Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4608 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לא ברור איך לא לקחת פרטים כמו מספר פוליסה וביטוח של מבצע העבירה (הדבר הבסיסי שעושים במקרה של תאונה), למה לא התלוננת במשטרה ולמה אחרי כל הטעויות האלו נתת לו להכניס את הרכב למוסך שלו (ועוד אחרי שהיה במוסך שלך!).

 

בנתיים אתה בלי רכב המון זמן (ומי יודע עוד כמה זמן), תקבל בסוף רכב שתוקן כנראה לא עד הסוף, הצביעה כנראה לא תהיה צביעה, ותיקון שאולי יהרס בהמשך כי בוצע לא בצורה טובה.

 

חפרת לעצמך בור עמוק ועכשיו לצערנו תצטרך להמשיך עד הסוף, מקווה בשבילך שהרכב יצא במצב סביר.

 

עם מקרים כאלו אני יותר ויותר חושב על עניין התקנת מצלמה ברכב.

  • תגובות 31
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
לא ברור איך לא לקחת פרטים כמו מספר פוליסה וביטוח של מבצע העבירה (הדבר הבסיסי שעושים במקרה של תאונה), למה לא התלוננת במשטרה ולמה אחרי כל הטעויות האלו נתת לו להכניס את הרכב למוסך שלו (ועוד אחרי שהיה במוסך שלך!).

 

בנתיים אתה בלי רכב המון זמן (ומי יודע עוד כמה זמן), תקבל בסוף רכב שתוקן כנראה לא עד הסוף, הצביעה כנראה לא תהיה צביעה, ותיקון שאולי יהרס בהמשך כי בוצע לא בצורה טובה.

 

חפרת לעצמך בור עמוק ועכשיו לצערנו תצטרך להמשיך עד הסוף, מקווה בשבילך שהרכב יצא במצב סביר.

 

עם מקרים כאלו אני יותר ויותר חושב על עניין התקנת מצלמה ברכב.

 

חפרתי לעצמי באמת כנראה בור,אבל לאחר התאונה ביקשתי ממנו את הפוליסה אבל הוא אמר שזה לא ברכב כרגע ורוב הסיכויים שאין לו ביטוח בכלל.

 

דבר שני הסכמתי שהוא יתקן הכל כי זה מסוג האנשים שאם לא הייתי מסכים ומתקן בכסף שלי היו רודפים אחריו כמה שנים טובות עד שהייתי רואה שקל.

 

לגבי מצלמה,אל תחשוב!פשוט תתקין. זאת לא המלצה,היא פשוט חייבת להיות מותקנת ברכב!!

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

עידכון, 3 שבועות בדיוק אחרי התאונה:

 

לפי מה שראיתי שבוע שעבר כשהייתי במוסך, תוקן המכסה מנוע, תוקן הכנף השמאלי והימני והפגוש הקדמי.

 

עדיין לא תוקנה הבעיה של השמן הגה,מיגל מים של הוישרים שכנראה התפצוץ בזמן תאונה, פנס הקדמי ראשי ופנס ערפל עדיין אין.

 

התקשרתי עליו אתמול כשהשיחה הייתה מוקלטת ושאלתי אותו מתי יהיה מוכן לגמרה כבר הרכב והוא ענה לי שביום שני-שלישי השבוע.

 

כצפוי הרכב היום עדיין לא מוכן, ואז שלחתי לו את הSMS הבא:

 

״עברתה כל גבול נגמרו המשחקים, הייתי אצל אנשי מקצוע תותחים הסוכון ביטוח שלי והעורך דין הראתי להם את כל הקלטות והתמונות שלי.

יש שתי אפשרויות או שהרכב מחר יהיה מוכן או שאני מחר מוציא אותו ותובע אותך על הרבה דברים לא רק על התיקון של הרכב.

״

 

התגובה שלו ״לך תוציא את הרכב עכשיו ותתבע אותי״

 

כנראה שאין אפשרות אחרת עם אנשים חארות כאלה רק דרך בית משפט.

 

מה אומרים חברים?

פורסם

עכשיו, כשכבר אין לך מנוס ממשפט, מה שנשאר לך לעשות, זה לאסוף כמה שיותר הוכחות לטענותיך.

מאחר ושמאי מוסמך לא בדק את הרכב, נסה להשיג מסמכים (כמו הזמנת העבודה מהמוסך של החאפר בה רשום מה צריך לעשות+צילומים באתר המוסך שלו של מה עדיין לא בוצע, או תמונות ממהלך העבודה בהן רואים את הנזק) ותמונות ממקום התאונה.

נסח כתב תביעה הכולל את נזקיך בגין 3 שבועות ללא רכב, ירידת ערך (אם יש) וכו'.

 

אני ממליץ לך בחום לפנות בה"פ לחבר הפורום אלי אמרן.

הוא מסייע כאן המון לחברי פורום, והנסיון שלו במקרים האלה פשוט אדיר.

