבוד האוויר בצמיגים על הסרן הקדמי שונה מצד לצד.

האם אתה ממלא אוויר כשהצמיגים קרים? תמיד באותה משאבת אוויר? יש צד אחד חשוף לשמש?

 

נסה להחליף שסתומי אוויר.

 

GABIUBOGI,

למה זה תקין לאבד 4 PSI בשבועיים (33-29)? אפשר לצפות לירידת לחץ של 2-3 PSI בחודש, אבל כאן הקצב נראה לי גבוה.

פורסם

גם אני מאבד משהו כמו 2PSI בשבוע בריו שלי.

 

על הצמיגים כתוב Tubeless והבנתי שצמיגים כאלו באמת מאבדים יותר אוויר, כי אין להם פנימית, הם יושבים ישירות על הברזל.

פורסם

GABIUBOGI,

למה זה תקין לאבד 4 PSI בשבועיים (33-29)? אפשר לצפות לירידת לחץ של 2-3 PSI בחודש, אבל כאן הקצב נראה לי גבוה.

 

לדעתי זה תקין לאבד 4PSI בשבועיים .

לדוגמה אני נוסע כל יום כמה פעמים ביום וחונה בחניות אפר שרק ה' יודע איך אני מגיע אליהם ומאבד כל שלוש שבועות בערך 3PSI:lol:

אז לך תדע מה התנאים שהרכב של פותח השרשור עובר.

שברולט אופטרה 07 > קיה פורטה 10 > קיה פורטה 11 > ניסאן סנטרה 17 > קיה ריו 18 > סיאט איביזה 12 > סיאט ארונה 21

פורסם

גם לי יש קיה פיקנטו ואכן לחץ האויר יורד בב- 2 PSI לאחר כשבועיים, אך לא יורד מלחץ זה גם לאחר כמה חודשים...

×
×
  • תוכן חדש...