Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4636 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
אני מתכנן עוד שנה לרכוש רכב חדש.

וזה מפחיד אותי , כי אני יודע שאני מאוד קשור מנטלית לרכב שלי, ואם זה רכב חדש אז הוא יהיה מלוקק.

המחשבה על תקלות שיוצאות מהיבואן זה פשוט מקומם את הדעת.

 

שלא תבין לא נכון, אני מזועזע בדיוק כמוך. אבל ראבק. לא משנה כמה תשקיע, בסופו של דבר משהו כזה יקרה. זה לא כזה מופרך, ולא מדובר בפגם שממש פוגע ברכב. זה פגם אסתטי בלבד שקל מאוד לסדר. בשביל זה יש אחריות.

 

אם זה היה פנל צבוע עם הבדלי צבע, סבבה, זה לא מתקבל על הדעת. אבל ראבק, זה רק מכסה מנוע קצת לא ישר. זה לא שהוא הפוך או משהו.

 

הלוואי שאלו היו כל התלונות על הרכבים בימנו. :-D

 

 

עריכה: הרגע הסתכלתי על התמונות. זה נראה בדיוק כמו מה שדיברתי עליו. המשחק עם הפינים אמור לסדר את זה.

 

יכול להיות שמשהו תופס את זה בקצה אחד ומונע מזה להצמד כמו שצריך? לבדוק את כל האזור שהוא יושב עליו, או פשוט לגשת למוסך המרכזי ולבקש לסדר באחריות. אפשר גם לנסות לבקש פיצוי על הטרטור בצורה של הנחה בטיפול הבא. בהצלחה.

פורסם

^ ניסיתי לשחק עם התושבות האלה בלי סוף.

הרווח עצמו הסתדר.

אבל אם תשים לב בצד אחד יש מין "מדרגה" כזאת ובצד השני לא.

בצד אחד זה יושב מושלם ובשני פשוט לא, אני סביב זה כבר יומיים, משחקת עם התושבות, מנסה להבין מה הבעייה.

מחר אני אגש לסוכנות.

פורסם

אני בטוח שפניה למוסך תפתור את הבעיה במהירות.

המוסך בחולון הוא המרכזי למיטב ידיעתי, מאמין שהרכב יהיה בידיים טובות.

 

מבין את מורת הרוח מהנושא, וזה אכן מרגיז שיש בעיות כאלה קטנות ברכב חדש, אבל אין מה לעשות, גם בקרת האיכות הטובה ביותר והאיכותית ביותר לא חפה מתקלות, למזלך זה בסה"כ כיוון של המכסה מנוע וזה הינו "פגם" קוסמטי קטן. ולא גיר או מנוע שפתאום הלכו אחרי קילומטארג' כזה או אחר.

 

בהצלחה, ולא לשכוח לחזור לעדכן.

פורסם
אני בטוח שפניה למוסך תפתור את הבעיה במהירות.

המוסך בחולון הוא המרכזי למיטב ידיעתי, מאמין שהרכב יהיה בידיים טובות.

 

מבין את מורת הרוח מהנושא, וזה אכן מרגיז שיש בעיות כאלה קטנות ברכב חדש, אבל אין מה לעשות, גם בקרת האיכות הטובה ביותר והאיכותית ביותר לא חפה מתקלות, למזלך זה בסה"כ כיוון של המכסה מנוע וזה הינו "פגם" קוסמטי קטן. ולא גיר או מנוע שפתאום הלכו אחרי קילומטארג' כזה או אחר.

 

בהצלחה, ולא לשכוח לחזור לעדכן.

 

בקרת האיכות הכי טובה ביותר והכי איכותית ביותר הייתה תופסת את זה בשנייה. זה נכנס לתוך הסעיף של וידוא ויזואלי. תסמוך עלי, אני עובד בבקרת איכות. (בודק תוכנה) :lol:

פורסם

מעדכנת

מאוכזבת מאד

הסיפור המלא, נמצא במכתב שכתבתי להם:

 

"לכבוד:

טלקאר- יבואני קיה מוטורס בישראל

הנידון: אי שביעות רצון מטיפול ושירות הנציגים במוסך ראשי חולון

 

ברצוני להביא לידיעתכם את אי שביעות רצוני מהשירות ומהטיפול אשר קיבלתי במוסך הראשי של קיה חולון.

בתאריך ה- 22.9.13 ביצעתי הזמנה לרכב פיקנטו EX, הזמנה מס' *****. את הרכב התבקשתי לאסוף במוסך הראשי בחולון ברחוב תמנע 13. הגעתי לאסוף את הרכב בתאריך 7.10.13.

שבוע לאחר מכן הבחנתי באי סימטריה ברורה ברווח מכסה המנוע, לאחר תפעול טלפוני מנציג שירות מטעמכם התבקשתי לכוון מחדש את תושבות מכסה המנוע. לאחר כיונון מחדש התקלה לא נפתרה, הגעתי למוסך הראשי בחולון, שוב לאחר שהרכב נמצא ברשותי שבוע בודד.

את פניי קיבל הנציג יוסי לוי, זה לקח את הרכב והחזיר אותו תוך מספר דקות לאחר שהפגם הקוסמטי סודר.

