Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4627 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

 

יש לי סוזוקי בלנו 1600 שנת 1999 שעברה 145k

יש לי בעיה באוטו, הוא שותה את המי רדיאטור ואני כל כמה שבועות צריך למלא מחדש.

הייתי כמה פעמים במוסך בגלל הבעיה הזאת אך המוסכניק כנראה לא מוצא בעיה, הוא כל פעם מחליף לי

פקקים וצינורות אך הבעיה לא פוסקת.

אז כמו שהבנתם נזילות אין לי כלל אך המיים עדיין נעלמים.

אשמח לעזרה ותודה מראש.

פורסם

לא חייב מכון רדיאטורים, רצוי מוסך, שיעשה את הבדיקה בלחץ

(יש מכשיר שדומה למשאבה של אופניים אבל עם שעון, מחברים אותו לפתח רדיאטור ומנפחים, מכניסים לחץ, ואז רואים מאיפה המים "בורחים")

 

לא ציינת אם הרכב התחמם לך ובעקבות כך יש איבוד מים.

 

* יש לפעמים (בעיקר ברכב כמו שלך) צינור כל-כך קטן וצר יחסית ויש בו חור-חריץ כל-כך קטן, שיכול להיות שהוא הבעיה.

* אם יש לך ברדיאטור נוזל קירור (ירוק למשל) אזי יהיה יותר קל לאבחן את הדליפה.

* רצוי גם לבדוק שהרדיאטור לא סתום. אחרי נסיעה צריך לפרק את המאווררים ולגעת בכל הרדיאטור ולראות אם יש בו הפרשי חום.

* אני מכיר מקרים שהחלפת הטרמוסטט פתרה את הבעיה.

* יכול להיות שהבעיה גם בפקק (מכסה) רדיאוטר. ורצוי להחליף פעם אחת לפקק חדש ותקין, ולא להחליף כמה פקקים משומשים.

כל סוף הוא התחלה חדשה, העצב הוא סימן שבקרוב תבוא שמחה...

פורסם
שלום לכולם,

 

יש לי סוזוקי בלנו 1600 שנת 1999 שעברה 145k

יש לי בעיה באוטו, הוא שותה את המי רדיאטור ואני כל כמה שבועות צריך למלא מחדש.

הייתי כמה פעמים במוסך בגלל הבעיה הזאת אך המוסכניק כנראה לא מוצא בעיה, הוא כל פעם מחליף לי

פקקים וצינורות אך הבעיה לא פוסקת.

אז כמו שהבנתם נזילות אין לי כלל אך המיים עדיין נעלמים.

אשמח לעזרה ותודה מראש.

אם המים נעלמים יש נזילה.

לך שיעשו לך בדיקת לחץ כמו שהציעו כאן.

תתחיל גם לחפש במקומות שלרוב לא בודקים - רדיאטור חימום פנימי (בדוק רטיבות מתחת לשטיח בצד הנוסע), וצינורות הצ'וק האוטומטי.

פורסם

בדיקה פשוטה,שאתה יכול לעשות בעצמך:

פתח מדיד שמן ולאחר מכן פקק שמן (מנוע כמובן) ובדוק את צבע השמן.

שמן שמעורבב עם קצפת כמו נס קפה יכול להעיד בסבירות גבוהה למדי על פריצת אטם ראש מנוע,שזו אחת המחלות ברכב הזה.

במקרה כזה,יש להחליף מנוע לאחר מפירוק/ייבוא.

אם צבע השמן תקין,פנה לבדיקת מע' הקירור בלחץ כפי שכבר הוצע לך.

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

פורסם

שלום רב !

אני מהמר על פקקי מנוע נוזלים, או משאבת מים נוזלת, או צנרת מתכת לחימום, או מכסה רדיאטור מומלץ 0.9 בלבד.

 

כמובן שחובה לבצע תחילה בדיקה מקצועית, בעזרת מכשיר לחץ יעודי כפי שהסבירו קודמיי.

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם
הבעיה היא ברדיאטור והציעו לי 1200 ש"ח כולל עבודה האם זה מחיר טוב?

תפרט מה הבעייה שאותרה ומה העבודה שהוצעה ? (החלפת רדיאטור ?)

 

בבלנו שלי החלפתי פעמיים רדיאטור ב 3 שנים האחרונות בפעם האחרונה לפני שנה, בכל פעם שילמתי פחות מ 1000 ש"ח.

על רדיאטור של חברת בשן. ואני ממליץ לך לקחת רדיאטור קצת יותר טוב כי הרדיאטורים שלהם עשו לי צרות צרורות - שניהם !

מלא פגמים בייצור שגרמו לנזילות ממקומות שונים ומשונים , והכי גרוע פריצה של קולר שמן ברדיאטור שלהם בן שנתיים ! שבמזל לא הרס לי את הגיר.

פורסם

לי אתמול התחילה / הופיעה נזילת מים, הבנתי שזה מהרדיאטור,

קניתי רדיאטור חדש (חדש חדש בתוך קרטון עם הניילון סביבו) שילמתי עליו 400 ש"ח! (לדעתי קצת יקר, אני יודע שהסינים עולים בסביבות ה200-300 גג).

חצי שעה עבודה והכל במקום.

אציין שבבלאנו להחליף רדיאטור זה אחד הדברים הקלים.

 

פורסם
לי אתמול התחילה / הופיעה נזילת מים, הבנתי שזה מהרדיאטור,

קניתי רדיאטור חדש (חדש חדש בתוך קרטון עם הניילון סביבו) שילמתי עליו 400 ש"ח! (לדעתי קצת יקר, אני יודע שהסינים עולים בסביבות ה200-300 גג).

חצי שעה עבודה והכל במקום.

אציין שבבלאנו להחליף רדיאטור זה אחד הדברים הקלים.

 

איזה רדיאטור קנית ? של איזו חברה ?

אכן אני נשבעתי לעצמי שאת הרדיאטור הבא אני מחליף לבד.

פורסם

לא אני בחרתי, אז ככה שלא נשארתי עם הרבה ברירות, הרכבתי את מה שהגיע אליי,

הרדיאטור הגיע עם קרטון של בשן, ככה שאני מקווה שהוא יחזיק.

ההחלפה מאוד פשוטה, אם תצטרך עזרה רק תגיד.

 

×
×
  • תוכן חדש...