Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4599 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני לא זוכר אם אפשר להכניס טלכרד, בכל מקרה, תקנה כרטיס חיוג של בזק, אתה מקבל כמו כרטיס טוקמן כזה שבפנים יש קוד, ומטלפון ציבורי אתה מחייג איזשהו מספר (שרשום על הטלפון הציבורי), מקיש את הקוד ויכול לדבר.

כשאני הייתי שם (לפני 5 שנים), היה אפשר להכניס 2 קופסאות סיגריות סגורות ועוד אחת פתוחה.

תקנה סבון מוצק לכביסה, המון נייר טואלט. לא יודע אם אפשר להכניס מכונת גילוח חשמלית (גם אם כן, לא יהיה לך איפה להטעין), אז כדאי שתתארגן על סכין נורמלי ולא תבנה על החד פעמי שמקבלים שם.

משפט ראשון שלך? כשתיכנס אתה תעבור אצל פקיד שישאל אם אתה מתכוון לעשות בעיות וכו', יסתכל בהיסטוריית משפטים שלך. משם אתה תעבור לפלוגה ב' שהיא הפלוגה הראשונית, שם תשהה יומיים-שלושה. אם אין לך בעיות משמעת רציניות אתה תעבור לפלוגה א'. יש שם יותר חופש (ישנים באוהלים ולא באורוות סוסים שעברו הסבה למגורים), טלפון ציבורי שאתה יכול לגשת אליו במהלך כל היום ונוף להרים. עושים שמירות לפי 4-8, ואם יש הרבה חיילים אז זה יכול להיות 4-20. אין יותר מדי טיפוסים בעייתיים, אווירה מצחיקה אם לא לוקחים אותם יותר מדי ברצינות.

כל זה נכון לגבי כלא 6, אם יש לך עוד שאלות, בכיף.

  • תגובות 33
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

פורסם

כלא 6 אש.

היה השבוע הכי נחמד בשנתיים הראשונות לשירות שלי.

קצין מודיעין בהתחלה באמת מנסה להבין על מי מדובר, אני כבר לא זוכר איך זה מתחלק, אבל יש פרק זמן מסויים שמעליו אתה נשאר בפלוגה ב' (שזה כבר תאי בטון מבאסים עם סורגים). פלוגה א זה חרטא. קמים מוקדם בבוקר, עושים כלים / שמירות / צובעים קירות. ואז מסדר. ואז תשבור את הראש מה בא לך לעשות עוד חצי יום במתחם אוהלים.

יהיה קר. אצלי לא היו שמיכות נורמליות.

תביא מלא ספרים. הבאתי שלושה והתבאסתי שלא היו עוד.

לא נחשפתי ליחס לא הוגן, לא כלפי ולא כלפי אנשים שהיו איתי.

ואפילו שמרתי על קשר עם אחד האנשים, והיה לי "חבר מהכלא". להיט.

מה חתימה? תתפשטי!

פורסם

במקרה שלי היה מספיק לזרוק בצורה "אגבית" (אך מכוונת היטב) תוך כדי שיחת טלפון לסא"ל (או שהוא היה רס"ן באותו זמן, לא זוכר כבר) שאני אעשה כמבוקשו (בזמנו הוא רצה שאני "אשלים" שעות שהייתי בהפניות בגלל בעיית שמיעה שנגרמה בגלל השירות ובסופה הורד לי הפרופיל והתווסף לי סעיף שמיעה) אך שבמקביל אני אנתק איתו את השיחה וארים טלפון לנציב קבילות חיילים.

בכוונה עניתי לו בשאלה "אתה מתכוון לשעות שבהן הייתי בבסיס חר"פ או בהפניה לבית חולים לבדיקות?" והוא ענה "כן" (אני מניח שבדיעבד הוא חשב שאני מקליט אותו, שזו הייתה הכוונה).

 

בפועל אשתי דיברה עם קצין בעל עבר בנקח"ל, לא ברור לי מה משני הדברים עבד אבל למחרת זומנתי לשיחה כדי להבהיר ש"אני לא ביקשתי ולא אבקש שתשלים שעות שהיית בהפניות" כאילו יש לפחות שתי דרכים להבין את הבקשה שלו מיום לפני כן.

 

מה שכן מאותו יום והלאה הוא חיפש אותי בצורה שהייתה כבר ברורה לכולם כולל כולם, ובהזדמנות הראשונה הוא קיצר לי את שירות הקבע (הקשיח) שהייתי חתום עליו משנתיים וחצי ל-7 חודשים.

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם

אם תוכל לענות במדוייק אז אולי תוכל לצאת מזה או לפחות אוכל לטייב מה שניתן

1. לאיזה פיקוד אתה שייך / איפה אתה משרת?

2. מי שפט אותך ומה דרגתו ותפקידו?

3. מתי מילאו את הטופס תלונה, מי מילא, מה דרגתו וכפיפותו לזה ששפט אותך, וכמה שעות נשפטת לאחר מילוי הטופס

4. האם היית ב ג'/ב' (גימלים/בתים) בזמן המשפט

 

גם לי נעשה עוול ויצאתי מ 28 ימי מחבוש והבשתי אלוף משנה מול כל קציניו שנותרו פעורים וחסרי יכולת ואפילו יצאתי שלשוש לאחר מכן 8)

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
פורסם

אם אתה קצין/נגד אתה תשהה בקציניה, שם לא עושים כלום חוץ מלשבת ולראות טלויזיה כל היום.

