Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7916 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

תראו..קודם כל ..אני מבקש..לא לצחוק עליי...מותר להצביע ולהסתודד בפינה..אבל לא לצחוק.

 

ועכשיו אני אסביר למה...

 

טרמינל 2000....(שדה התעופה לכל המאותגרים)..החדש נפתח.

הטרמינל הישן נסגר.

אף אחד לא יבנה שם משהו שקשור למגורים..או מרכזי בילוי...כי יש שם רעש..

 

עכשיו..מה עוד עושה רעש?!

 

נכון..אופנועים ומכוניות בסל"ד גבוה!

 

החוק המוטורי בדרך ...

 

 

אז למה..שלא יבנו שם מסלול בין לאומי..מקצועי....יש מקום...יש מבנים ...יש רעש!!!

 

 

עד כאן שידורי ההזיה של הנשיא.

 

ערב טוב...שבת שלוש.

ראש הממשלה: " לא נשחרר בוטנים עם מלח על הידיים!!!" :onfire::screwy:

 

"חכה לי רק רגע," היא אמרה בקול גדול, "אני בהריון" בואינג! התערבות על מתנדבת התפתחה לכלל אסון.

פורסם

אחלה רעיון.

 

ככה שאם ב"טעות" חו"ח מטוס של איר-פלסטין מלא ערבים תמימים וחפים מפשע (כמובן), שבדיוק בדרכו למכה, יתרסק מיד עם ההמראה שלו (מאין freak accident כמובן), אז כל הרוכבים והנהגים באותו מסלול יפגעו.

 

ואז הממשלה תרוויח על חשבוננו שתי ציפורים במכה אחת, שכן גם תדרוש יותר מיסים מאיר-פלסטין, וגם תדרוש מאיתנו יותר כסף על ביטוח עקב רכיבה במקום מסוכן.

 

:loco:

 

רק בימות המשיח נשיא יקר. רק בימות המשיח...

פורסם

נשמע ממש רעיון פצצה, הדבר היחיד כמעט שאני יכול לחשוב עליו שיהווה בעיה הוא שידורי הקשר עם הנהגים, שאולי יפריעו לשידורי מגדל הפיקוח (היי, במסלול העתידי שלנו יש אפילו מגדל פיקוח :multi: )

 

 

בקיצור, רעיון מצויין.

אני מחכה שיבוא אחד החכמים שימצא את הפגמים בתוכנית :?

 

אבל בינתיים...אין שכל אין דאגות :-D

אלוהים נמצא בפרטים הקטנים :mmangel:

פורסם
תראו..קודם כל ..אני מבקש..לא לצחוק עליי...מותר להצביע ולהסתודד בפינה..אבל לא לצחוק.

 

ועכשיו אני אסביר למה...

 

טרמינל 2000....(שדה התעופה לכל המאותגרים)..החדש נפתח.

הטרמינל הישן נסגר.

אף אחד לא יבנה שם משהו שקשור למגורים..או מרכזי בילוי...כי יש שם רעש..

 

עכשיו..מה עוד עושה רעש?!

 

נכון..אופנועים ומכוניות בסל"ד גבוה!

 

החוק המוטורי בדרך ...

 

 

אז למה..שלא יבנו שם מסלול בין לאומי..מקצועי....יש מקום...יש מבנים ...יש רעש!!!

 

 

עד כאן שידורי ההזיה של הנשיא.

 

ערב טוב...שבת שלוש.

מי אמר שהוא נסגר.אם אני לא טועה הוא ישמש לטיסות פנים/צ'רטרים.

בצער רב וביגון קודר עכוז הרעם למכירה.

YZF1000R 1996 מושלם אף יותר מביום היוולדו.

לא ראה שטח!

פרטים בה"פ.

פורסם

השינוי הוא במבנה ומיקום המבנה - המסלול נחיתה והמראה לא זז מילימטר !!!!

 

מה לעשות - חפשו מסלול אחר...

מי שלא רוכב , יותר טוב שלא ידבר

פורסם
השינוי הוא במבנה ומיקום המבנה - המסלול נחיתה והמראה לא זז מילימטר !!!!

