Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

mg zr שנת 2004


מרצדסרובר
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4633 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
אולי הרכב הכי בעייתי שקיים אחרי רנו מגאן.

 

מניסיון של חבר עם רובר 214 (שזה אותו רכב עם שם אחר) - זה הרכב הכי בעייתי שקיים הרבה לפני רנו מגאן.

 

אלא אם אתה קונה אותו ב500 שקל במצב נסיעה ועם טסט לשנה, ומתכוון להוריד אותו מהכביש מיד כשיפסיק לנסוע, אז תברח כל עוד נפשך בך.

 

יש רכבים הרבה יותר מוצלחים.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם
הרכב חיצונית במצב מצוין אבל רציתי לשאול לגבי גיר ושאר המכלולים אם מישהו מכיר?

האם הבלאי של הרובר גבוה?

מדובר בmg-zr שנת 2004 מנוע 1800 וק"מ ממש נמוך 65000

 

מניסיון של חבר עם רובר 214 (שזה אותו רכב עם שם אחר) - זה הרכב הכי בעייתי שקיים הרבה לפני רנו מגאן.

 

אלא אם אתה קונה אותו ב500 שקל במצב נסיעה ועם טסט לשנה, ומתכוון להוריד אותו מהכביש מיד כשיפסיק לנסוע, אז תברח כל עוד נפשך בך.

 

יש רכבים הרבה יותר מוצלחים.

 

הבנתי יורד מזה תודה רבה

פורסם
שלילי!

 

אולי הרכב הכי בעייתי שקיים אחרי רנו מגאן.

 

הייתה לך רנו מגאן?

כדי להיות זקן וחכם צריך קודם להיות צעיר וטיפש (א.ב לא זוכר מי אמר את המשפט הזה)

פורסם

בתור אחד שמחזיק את הרכב התאום (רובר 25 2004) כבר 5 שנים בערך אני יכול להגיד לך שאם אין לך חיבה מיוחדת למותג כדאיי לרדת מהעניין .

פורסם
בתור אחד שמחזיק את הרכב התאום (רובר 25 2004) כבר 5 שנים בערך אני יכול להגיד לך שאם אין לך חיבה מיוחדת למותג כדאיי לרדת מהעניין .

 

ואיך הרכב מבחינת בעיות מיוחדות? כגון גיר, מערכת קירור, וכו'?

פורסם

הבעיה העיקרית של הרכב היא הגיר, הגיר הוא רציף , ואם במקרה הוא מתקלקל אז אתה יכול למכור את הרכב לברזל ...

חוצמזה מערכת הקירור מאוד רגישה , ואם לא השתמשו במים מקוריים (ואפילו לפעמים גם אם כן השתמשו) יכול להיות בעיות באטם ראש המנוע , שזוהי תקלה דיי נפוצה - אבל ניתנת לתיקון .

 

בלי קשר לזה לפעמים צצות כל מיני בעיות שאם אין לך חוש טכני וידע יעלו לך הרבה מאוד כסף לתיקון , אני אישית מטפל ברכב שלי בעצמי ואת כל החלקים מזמין מחו''ל ועדיין הייתי אומר שעלות האחזקה דיי גבוהה ...

×
×
  • תוכן חדש...