1.  MITSUBISHI  SPACE STAR 1.2 instyle 2018

2. CHEVROLET SPARK LS 1.0 2014

 

פורסם

תודה על העזרה.

 

עוד עידכון קטן:

 

התקשר אליי הפחח החאפר ואומר לי שהוא הבין שאני מעוניין להוציא את הרכב מהמסוך, אמרתי לו ״כן, מחר!״ והפחח ענה לי שעד שהוא לא רואה את הכסף על התיקון שנעשה עד עכשיו הוא לא משחרר לי את הרכב!

 

אני לא יודע אם הפוגע מתכוון בכלל לשלם לו או לא, ורוב הסיכויים שהעבודה הזאת נעשתה בשחור בלי קבלה.

 

מה הכי כדאי לעשות,ללכת למשטרה מחר בבוקר?

פורסם

המשטרה לא תוכל לסייע לך, ולבעל המוסך יש זכות לעכב את הרכב במוסך עד קבלת התמורה המוסכמת עבור העבודה שבוצעה.

 

תדבר עם הפוגע (תקליט את השיחה, כמובן) ותברר אם הוא מתכוון לשלם.

"תזכיר" בשיחה שהרכב במוסך כבר 3 שבועות ותן לו לאשר את זה בדבריו.

"תזכיר" שעדיין לא בוצעו חלק גדול מהעבודות ותן לו לאשר גם את זה.

 

אח"כ כל מה שנותר לך לעשות זה לשלם את החשבון (כמובן תמורת קבלה מסודרת וטופס הזמנת העבודה המקורי) ולתבוע מהפוגע גם את זה.

 

לא יאמן עם איזה ח**ות אפשר להסתבך, רק בגלל שאתה אדם הגון, שלא מגיע מלווה בכמה בבונים+קרשים למפגשים שכאלה.

1.  MITSUBISHI  SPACE STAR 1.2 instyle 2018

2. CHEVROLET SPARK LS 1.0 2014

 

פורסם

כדאי לשמור היטב את הלינק לשרשור הזה בשביל הפעם הבאה שמישהו פותח שרשור "פגעו לי ברכב והפוגע מציע לתקן אותו במוסך של אח/דוד/חבר שלו, כדאי?"

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם

כצפוי הרכב היום עדיין לא מוכן, ואז שלחתי לו את הSMS הבא:

 

״עברתה כל גבול נגמרו המשחקים, הייתי אצל אנשי מקצוע תותחים הסוכון ביטוח שלי והעורך דין הראתי להם את כל הקלטות והתמונות שלי.

יש שתי אפשרויות או שהרכב מחר יהיה מוכן או שאני מחר מוציא אותו ותובע אותך על הרבה דברים לא רק על התיקון של הרכב.

״

 

התגובה שלו ״לך תוציא את הרכב עכשיו ותתבע אותי״

 

בשביל מה היית צריך להוציא לו את ה-SMS הזה?

במה זה קידם אותך?

 

אם אתה רוצה לתבוע - תתבע.

בשביל מה לאיים קודם?

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם
בשביל מה היית צריך להוציא לו את ה-SMS הזה?

במה זה קידם אותך?

 

אם אתה רוצה לתבוע - תתבע.

בשביל מה לאיים קודם?

 

כי די! כמה אפשר לשמוע ממנו מחר-מחרותים,מחר-מחרותיים יהיה מוכן...

 

וזה לא במטרה לאיים אלה במטרה שידע מזה שנמאס מהשקרים שלו ושידע שאני הולך לסגור את הסיפור הזה לפי החוק ולא לפי החארטות שלו.

פורסם

אם נכנסת לצומת לא פנוי. אני לא בטוח שאתה לא אשם.

או לכל הפחות, יש לך אשמה תורמת שעשויה להוריד את סכום הנזק שתקבל.

מה שכן, במשפט אתה יכול לקבל גם את ירידת הערך שנגרמה לרכב בגין התאונה - מה שבוודאות הוא לא ישלם לך.

תביעות קטנות זה משפט תוך חצי שנה בערך, כך שזה לא שנים בדיוק....

 

אבל האינטואיציה שלי אומרת שאם הוא הסכים לתקן על חשבונו, אז זה כן היה עדיף.

 

עכשיו בדיעבד שאתה כבר בסכסוך איתו. אתה יכול לשלם לחאפר (בכל מקרה היית צריך לשלם למישהו).

לקחת למוסך אחר שישלים את העבודה כמו שצריך.

אחרי זה לתבוע אותו על הנזק + עגמת הנפש על התקופה הארוכה שהיית מוגבל ללא הרכב.

