Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4605 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לוקו - אתה חבר טוב ובן-אדם רגיש.

עשית (למען החבר) הרבה יותר ממה שמישהו "ממוצע" היה עושה.

(אתה צריך להפסיק "להתנצל" כל פעם, ש"לא מדובר בך". גם אם כן ואם לא - זה לא מעניינו של איש. יש להתייחס לדעתי למה שנכתב כפשוטו, ללא השלכות אחרות. וכמובן כפי שכבר נאמר - מותר לצנזר ואינך חייב דין וחשבון פה למישהו).

alfa 156 2.5.

  • תגובות 34
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

מה שלא יהיה, אני מציע שהחבר יתחיל ללמוד ולהשכיל מה נכון לעשות בכאלה מקרים, בעיקר לקראת גירושין.

 

אני לא יודע מה טיב היחסים ביניהם, אבל סיכוי יותר ממינימלי שלא ניתן להשיב את המצב לקדמותו וכדאי שהבחור לא ימשיך לטמון את ראשו בחול אלא יהיה צעד אחד קדימה מבחינת חשיבה.

 

אין טעם לומר מה אני, או כל אחד אחר לצורך העניין, היינו עושים עכשיו במקומו. מה שחשוב הוא שהוא יידע מה הוא רוצה ולקראת מה הוא הולך.

“.You will never reach your destination if you stop and throw stones at every dog that barks"

 

Winston S. Churchill -

פורסם

מצטער לשמוע, באמת נושא כואב מאוד.

לפי דעתי אין דרך חזרה עם כל הכבוד, לא יודע עד כמה הוא יוכל לגעת בה אחרי המקרה הזה.

הכל קשה אבל לא הייתי מסוגל חלילה.

 

שיהיה לו בהצלחה ושיהיה חזק!!!

Kia Sportage, 2014 

 

פורסם
רומק מדובר באופי וזה משתנה מאדם לאדם, אדם שלא טוב לא פשוט קם והולך בשלב מסוים ולא הולך ומחפש נחמה בידיים זרות, למדתי דבר אחד מי שבגד פעם אחת יבגוד תמיד גם אם יתכחש לכך.

 

ממש לא מחייב.

יש הרבה אנשים שיעדיפו לשמור על "החבילה", מכל מיני סיבות של נוחות ובמיוחד כשיש ילדים קטנים.

 

לגבי מי שמעד פעם אחת בטוח שימעד שוב, גם זה עניין של אופי.

יש כאלו שמבינים מה יש להם רק כשהם עומדים לאבד את זה.

מתחדשת*

פורסם

במהלך היום קיבלתי שיחת טלפון מרעייתו של החבר,

ניסתה לדלות מידע אודות בעלה.

הסברתי לה בעדינות שעד היום הקשר ביני ובינה

הסתכם בשלום נימוסי במפגשים חברתיים ואני חושב שלטובת

כולם עדיף שישאר כך.

 

החבר בדרכו לחופשה ללא תשלום מעבודתו

הוא עוסק בתחום ההייטק, לטענתו העבודה אשמה במצבו הנוכחי.

הוא הקדיש את העשור האחרון של חייו בעבודה ולא היה שם בבית.

שכר מטפלות וכד' שיעסיקו את הילדים בזמן ששניהם היו בעבודה.

הסברתי לו שלדעתי זו הלקאה עצמית מיותרת.

 

אני לא יודע ואין לי מושג מה לייעץ לו.

מסרתי לידיו מספר טלפון של חבר אחר(באישורו כמובן ) שעבר סיפור דומה,

אולי בעל ניסיון יוכל לתרום לו יותר מאשר אני.

Gn'f'R


×
×
  • תוכן חדש...