 

מה לעשות - חפשו מסלול אחר...

אני לא חושב שהנשיא דיבר על המסלול, הוא דיבר על המקום עצמו.

 

מכיוון שהוא במילא אזור רעש, אז מה הבעיה לבנות מסלול מבחינת היתר רעש.

פורסם
תראו..קודם כל ..אני מבקש..לא לצחוק עליי...מותר להצביע ולהסתודד בפינה..אבל לא לצחוק.

 

ועכשיו אני אסביר למה...

 

טרמינל 2000....(שדה התעופה לכל המאותגרים)..החדש נפתח.

הטרמינל הישן נסגר.

אף אחד לא יבנה שם משהו שקשור למגורים..או מרכזי בילוי...כי יש שם רעש..

 

עכשיו..מה עוד עושה רעש?!

 

נכון..אופנועים ומכוניות בסל"ד גבוה!

 

החוק המוטורי בדרך ...

 

 

אז למה..שלא יבנו שם מסלול בין לאומי..מקצועי....יש מקום...יש מבנים ...יש רעש!!!

 

 

עד כאן שידורי ההזיה של הנשיא.

 

ערב טוב...שבת שלוש.

 

 

Done!

Finger's gonna kill me.

פורסם

אם בתאילנד עובר מסלול גולף בשדה התעופה אז בארץ הקודש : מסלול מירוצים כשר למהדרין !!!!:screwy:

 

( ככה זה שהנשיא מריח אדי דלק )

אני נוסע מהר מדי בשביל לאכול בריא :wink:

פורסם

עד שיבנה המסלול המומלץ...

 

רעיון: לסגור לסופי שבוע את איזור הטרמינל (גם ככה יהיה סגור- שבת) ולהשתמש בכבישים(?) שם כמסלול רחובות. יש מקום חניה, איזור פיטס עם מסלול נפרד, תאורה ואפילו אבטחה.

"מעולם לא נתתי לבי"ס להפריע להשכלתי" גם אני לא הפרעתי לי...

 

למכירה- KLE500 95 במצב טוב.

פורסם

נחמד, טוב, מתבצע בעולם, הלוואי.

 

 

קצת לצינון האווירה:

יעבור עוד הרבה זמן וכמה שנים טובות של שלום יציב ואיתן, ללא טרור עולמי, עד שמישהו בשב"כ - אחד כזה עם ביצים במידה XXL - יסכים להכניס אזרחים לשטח האווירי + כמה אלפים בודדים של קהל.

עד אז יוזמה כזאת נחשבת למופרכת מבחינת כוחות הביטחון. הדבר היחידי שהוא יותר חסר סיכוי, יהיה מרוץ פלאט-טראק על שביל הסיורים סביב חוות השקמים - כשאריק שרון יושב על המרפסת בתחתונים.

 

FUNGAS.

מצטער.

פורסם
נחמד, טוב, מתבצע בעולם, הלוואי.

 

 

קצת לצינון האווירה:

יעבור עוד הרבה זמן וכמה שנים טובות של שלום יציב ואיתן, ללא טרור עולמי, עד שמישהו בשב"כ - אחד כזה עם ביצים במידה XXL - יסכים להכניס אזרחים לשטח האווירי + כמה אלפים בודדים של קהל.

עד אז יוזמה כזאת נחשבת למופרכת מבחינת כוחות הביטחון. הדבר היחידי שהוא יותר חסר סיכוי, יהיה מרוץ פלאט-טראק על שביל הסיורים סביב חוות השקמים - כשאריק שרון יושב על המרפסת בתחתונים.

 

FUNGAS.

מצטער.

תודה לפנגס שהזכיר לי שיש עוד תמה לקוות, אריק שרון על המרפסת בתחתונין, לו יהי.

גם כן פורום של אופנועים,

חצי מהאנשים כאן כשהם יוצאים לרכב עושים את זה במגרשי חניה, אופנוענים עלק.

×
×
  • תוכן חדש...