Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4631 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אנחנו מעוניים להחליף לאמא את האקסנט הגרוטאה.

אז התקציב הוא עד ה50 אלף אלף פלוס מינוס..

 

עיקר הנסיעה שלה היא בתוך העיר, עבודה וחזור וסידורים לפה ולשם..

יש גם נסיעות לא בעיר מן הסתם אבל הרוב זה בעיר ובינעירונית.

 

אז מה היא מחפשת, כמובן בטיחות חשוב מאוד, הכי חשוב אפילו.

שני, זה הדלק כמובן, נסיעות בעיר עצמן לוקחות יותר דלק ולכן נחפש משהו שהוא חסכוני יותר בגיר אוטומטי ולא ידני.

נוחות, אמא שלי לא צעירה וצריכה שיהיה לה נוח כמובן בנהיגה אז נוחות זה גם משהו חשוב ביותר.

 

מראה פחות קריטי פה בכל זאת היא לא מתכוונת לעשות איתו סיבובי פוזה בשכונה, אבל גם לא סיאט טולדו או משהו מכוער בסגנון חח

 

אני חשבתי על האופציה הקלאסית מאזדה 3 אבל אני יודע שמבחינת דלק הם על הפנים.

 

מה דעתכם?

פורסם

שלום,

 

אם הדגש שלכם הוא על צריכת דלק נמוכה בנסיעות עירוניות אז מומלץ לבחור במכוניות עם מנוע קטן. מכוניות קומפקטיות כמו דייהטסו סיריון או סוזוקי ספלאש יהיו חסכוניות משמעותית ממכוניות משפחתיות כמו מאזדה 3. גם מבחינת בטיחות, היום ניתן למצוא בתקציב שלכם גם לא מעט מכוניות קומפקטיות בטיחותיות מאוד, כמו למשל יונדאי i20 או רנו קליאו.

אם אתם מחפשים רכב בגודל של רכב משפחתי אז מאזדה 3 היא דווקא בחירה טובה וצריכת הדלק שלה אינה גבוהה במיוחד, היא ממוצעת ודומה מאוד לצריכת הדלק של שאר המכוניות המשפחתיות בקבוצה זו.

 

מקווה שעזרתי, אשמח לענות על שאלות נוספות,

מיטל מאלדן.

 

אנחנו מעוניים להחליף לאמא את האקסנט הגרוטאה.

אז התקציב הוא עד ה50 אלף אלף פלוס מינוס..

 

עיקר הנסיעה שלה היא בתוך העיר, עבודה וחזור וסידורים לפה ולשם..

יש גם נסיעות לא בעיר מן הסתם אבל הרוב זה בעיר ובינעירונית.

 

אז מה היא מחפשת, כמובן בטיחות חשוב מאוד, הכי חשוב אפילו.

שני, זה הדלק כמובן, נסיעות בעיר עצמן לוקחות יותר דלק ולכן נחפש משהו שהוא חסכוני יותר בגיר אוטומטי ולא ידני.

נוחות, אמא שלי לא צעירה וצריכה שיהיה לה נוח כמובן בנהיגה אז נוחות זה גם משהו חשוב ביותר.

 

מראה פחות קריטי פה בכל זאת היא לא מתכוונת לעשות איתו סיבובי פוזה בשכונה, אבל גם לא סיאט טולדו או משהו מכוער בסגנון חח

 

אני חשבתי על האופציה הקלאסית מאזדה 3 אבל אני יודע שמבחינת דלק הם על הפנים.

 

מה דעתכם?

פורסם

שווה למתוח את התקציב כי יש היום ב-55 עד 60 אוסף של מכוניות עירוניות חדשות עם חמישה כוכבים במבחני ריסוק. זה עדיף על מכוניות משומשות בלי אחריות ואם פחות מערכות בטיחות שיש כיום כסטנדרט

פורסם

1. מצטרף להמלצה מעלי לחפש סופרמיני, או, אפילו, משהו בין מיני לסופרמיני (כגון ספלאש או מיקרה). חסכוני בדלק ונוח לתמרונים וחניה בעיר.

2. אם נוחיות לאמא חשובה (בת כמה היא?) מחק את המאזדה 3 מהרשימה. מהמכוניות הפחות נוחות שאני מכיר. חפש רכב יותר גבוה, יהיה לה יותר קל להכנס אליו ולצאת ממנו.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

×
×
  • תוכן חדש...