Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7917 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לא מפענך, מוציא צליל אחר... רשמתי מפענך כי אני לא מקיר מושג אחר טוב יותר...

הרי במחשב נייד יש כרטיס קול על הלוח, כל צליל שיוצא מהמחשב עובר עיבוד מסוים ע"י הכרטיס. ובמחשב נייד יש יציאת אוזניות כמו בכל מחשב אחר.

 

ולצורך העניין, התנדגות זה משהו שנקבע ע"י הצרכן ולא ע"י היציאה, זה מדורג גם ביציאה כדי לתת מושג על ה"עוצמה" אבל לדוגמא, באייריבר אני חושב שזה מדורג כ16 אום, וממש אין בעיה להריץ אוזניות של 64 אום בלי בעייה, ואני מדבר על הסנהייסר 280 PRO אם אתה מכיר. ואפילו יותר מזה, גם עם 580 (אם אני לא טועה הן באיזור ה200 אום) זה "עובד", פשוט ההתנגדות הגבוהה והנצילות הנמוכה מונעות מהאוזניות להגיע לווליום מספק (אני לא מדבר עכשיו על איכות המגבר...)

גיר רובוטי יש אנשים שזה מתאים להם-למזלי אני אחד מהם

אופל קורסה 2003

פורסם

אתה מתבלבל בין שני מונחים,

יש התנגדות של אלמנטים, שהם קובעים את ההתנגדות שההגברה תירד אליה.

ויש התנגדות של סיגנל, היא קבועה מראש.

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants

פורסם
אתה מתבלבל בין שני מונחים,

יש התנגדות של אלמנטים, שהם קובעים את ההתנגדות שההגברה תירד אליה.

ויש התנגדות של סיגנל, היא קבועה מראש.

מעולם לא שמעתי על זה, אבל גם לא חקרתי יותר מידי אז אולי אתה צודק...אני רק יודע שיציאה של מחשב היא יציאת אוזניות ולא ליין אוט.

 

 

ולחנוכה, תודיע מה עשית בסוף, כפי שאמרתי גם אני מחבר אחד כזה באוטו :)

גיר רובוטי יש אנשים שזה מתאים להם-למזלי אני אחד מהם

אופל קורסה 2003

פורסם

כמובן שלא, יציאה של מחשב היא לרוב, גם יציאה של אוזניות, וגם יציאה של ליין אווט

היא יציאה מתכווננת, אתה שולט בה.

 

מה שקובע את ה"רמה" של היציאה, הוא ההתנגדות של הסיגנל שהיא מוציאה,

 

אם במגברים, מה שקובע הוא העוצמה בוואטים, פה מה שקובע, זה ההתנגדות של הסיגנל שהוא מפיק.

 

ספיציפית במחשב נייד שלי, היציאה מאוד ירודה מבחינת איכות, ולכן אני אצטרך להביא כרטיס סאונד חיצוני בשביל להנות מהסיגנל ..

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants

פורסם
מעולם לא שמעתי על זה, אבל גם לא חקרתי יותר מידי אז אולי אתה צודק...אני רק יודע שיציאה של מחשב היא יציאת אוזניות ולא ליין אוט.

 

 

ולחנוכה, תודיע מה עשית בסוף, כפי שאמרתי גם אני מחבר אחד כזה באוטו :)

כמובן (-:

אני הולך לקמבן גם איזשהו מגש נשלף מעל ההדיוניט עם נעילה שהריבר ישב בתוכו.

פורסם

אבל איך אתה מחבר בין הסיגנל להגברה? דרך ההד יוניט או דרך מגבר נפרד חיצוני?

גיר רובוטי יש אנשים שזה מתאים להם-למזלי אני אחד מהם

אופל קורסה 2003

פורסם

אפשר לחבר את ה IRIVER הזה להד יוניט ברכב, לפיוניר וגם לקנווד יש מתאמים.

 

(בפיוניר, למכשירים שולטי צ'נג'ר בלבד) אבל לי זה נראה מטופש, כי זה יישמע זוועה, בטח בחיבור ישיר

למגבר. מכיוון שסיגנל היציאה שלו כ"כ נמוך, ואם מדובר ב LINE OUT גם זה לא יעזור.

בכל אופן לא הליין אאוט, של המכשיר הזה.

 

שלומי

כל מערכת סטריאו, הנה התפשרות מול הדבר האמיתי.

×
×
  • תוכן חדש...