 

אם אתה לא ואתה לא רוצה את הבלבולי מוח של המד"כים, אז תבקש לעבוד בעג'מי, זה בית מלאכה שנמצא בתוך כלא 6 ששם רק קורעים חולצות ישנות כדי להפוך אותם לסמרטוטים.

 

אין אפשרות להכניס טלפון סלולרי וארנק וגם לא ממתקים מבחוץ, פעם בשבוע יש לך ביקור של קרובי משפחה ותגיד להורים שלך שלא יביאו לך יותר מדי ממתקים, כי יזרקו לך אותם, שאבא שלי הגיע הוא הביא לי בגט שווארמה שאכלתי בזמן הביקור, אבל מלא כלואים שהביאו להם מלא חטיפים או שהוחזרו להורים, או שחילק לאסירים שהיו בביקור או שזרקו לו אותם.

 

כל יום מופקד לך סכום מסויים שאיתו אתה יכול לרכוש טלכרט וחטיפים בקנטינה של הכלא (שאני הייתי לפני 6 שנים זה היה שישה שקלים ביום).

 

אין בעיה להכניס מכונת גילוח, תגיד להם פשוט שאתה לא מתגלח עם סכין (חוץ מזה שדתיים משתמשים רק במכונה).

 

אמנם המד"כים הם "ילדי כאפות" שהם לא בכלא, אבל אל תנסה להיות אבו-עלי על ההתחלה, תנסה להמנע מחיכוך איתם ותעשה מה שהם אומרים לך, אם תתנגח איתם אז טוב לא ייצא לך מזה.

 

תזהר לפלוט שטויות כמו זה שבא לך לשרוף את הכלא או לברוח, יש בתאים רכזי מודיעין/שטינקרים שירוצו לספר את זה הלאה ואתה ישר תמצא את עצמך באגף.

 

אגב, רוה האנשים בכלא הם נורמטיביים ועשו כמה טעויות קטנות כמוני וכמוך, אתה לא מגיע לכלא כמו אוז, אז אל תפחד מדברים כמו ריבים על מיתות ודקירות בלילה.

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

פורסם
אגב, רוה האנשים בכלא הם נורמטיביים ועשו כמה טעויות קטנות כמוני וכמוך, אתה לא מגיע לכלא כמו אוז, אז אל תפחד מדברים כמו ריבים על מיתות ודקירות בלילה.

אז ד"ר גנאדי לא עובד שם שעות נוספות?

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

כתב רכב וצרכנות רכב - אתר ומגזין 'אוטו'

 

לשעבר:

עורך פודקאסט הרכב 'דרייב' . מגיש יחד עם בועז קורפל וקינן כהן.

כתב הרכב של ביזפורטל, אתר הפיננסים. 

פורסם

אין שם את אבטחת רוה'מ אבל גם אם תבריח לא ממש תהיה לך הזדמנות להשתמש בו וגם אם כן כשיתפסו אותך (ויתפסו) אתה תשלם על זה

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
פורסם
אני בהחלט צודק, מי שמבין ויכול לעזור שיפנה אלי בפרטי ואספר את הסיפור.

כמה ימי כלא יכול לתת סא״ל? שימו לב שמדובר ביותר מטופס אחד...

 

רק עכשיו ראיתי את השאלה הזו.

 

20 ימים על כל עבירה ולא יותר מ-30 ימים במצטבר.

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם

שים לב שיומיים ראשונים ירחרחו אותך עמיתיך הכלואים כדי לוודא שאתה לא שטינקר של הכלא.

“.You will never reach your destination if you stop and throw stones at every dog that barks"

 

Winston S. Churchill -

פורסם

חוק השיפוט הצבאי

סמכויות הענישה של קצין שיפוט - החל מעמ' 41.

כאשר אני עשיתי מבחני חש"צ הסמכות היתה לקש"ז עד 7 ימי מחבוש, לקש"ב עד 28 ימי מחבוש ולקש"ב אלNמ עד 35 ימי מחבוש - עם אפשרות לעד שתי תקופות מצטברות (כלומר 14, 56 ו-70 יום בהתאמה). אבל מאז זרמו הרבה שפכים בקישון ויתכן שיש שינוי.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

צור קשר עם הפרקליטות הצבאית והתייעץ איתם.

יש תקנה שלא הרבה יודעים, ולפחות בזמני הייתה קיימת - במידה ולא פנית אליו עד היום, אתה יכול לפנות לאלוף הפיקוד עם בקשה להמתקת העונש - ולפי הדין הצבאי הוא חייב להחזיר לך תוך 48 שעות תשובה. כן, מה ששמעת; אלוף הפיקוד צריך לענות לך החפ״ש תוך 48 שעות.

 

שוב, תתקשר לפרקליטות.

פורסם

זה מקרא "מחילה". לא מכיר את הפרוצדורה.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 


×
×
  • תוכן חדש...