Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7918 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם

 

מדובר ב IHP140 האוטו פוקוס ליסינג עם HU פשוט של קנווד ורמקולים סטנדרטים.

איך עושים את זה? הכוונה להשתמש בIRIVER כ"source unit" של המערכת ככה שכל ההגברה תבוא מהHU והרמקולים ו"התוכן" עצמו כמו שציינתי יבוא מIRIVER .למישהו יש ניסיון עם זה או אפילו שמץ של מושג איך מזווגים בין ההדיוניט לריוור? בקשר להטענה לא תיהיה בעיה אני יעשה את זה דרך המצת .

 

ולא לכעוס - עשיתי חיפוש ועדיין לא ברור לי בכלל איך אני עושה את זה

 

תודה רבה לכולם

חנוכה

פורסם

גם אני מחבר אייריבר למערכת, אני לא חושב שתוכל לעשות משהו עם ההד יוניט המקורי...

 

אולי אם תחבר מגבר כמו שאני מתכנן.

גיר רובוטי יש אנשים שזה מתאים להם-למזלי אני אחד מהם

אופל קורסה 2003

פורסם

כמעט תמיד אפשר

יש אפשרות עם חיבור של הטייפ בעזרת מתאם

ואם זה רדיו דיסק את קומבינות אחרות

בערב אני אתן לך לינקים

New - Acura NSX 573BHP of Hybrid Awesomeness

Old - Cadillac CTS-V V8 6.2 562 BHP

Older Subaru legacy 3.6R AWD limited

Oldest - Volvo S60 AWD 240 BHP haldex 4X4

פורסם

אולי לרדיו דיסק רגיל יש קומבינות לסידי (צינגר) אבל לא נראה לי שלהאד יוניט מקורי יש הרבה מה לעשות, אבל אשמח להחכים!

גיר רובוטי יש אנשים שזה מתאים להם-למזלי אני אחד מהם

אופל קורסה 2003

פורסם

ברוב הרדיו דיסקים ה"נמוכים" אין את זה אז להד יוניט בילט אין??

גיר רובוטי יש אנשים שזה מתאים להם-למזלי אני אחד מהם

אופל קורסה 2003

פורסם

האם האיכות של מכשיר כזה הוא יותר/פחות טובה מרדיו דיסק סטנדרטי לרכב?

האם כאשר אני מחבר בכלליות מכשיר חיצוני לרדיו טייפ/דיסק, אני מקבל את האיכות שהרדיו מוציא או שהמכשיר החיצוני מוציא?

אין לו יציאה לוידאו, נכון? כלומר אי אפשר לאסן בו קובץ וידאו ולחבר אותו למסך ולראות.

בחורה עם גזרה טובה צריכה בחור עם גזר (-:

פורסם

בעקרון האיכות היא של ליין אווט לכל דבר...אם מעבירים דרך הרדיו דיסק או ישירות למגבר לא נראה לי שונה בהרבה.

 

ואין יציאה לווידאו, אם אתה רוצה מכשירים עם יציאת AV זה רק מכשירים של ארכוס אני חושב (ועוד כמה דגמים מאד יקרים של IRIVER)

גיר רובוטי יש אנשים שזה מתאים להם-למזלי אני אחד מהם

אופל קורסה 2003

פורסם

לליין אווט יש איכויות, ולמדתי את זה מהמחשב נייד שלי.. (האיכות עד כדי כך ירודה, שזה בלתי אפשרי להשוות..)

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants

פורסם

זה בגלל שזה לא ליין אווט, זה יציאה שכבר עוברת עיבוד של כרטיס הקול של המחשב הנייד, שזה לרוב באיכות מאד נמוכה גם ככה.

 

אני יגיד את האמת, אין לזה ליין איכותי כמו של מערכת בייתית (לא מערכת מיני, מערכת שמורכבת מסידי ומגבר), כי בכל זאת זה עובר עיבוד מינימאלי ע"י המכשיר בעיקר עיבוד הגברתי.

 

מה שכן זה יותר איכותי מיציאה של מיני דיסק או דיסקמן.

גיר רובוטי יש אנשים שזה מתאים להם-למזלי אני אחד מהם

אופל קורסה 2003

פורסם
זה בגלל שזה לא ליין אווט, זה יציאה שכבר עוברת עיבוד של כרטיס הקול של המחשב הנייד, שזה לרוב באיכות מאד נמוכה גם ככה.

מאיפה הבאת את זה?

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants

פורסם

יציאה של מחשב נייד עוברת דרך הכרטיס קול. ועם זה אי אפשר ממש להתווכח.

ליין אווט זה לא יציאת אוזניות לכל דבר, זה דומה. ליין אווט זה הסיגנל בם עיבוד מינמאלי, כלומר שאת העיבוד המלא עושה ההד יוניט, המגבר או הDAC... יציאת אוזניות היא יציאה שהמגבר של הכרטיס קול כבר "עיוות" אותה. עם אוזניות פשוטות או רמקולים פשוטים לא תשים לב לזה כמעט. עם ציוד קצת יותר איכותי יש הבדל ממשי.

 

בדיוק כמו ההבדלים בין הד יוניטים שונים. כל אחד מפענך את הצליל אחרת.

גיר רובוטי יש אנשים שזה מתאים להם-למזלי אני אחד מהם

אופל קורסה 2003

פורסם

אני התווכחתי עם : "יציאה של מחשב נייד עוברת דרך הכרטיס קול" ?

 

שאלתי מאיפה הבאת את :

1. זה יציאה שכבר עוברת עיבוד של כרטיס הקול של המחשב הנייד, שזה לרוב באיכות מאד נמוכה גם ככה.

 

2. יציאת אוזניות היא יציאה שהמגבר של הכרטיס קול כבר "עיוות" אותה

 

בעצם למה אני מצטט, מאיפה הבאת את כל מה שכתבת ?

 

יציאת אוזניות היא בעלת התנגדות נמוכה בהרבה. ולכן נשמעת רע מאוד, אך מותאמת לאוזניות כמובן.

לא צריך ציוד איכותי בשביל להרגיש בזה, במחשב נייד מדובר בליין אווט, עם התנגדות נמוכה יחסית לליין אווט

ולכן הוא נשמע רע,

לא בגלל שום "עיוות" או "עיבוד" או כל דבר אחר שדיברת עליו.

 

עריכה, זה רק אני, או שכתבת שכל הדיוניט מפענח את הסיגנל בצורה שונה?

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants

×
×
  • תוכן חדש...