- פיאט בראבו סנסשיין רובוטית 1.4 - 2011

פורסם

עידכון:

ביום שני בבוקר שהפוגע שמע שאני רוצה לתבוע אותו, לא רצה לשלם לפחח על העבודה שנעשה עד אז ואמר לי שאני ילך ויתבע אותו בנוסף לזה הפחח ששמע שהבחור לא מתכוון לשלם לו לא רצה לשחרר לי את הרכב.

 

ד.א הדברים שעוד לא תוקנו הם: פנס שמלא ראשי,פנס ערפל שמאלי, צינור שמן של ההגה שצריך להחליפו וכנראה מיכל מים של הוישרים.

 

מאוחר יותר באותו יום בערב הגעתי לפשרה עם הפוגע,כאשר הסיכום היה שאני למחרת יביא לפחח סט פנסים שהיה לי במחסן(כי לדבריו לו אין כרגע כסף לקנות לי פנס חדש) כדי שירכיב אותם והוא ישלם בנתיים 220 שח על החלפת צינור שמן הגה פלוס השמן כדי שהרכב יוכל לנסוע.

 

למחרת ביום שלישי אני מגיע לפחח להביא את הפנסים וכצפוי הפוגע לא שילם את ה220 שקל כי לדבריו אין לו כסף. אמרתי לעמצי אני אשלם את הסכום הזה רק כבר שהרכב יצא משם.

דיברתי עם הפוגע וסיכמו שאת הסכום הזה 220 שח ואת הפנסים אני מקבל עוד שבועיים.

 

ד.א כל השיחות מוקלטות אצלי(בין היתר מוקלט כשהפחח אומר שהעבודה הזאת נעשת בשחור)

פורסם

צר לי ידידי אבל בחרת בדרך הקשה לפתרון הבעיה.

גם בבית משפט לא תראה מ-2 האנשים האלה כסף.

להבא, להפעיל ביטוח ולתת להם לשבור את הראש עם 2 העסקנים האלה.

אלעד רוזנקר, טלפון 0524626633.

ניתן להתקשר להתייעץ בכל הקשור ברכבי אספנות ואופל בפרט (בעיקר ישנים).

פורסם

הפעלת הביטוח הייתה גוררת השתתפות עצמית מכיון שהפוגע מתנער מכל העניין, כמו כן בשנים הבאות תוספת "קנס" לביטוח.

 

מכיון שלנפגע ידידנו יש רק צד ג' ולא מקיף, אני לא בטוח שהביטוח יעזור לו בתביעה נגד הפוגע וגם אם כן לא נראה איך ישיגו כסף מחתיכת הח** הזה.

 

אין פה דרך נכונה או לא, לפני שנים רבות הייתה לי סיטואציה דומה, אני לא הסכמתי להכניס את הרכב למוסך שהציע לי הפוגע, שילמתי השתתפות עצמית ותיקנתי במוסך שלי, עד היום אני מחכה לפיצוי של הצד הפוגע.

פורסם

כנראה שפספסתי את הקטע של הביטוח.

תשמע, אתה צריך לקחת שמאי פרטי, שיבדוק את הרכב כשהוא יוצא מהפחח הנוכחי ונכנס לפחח הבא.

בנוסף לעשות תיעוד טוב טוב של כל הניירות כי צפוי לך פה מסע ארוך.

בנתיים עשית את כל הטעויות האפשריות והתעלמת מכל תמרורי האזהרה.

יעלה לך הרבה מאוד כסף וכאב לב לצאת מהתסבוכת הזו אבל תקח את זה כלקח לחיים להבא.

אלעד רוזנקר, טלפון 0524626633.

ניתן להתקשר להתייעץ בכל הקשור ברכבי אספנות ואופל בפרט (בעיקר ישנים).

פורסם

עדכון נוסף:

 

 

קודם כל תודה רבה לכל העונים והעוזרים!

 

חזרתי היום מעבודה ורצתי למוסך לאסוף את רכב . הגעתי למוסך בסביבות 5 וחצי והיה כבר די חשוך הפחח הביא לי את המפתחות ותוך כ-2 דקות נעלם. איפה שהרכב עמד היה חשוך אז הזזתי אותו 50 מטר למקום יותר מואר כדי לראות איך בוצעה התיקון(מיותר לציין שהוא רק הרכיב את הפנסים ולא חיבור אותם,אז השארתי את הרכב שם)

 

התרשמות: :shock:

זוועה,החלק הקדמי פשוט עקום. המכסה מנוע יושב עקום כאשר בחלק הימני יש רווחים בין המכסה לכנף הימני,הפגוש הקדמי בחלקו הימני פשוט לא מחובר יש רווח של כ-2 סנטים בין הפגוש ולכנף.

בקיצור נעשתה עבודה חאפרית!

 

מה אתם ממליצים לעשות עכשיו?

 

לחכות שבועיים עד שהפוגע יביא לי פנסים ואת 220 שח על התיקון של הבעיה של השמן הגה ולתבוע אז או שפשוט ללכת עכשיו ולתבוע אותו?


×
×
  • תוכן חדש...