Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4606 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אמרתי כך משום שגם אני הייתי בסיטואציה הזו לאחר הולדת בני השני.

לכן הסברתי שאין סיבה לדעתי לשייך אי קיום יחסי מין אוטומטית לבגידה.

יכול להיות שאני טועה.

Gn'f'R

  • תגובות 34
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
מצטער לשמוע :/

 

גם אני.

 

תהיה לצידו.

אם צריך תפתח לו משתמש עם גישה זריזה לאוף טופיק נעודד אותו קצת :)

אני מנסה לחשוב על תשובה שלא תוציא אותי גייז, לא תגרום לי לתאר לך את הג'ונסון שלי ולא תזכה אותי בהתראה. אין כזו.
פורסם
היה שם פיצוץ כלשהו בינהם, חשדותיו היו נכונים.

 

אני דווקא שמח לשמוע את זה, הכרה בבעיה היא הצעד הראשון בדרך לפתרונה.

 

בין אם זה יסתיים בפיוס או בגירושין, יש סיכוי טוב ששניהם יהיו מאושרים יותר בסופו של יום וכך גם הילדים.

פורסם

ארחתי אותו בביתי אתמול בשעות הערב המאוחרות,

קשה לתאר את מצבו במילים.

השאלות שנשאלו היו קלות יותר מהתשובות-

למה?

למה היא עשתה זאת?

האם אפשר לשקם מערכת יחסים לאחר אירוע כזה?

מה אני צריך לעשות?

 

עצם העובדה שמדובר ברומן בן מספר חודשים, שברה את הבחור לרסיסים.

להבדיל "ממעידה" "חד-פעמית".

 

אותי לימדו לא להתערב בין בני זוג לעולם.

ארגנתי לו מקום שינה לשבוע הקרוב-אם יחפץ בכך,

מסרתי לו מספר טלפון של מטפל זוגי-אם יסכימו שניהם על דרך הפיוס,

ויותר מכך אין לי מה לעשות, וגם לא מומלץ שאעשה.

Gn'f'R

פורסם

בת ז*נה,

סתם תהיה, במקרה של גירושין עדיין יחויב הבעל בתשלום מזונות?

אני מנסה לחשוב על תשובה שלא תוציא אותי גייז, לא תגרום לי לתאר לך את הג'ונסון שלי ולא תזכה אותי בהתראה. אין כזו.
פורסם

מזונות חייב הצד שלא מגדל את הילדים לזה שכן מגדל אותם.

או שאני מבלבל בין שתי דברים שונים.

 

דבר אחד שאני יכול להוסיף:

אף אדם לא הולך ובוגד כי טוב ונעים לו בבית.

לא אדם נורמטיבי לפחות.

מתחדשת*

פורסם

מקרה שפורסם במאקו:

אישה בגדה בבעלה ונכנסה להיריון.

הבעל התגרש אך עדיין מחוייב לשלם לה ולתינוק מזונות. למה?

כיוון שקיים סיכוי כלשהו שהילד הוא שלו.

בימינו אין שום בעייה לבצע בדיקת אבהות, אז למה היא לא מתבצעת במטרה לעשות צדק?

כיוון שאם יתגלה שהתינוק הוא לא של הבעל, הוא יקרא ממזר ודבר זה יגרום לבעיות כאשר ירצה להתחתן ולהביא ילדים בעצמו מבחינה הלכתית.

אז למה לא לבצע בדיקת אבהות באופן פרטי?

מהסיבה אותה ציינתי למעלה, ראיה כזו איננה קבילה בבית המשפט.

 

אלו לפחות ההסברים שסופקו במאקו. הוכחה נוספת שדת ומדינה צריכות ללכת יד ביד.

 

מקווה שזה עונה לתשובה אם האב הנבגד ייאלץ לשלם מזונות על ילדיו שלו.

 

מצטער לשמוע לוקו

נדמה לי אתה יכול להביא אותו עם 172 כ"ס, וזה יותר ממה שאתה מבקש ב 22 כ"ס, אז אל תלחץ עד הסוף.
פורסם

רומק מדובר באופי וזה משתנה מאדם לאדם, אדם שלא טוב לא פשוט קם והולך בשלב מסוים ולא הולך ומחפש נחמה בידיים זרות, למדתי דבר אחד מי שבגד פעם אחת יבגוד תמיד גם אם יתכחש לכך.

למרות שאני תמיד בעד שלום בית, לא תמיד זה מסתדר מי יודע אולי הפיצוץ הזה יחזיר את הדברים למסלולם במידה והוא יסלח לה על כך.

 

ובאותו הנושא

אדם שהתגרש פתח הכל באופן אנונימי ומסקונתיו לא ממש מעודדות בנושא בין היתר ואני מצטט

 

אני מסתכל על החבר'ה שלי מהכדורגל של יום שישי. אנשים בני 40־50, הייטק, עורכי דין, מהנדסים, עצמאים קטנים. כמה נשאר נקי ממשכורת של 25 אלף ברוטו, 15 אלף? 7,000 זה הבוקר טוב של השלושה ילדים, 4,000 זה לשכור דירה ולשלם על רכב וללכת למכולת וחשבונות. יש לי חברים בעשירון העליון עם שניים-שלושה ילדים שאם הם מתגרשים היום, כלכלית הם חוזרים מחר 20 שנה אחורה. אין אפס.

...

 

 

ממבט של שנתיים אחרי פרידה, הדברים ביני לבינה היו פתירים. לא היה בלתי אפשרי להסתדר. זה פשוט שבנקודה מסוימת, הכעס והטינה ובעיקר ההונאה העצמית - שנים של התעקשות ויועצי זוגיות והיאחזות בקרנות המזבח של האצלי-הכל-בסדר כשבעצם חרא לך בנשמה - הכל התנפץ בבת אחת. כשדבר כזה קורה, אתה לא מוכן לסבול את זה אפילו עוד רגע אחד.

 

 

http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4438467,00.html

פעם Clio b 2001 ידנית/Clio b Sport MK2 2003/פיאט פונטו 98

 

מגאן RS 225 למכירה

פורסם

אותי לימדו לא להתערב בין בני זוג לעולם.

ארגנתי לו מקום שינה לשבוע הקרוב-אם יחפץ בכך,

מסרתי לו מספר טלפון של מטפל זוגי-אם יסכימו שניהם על דרך הפיוס,

ויותר מכך אין לי מה לעשות, וגם לא מומלץ שאעשה.

 

צודק.

תהיה חבר טוב, זה הכי טוב שאפשר לעשות.

 

רק שרצוי ללכת למטפל בכל מקרה, גם כדי להחליט אם ממשיכים יחד או לא, וגם כדי לנהל פרידה, אם יוחלט על כך, עם מינימום נזק.

אי אפשר לדעת אם כן להתגרש או לא, רק צריך לזכור שגירושים זה, במקרה הטוב, בחירה ברע במיעוטו, כי זה קרע גדול. אפילו שזה נעשה באופן הכי טוב, נקי ואמפטי שאפשר, זה עדיין קרע גדול.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı


×
×
  • תוכן חדש...