Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4629 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

חבר רוצה לקנות הונדה סיוויק 2001 יד 1 180 אלף ק''מ, צבע יפה ללא חלודה, בתחתית הרכב נראה שיש חלודה, הכול חום. הוא גר ק''מ מהים, (שמעתי פעם שזה מזיק מאוד לרכב)האם זה מזיק למכלולים, ומומלץ לא לקנות את הרכב, כי יחסית הוא מאוד שמור, או שזה בלאי טבעי, וק''מ אחד זה מספיק רחוק?

 

תודה רבה.

פורסם
הכן יש בעיה אבל כמו שאמרת הצבע יפה ואין נקודות חלודה. רכבים מבציר יותר מאוחר זה כבר יכול להיות בעיה.

הצבע ממש יפה ללא חלודה בכלל אבל בתחתית הרכב הכל חום אם הצבע לא נפגע אז גם המכלולים לא נפגעו?

הרכב במרחק ק''מ מהים משנת 2001 הרכב יד 1 והם גרים קרוב לים.

פורסם

רצוי שבעל מקצוע יראה את זה.

אני אישית כשאני מרים רכב על ליפט אני ישר מזהה את זה ועד כמה זה חמור.

 

תכנס למוסך, תגיד לו שיש לי בעיה "ככה-וככה" ולפני שאני הולך לעשות בדיקה במכון (ולהפסיד כ- 500 ש"ח)

הייתי רוצה שתעיף מבט. כמה יעלה?

כל סוף הוא התחלה חדשה, העצב הוא סימן שבקרוב תבוא שמחה...

פורסם

ברור כשמש, הקירבה לים פשוט מתאכזרת למתכות. תסתכל מה קורה לעמודי החשמל ליד הים, מה גורה לגדרות, למעקות הברזל וכיוצא בזה.

אפילו מתכות כמו שעשויות או מצופות בכרום, אלומינום, מגנזיום, נירוסטה ואחרות מושפעות מהקירבה לים.

כאשר חייתי בחו"ל, חבר טוב מאוד שלי שגר ליד הים היה מכניס את הארלי שלו לתוך "בועה" שהיא בעצם מין בלון או אוהל שמוכנס אליה אויר מסונן. המערכת אמורה גם לסנן לחות אבל לצערי אני לא יכול לומר שהיא יעילה במאת האחוזים. היא אכן מפחיתה את רמת הקורוזיה על האופנוע אך לא מונעת אותה לחלוטין.

http://www.youtube.com/watch?v=flJnCWaZ3bY דרך יוטיוב
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

 

והנה, ה"בועה" גם למכוניות.

http://www.youtube.com/watch?v=rjYPQwklhnQ דרך יוטיוב
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

"אני מתחפש לטיפת שמן במערכת ההנעה ומתחיל לזרום בתוך כל הצינורות, השסתומים והקופסאות ואז אני מאתר את התקלה"

ישראל טילן, המיתוס והאגדה, מגדולי מהנדסי ישראל.

פורסם

העובדה שיש חלודה לא מחייבת שיש פגיעה במכללים.

תגיע פעם לצבא ותראה כלי רכב ותיקים, שאינם באח"י, ונוסעים מצויין. ועם כמות חלודה לצפות איתה פסל סביבתי.

אייל כבר הציע שאיש מקצוע יחווה את דעתו, כי הוא ידע להגיד מה עלול להפגע, ומה יחזיק עוד שנים רבות ללא בעיה.

בדוק סימני חלודה בכנפיים ובחלק המתכתי בבתי הגלגלים בצד הפנימי. יתכן והכל בסדר כי והרכב עבר שיתוך טוב מאוד אצל היצרן, כי תופעת החלודה לא קיימת בכלי רכב כבר הרבה שנים.

כל זאת בהנחה שהרכב לא עבר צביעה.

חוצמזה - אל תתרשמו רק מהצבע. מצב התחזוקה חשוב יותר מרושם החיצוני.

 

מנסיון של חברה שגרה קרוב לים - וקילומטר זה לא מספיק רחוק למנוע רסיסי חול ומלח - יש ברכב ובבית תופעות שאינן אצל מי שגר ב'סיטי' - אבל לא ברמה של בעיה מהותית, אם עושים טיפול מונע או מסדרים כאשר בעיה מתחילה. או מחליפים אוטו...

ילה גבר בא נראה! מר +1
×
×
  • תוכן חדש...