בתמימותי המצערת, הנחתי שהכל בסדר. כך היה נראה למבט ראשון שלי. כשחזרתי לביתי, נסיעה האורכת כ- 15 קלומטר, חשכו עניי לראות שהתקלה טופלה על גבה של ביצוע פגם קוסמטי אחר שבו כל הפנס השמאלי בלט החוצה והיה מרווח גדול בינו לבין הטמבון. לא בזבזתי זמן יקר ושבתי למוסך בחולון.

שם קיבל את פניי אילן אבירם אשר הציג את עצמו כמנהל השירות. זה התבונן בתלונתי שב ואמר שאינו רואה דבר. אני ובן זוגי שנכח איתי הראנו לו שוב את הפגם. אילן בתגובה זיזל בנו בצורה מפתיעה ביותר, דיבר אילנו בצורה שאינה סבירה לאוזן בעוד שאנו עומדים על שלנו ומראים לו שנינו את ההבדלים בין שני הפנסים אילן חזר למשרד. בעודנו חושבים שהוא "מברר" דברים לטיפול נכון בנו, התחוורנו לגלות ש"ננטשנו". בזו הפשטות, אילן אבירם הלך למשרדו והתעלם מנוכחותנו במקום.

בעודנו מחכים דקות ארוכות מאד, ניגש אלינו נציג שלקח את הרכב אל פנים המוסך, לאחר כמה דקות חזר אלינו אותו נציג עם הרכב. הפנס תוקן אך הפגם הקוסמטי הראשון חזר. שוב אותו נציג לקח את האוטו אל פנים המוסך ומאותה נקודה המתנו דקות ארוכות ללא יחס.

הנציג יוסי לוי שב וראה אותנו שנית, שאל אם מטפלים בנו וענינו בשלילה. יוסי הלך לעיסוקיו והמשכנו להמתין. בעוד שאילן התפנה ללקוחות אחרים.

בסופו של דבר יוסי ליווה אותנו אל תוך המוסך, הפגם אינו סודר. כשיצאנו לבדוק את הרכב אילן זירז באופן בוטה את יוסי לסיים טיפול בנו. נשארנו עם הרכב מחוץ למוסך, ללא נציג שאליו אני יכולה לפנות וללא שום יחס משום נציג אחר שהיה באיזור ובעיקר בלי התנצלות על הטירטור ועל היחס.

אני מאוכזבת מהשירות, הזילזול והיחס של נציגכם. בעיקר מאוכזבת מכך שבמיטב כספי רכשתי רכב חדש עם פגם קוסמטי שלא ניתן לסידור ובעיקר זילזול בזמני היקר, מפח הנפש והטרטור שנאלצתי לעבור.

מביאה להלן מספר דברים אשר מצפה לתשובותהם:

 

1. לפני הוצאת רכב חדש ללקוח, בקרת איכות אינה בודקת פגמים קוסמטים או פגמי ייצור כאלה ואחרים ומסדרת אותם לפני מתן הרכב ללקוח?

2.זהו פגם קוסמטי שנחשב "קל" איך מוסך ראשי מורשה מטעמכם אינו מסוגל לסדר אותו?

3. אתם מיידעים את הלקוחות במתן של 7 שנים של אחריות, האם כך אני אצטרך להתמודד על פעם שתצוץ לי תקלה?

 

אודה על טיפולכם ומצפה לתגובתכם,

ענבר

"

פורסם

הלכת למוסך המרכזי בחולון? תמנע 13? אלי הם אף פעם לא היו כאלו גסים. :|

 

זה בהחלט לא מתקבל על הדעת. האם יש תמונות של הפגם הקוסמטי השני שהם עשו?

 

ממליץ לפנות לYNET... זה באמת בזיון. ועוד חשבתי שהם ממש בסדר...

פורסם

גם מהנסיון שלי השירות במוסך בחולון ממש על הפנים.

ממליצה לך לפנות למוסך השלושה בת"א (רח' גולומוב), יש שם בחור בשם גיל שאחראי על שירות הלקוחות והיחס שם הוא פשוט מעולה.

פורסם

אתעלם לרגע מהיחס המזלזל לכאורה של המוסך, שזה סיפור בפני עצמו, מראש היית מתקשרת למשרדי היבואן ע"מ לוודא לאן צריך להגיע ומתי. סתם ניראה לי יותר מסודר כזה ורציני.

 

 

מקווה מאוד מאוד שהעניין ייפתר בשבילך בצד הטוב ביותר.

פורסם

יחס מגעיל מאוד קיבלת! כלקוח של מוסך מורשה קיה בטבריה אני מאוד מרוצה מהשרות שלהם ואני מופתע מאוד ממה שאתה כותבת ומציגה.

אין ספק שזה פגם בייצור ואולי שווה לפנות למורשה קיה אחר לבדיקת הבעיה.

כמו כן תפרסמי את המקרה בפייסבוק קיה ישראל וקיה העולמית...אני יודע שזה נשמע סתמי אבל הם לא נשארים אדישים.

 

בהצלחה!

שברולט אופטרה 07 > קיה פורטה 10 > קיה פורטה 11 > ניסאן סנטרה 17 > קיה ריו 18 > סיאט איביזה 12 > סיאט ארונה 21

×
×
  • תוכן חדש...