Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4600 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי.

השבוע קרו המון דברים הזויים במיוחד שאין צורך לפרט.

זה נגמר בתרגיל מלוכלך שעשו עליי וכשסירבתי לאכול אותו קיבלתי מספר טפסי תלונה.

כרגע נראה שאני הולך לקבל 28 ימים בכלא בתור עונש.

יש המלצות לכלא? מה להביא? מה לא לקחת לשם? האם אפשר להיות שם עם האייפון או שמפקידים אותו? מה הולך שם? באמת זה כמו בטירונות? האם נמצאים שם הרבה אנשים בעייתיים?

כל מידע ממקור ראשון יתקבל בברכה ויעזור לי.

תודה.

  • תגובות 33
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

פורסם

אם אתה באמת ובתמים חושב שעשו לך עוול, תנסה לפחות ללכת עם זה הלאה למפקד יותר בכיר, לא יודע אם זה בסופו של דבר יעזור לך אבל לפחות עבור המצפון.

לגבי הכלא אני חושב רק על מצב רוח טוב ו-וולווטה.

בהצלחה.

פורסם

אם אתה חושב ומאמין שדפקו אותך אישית - תפנה לנציב קבילות חיילים.

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

כתב רכב וצרכנות רכב - אתר ומגזין 'אוטו'

 

לשעבר:

עורך פודקאסט הרכב 'דרייב' . מגיש יחד עם בועז קורפל וקינן כהן.

כתב הרכב של ביזפורטל, אתר הפיננסים. 

פורסם

כמו כן, אם שופט אותך קצין בדרגת סא"ל ומעלה, אתה יכול לבקש להשפט בפני בית דין צבאי, והם חייבים לאפשר את זה. לפחות כך היה בעבר.

 

הכוונה היא שאם הם מנסים להפליל אותך, הם לא ירצו שזה יעבור החוצה ויבחן על ידי אנשים לא שלהם.

 

דני

פורסם

תתכונן להרבה שש-בש:)

אני מנסה לחשוב על תשובה שלא תוציא אותי גייז, לא תגרום לי לתאר לך את הג'ונסון שלי ולא תזכה אותי בהתראה. אין כזו.
פורסם
אם אתה חושב ומאמין שדפקו אותך אישית - תפנה לנציב קבילות חיילים.

 

+1

 

אין דבר יותר מרתיע מהתערבות של המשרד הזה למפקדים צבאיים.

 

עריכה - אני כותב את זה מנסיון אחרי שפניתי למשרד הזה וזה הסתיים בכך שגם הרס"ר בבסיס בו הייתי, גם המ"פ בפלוגה בה הייתי וגם הסמג"ד עוקבו בדרגות.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם
ואז אני אשאר במקום בו אני משרת ואחטוף מהם בראש כל יום ויום...

 

אתה טועה.

לי בזמנו נעוושה עוול בצבא, קבלתי, יצאתי צודק, המפקד קיבל נזיפה ועיכוב בדרגה.

אמנם נשארתי ביחידה, אבל באותו רגע כול יחידת פיקוד פשוט לא התקרבה אליי.

 

לטעמי, כדאי. אבל זה רק אם באמת נעשה לך עוול ואתה לא סתם מתמרמר כמו 90 אחוז מאלה שרוצים לקבול.

פורסם

תעשה מה שצריך כדי לא להכנס למגרש השטן הזה.

 

אם שמעת פעם על הניסוי שעשו בסטודנטים שחילקו לסוהרים ואסירים (בשלב מסוים אלה שכחו שהם סה"כ בניסוי והחלו להכות את האסירים ולהתנהג בצורה מחפירה כלפי חבריהם ללימודים) מדובר כאן בדיוק באותו דבר בגרסא צבאית. אלה שפה אף אחד לא רואה ואף אחד לא מכיר. מי שיוצא מהכלא מספר שכל היום ישנים ונחים. את ההשפלות שבאמצע והיחס הדוחה (שלפעמים אתה רק רואה אותו ולפעמים אתה גם מקבל ממנו) בוחרים שלא להוציא.

אז: פיאט פונטו 1999 1.2 כ"ס (אוטו זה מטוס)

אז פחות ישן: רנו מגאן 1.6 16V (מכירים אותי במוסך)

אז הרבה יותר קרוב להיום: אופל אסטרה 1.4 טורבו ENJOY PLUS (מה זה סחירות?)

היום: בעיקר רכבת תחתית אבל גם קצת טראם.

פורסם

אני לא יודע מה יהיה בעתיד איתך, אבל אם מה שאתה מרגיש נכון, אתה כבר חוטף מהם.

במקרה שלי כל המפקדים שהיו ביחידה שלי ידעו שמילה לא במקום תגרור פניה לנציב קבילות חיילים, וזה אחרי שהאבא של המ"פ שלי התקשר לאבא שלי להתחנן שישכנע אותי לבטל את הקבילה. סירבתי. הגיע לחרא הזה לחטוף בראש.

למילואים הראשונים הלכתי עם טלפון ישיר של הפצ"ר. עד כדי כך.

אם אתה צודק - אל תפחד.

מצד שני תזכור את המשפט "כשאתה משתין על הצבא - הצבא נרטב, כשהצבא משתין עליך - אתה טובע."

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

כתב רכב וצרכנות רכב - אתר ומגזין 'אוטו'

 

לשעבר:

עורך פודקאסט הרכב 'דרייב' . מגיש יחד עם בועז קורפל וקינן כהן.

כתב הרכב של ביזפורטל, אתר הפיננסים. 

פורסם
ואז אני אשאר במקום בו אני משרת ואחטוף מהם בראש כל יום ויום...

 

בשניה שהמשרד הזה מתערב הם ירדו לך מהראש ויתרחקו ממך - אל תפחד!

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

אני בהחלט צודק, מי שמבין ויכול לעזור שיפנה אלי בפרטי ואספר את הסיפור.

כמה ימי כלא יכול לתת סא״ל? שימו לב שמדובר ביותר מטופס אחד...

פורסם
+1

 

אין דבר יותר מרתיע מהתערבות של המשרד הזה למפקדים צבאיים.

 

כמה שאתה צודק, ובמיוחד כאשר מדובר בקצינים בכירים.

לקראת השחרור שלי מהצבא היה לי מפקד סא"ל שחשב שהוא יעשה עלי סיבוב ויחסוך כסף בכך שיעכב לי את השחרור בחודש לטובת זה שאני אשלח להיות מפקד מוצב ליד מחסום ארז למשך חודש.

בלי להכנס לפרטים אני התרעמתי על כך שמה שהוא עומד לעשות משול לשליחת ברווזים למטווח וסירבתי פקודה, הוא בתגובה איים לשלוח אותי לכלא מה שגרם לי להגיד לו שאם הוא לא יסתום את הפה הוא יקבל תלונה לנציב קבילות חיילים.

 

הוא סתם את הפה ופנה להבא בתור.

(אכן היה שם מטווח שהסתיים בכמה הרוגים לצערי כשמחבלים חדרו למוצב המדובר).

 

ואז אני אשאר במקום בו אני משרת ואחטוף מהם בראש כל יום ויום...

 

לא תחטוף בראש ולא נעליים, יותר סביר שמאותו רגע הם יתחילו לעשות קולות של שטיח כשתעבור לידם (כך היה במקרה שלי כולל תעודת שחרור מצויינת שקיבלתי שאותו זבל של סא"ל חתום עליה).

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk


×
×
  • תוכן חדש...