Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

נזקי חלב פרה


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4644 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום. אני מאלה שמאמינים שחלב הפרה לא גורם לכל הנזקים שמתפרסמים פה ושם. למה? לא יודע בוודאות.

אולי בגלל שאני צמחוני מלידה (כן, יש דבר כזה) והחלב מהווה מרכיב חשוב בתזונה שלי והוא מעולם לא גרם לי נזק.

אולי בגלל שאני מאמין שיש מי שעומד מאחורי המחקרים הללו המשמיצים את החלב וכוונותיו לא טהורות.

אולי בגלל שהשוויצרים צורכים אותו בכמויות ותוחלת החיים שם מהארוכות בעולם (אם לא ניקח בחשבון את אלה שמתאבדים שם :lol:).

בקיצור, מה שאני מבקש הוא לראות קישורים למאמרים רציניים ומבוססים התומכים בצריכתו ואת אלה השוללים את צריכתו.

אני מעונין פעם אחת ולתמיד לשמוע את שני הצדדים, אבל ברצינות, וללא טיעונים דמגוגיים בסגנון כיתה ב'. כלומר לא בסגנון: "דר' זוכמיר אמר שככה וככה", או "מחקר שנערך באוניברסיטת הארוורד טוען שככה וככה".

אני מאד מעונין לקרוא המאמרים בעצמי ולהסיק מסקנות. מדובר בוויכוח לוהט אצלי בעבודה, אבל הבעיה היא שכולו נסוב סביב שמועות על מחקרים אבל אף אחד לא מראה אחד כזה ממש.

תודה רבה ושבת שלום.

פורסם

כתבה על האג'נדות שמאחורי חלק מהקביעות הבריאותיות לכאורה. בתוכה יש לינקים למאמרים נוספים, לדוגמא על הקשר בין חלב לפרקינסון.

 

את הכתבה עוד לא קראתי, היא מחכה לי בגיליון המודפס בשירותים :wink:. אחזור לדיון אחרי שאקרא.

אם כל הדרכים מובילות לרומא, הדרך שלי מובילה אל הים

ר. פרסקי

פורסם

הנוזל אותו אתה מכנה בארץ חלב שונה מאוד מהחלב השוויצרי, הפרות מושבחות גנטית ואוכלות מזון מפוצץ כימיקלים.

אטרקציות לאירועים

 

 

פאביה על כביש זה כמו צ'אק נוריס בקטטה בבר.
פורסם

חלב זה מיץ אסטרוגן ואין על כך עוררין.

אומר את זה בתור אחד שיודע מה הוא אומר, בין אם זה ממחקרים ובין אם זה מניסיון אישי.

פורסם

שאני אגיד לך איפה עוד יש אסטרוגן באוכל שלך?

חלאס, קשקשנים חקיינים נטולי דעה עצמאית מבוססת.

מחר יגידו שמלפפון זה רע ויפיצו את זה בסרטונים ויראליים בפייסבוק.

 

מזכיר לי את הניסוי החברתי העצוב-משהו של פן וטלר, שהצליחו להחתים עשרות אנשים

על עצומה לאיסור השימוש בדו-מימן חד-חמצני.

 

עריכה:

סקופ!!! מאמר חשוב על נזקי ה-dhmo בחלב פרה!:

http://dhmo.org/milk.html

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

פורסם
אני באמת מקווה שאתה צוחק.

אסטרוגן זה הורמון המין הנשי, גורם לג'ינו ולהשמנה.

 

אני יודע מה אסטרוגן.

בצורה הישירה שלו הוא מתפרק בקיבה. זו גם הסיבה למה תינוק יונק במשך שנתיים אך ורק חלב אם(שגם בדומה לפרה , מלא באסטרוגן), ולמרבה הפלא, לא כול הזכרים יוצאים קוקסינלים.

פורסם
אני יודע מה אסטרוגן.

בצורה הישירה שלו הוא מתפרק בקיבה. זו גם הסיבה למה תינוק יונק במשך שנתיים אך ורק חלב אם(שגם בדומה לפרה , מלא באסטרוגן), ולמרבה הפלא, לא כול הזכרים יוצאים קוקסינלים.

הבנתי, אז איך תסביר את העובדה שרוב האנשים ששותים חלב בכמות של 500 מ"ל עד ליטר ביום מפתחים

רגישות כלשהי בפטמות? (אם זה "גושים" או ג'ינו רציני שניתן להוריד רק בניתוח)

הייתי מצרף לך לינק כאן אבל לצערי אין אפשרות לפרסם לינקים.

חלב הוא אומנם נשמע תמים ומלא כל טוב, אבל מיוצר בפס יצור, עם הרבה הורמונים, תרופות וזבל.

 

עכשיו תשמע, אני לא אומר שצריך להתנזר מחלב, אבל בהחלט לא לבסס עליו את התזונה.

פורסם
סקופ!!! מאמר חשוב על נזקי ה-dhmo בחלב פרה!:

http://dhmo.org/milk.html

 

חברים,

בדיוק את זה רציתי למנוע. וויכוחים בינינו לא יועילו, שכן כל אחד מביע דעתו אבל אף אחד לא הביא עדיין סימוכין כמו מחקר כזה או אחר. גם הקישור למעלה מביא אותי להצגה צינית של וויכוח ילדותי משהו בין שני בעלי רעיונות מנוגדים. אני מחפש קישורים למאמרים השוללים והתומכים בחלב פרה.

תודה.

פורסם
הבנתי, אז איך תסביר את העובדה שרוב האנשים ששותים חלב בכמות של 500 מ"ל עד ליטר ביום מפתחים

רגישות כלשהי בפטמות? (אם זה "גושים" או ג'ינו רציני שניתן להוריד רק בניתוח)

הייתי מצרף לך לינק כאן אבל לצערי אין אפשרות לפרסם לינקים.

 

לי זה נשמע כמו "הייתי מצרף לך לינק אבל לצערי יש פה חסימה לזיוני שכל".

אני שותה די הרבה חלב ביום, סדר גודל של 400 מ"ל בממוצע ואפשר להוסיף על זה עוד הרבה מוצרי חלב למיניהם. מעולם לא הייתה לי רגישות בשום חלק בגוף, ואני די בטוח שאף אחד לא יטען שאני נשי במיוחד :-P

 

מכיוון שאמא שלי ואחי הקטן הפסיקו כמעט לחלוטין לצרוך חלב מסיבות כאלו ואחרות, לצערי נאלצתי לשמוע המון דיבורים על למה חלב זה טוב ולמה חלב זה רע. צוטטו בפניי עשרות מחקרים ונשלחו אלי המון כתבות בנושא והמסקנה שלי היא כשל פותח השרשור - אי אפשר לברור את המוץ מן התבן. ברגע שיש דברים כל כך סותרים לכאן ולכאן, אתה מתחיל להבין שכנראה שאף אחד לא צודק. מה שבטוח, לכולם יש אג'נדה.

 

ואגב, ירחמיאל, חשבתי שרק אני מיוחד בנוגע לצמחונות :wink:

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם
לי זה נשמע כמו "הייתי מצרף לך לינק אבל לצערי יש פה חסימה לזיוני שכל".

אני שותה די הרבה חלב ביום, סדר גודל של 400 מ"ל בממוצע ואפשר להוסיף על זה עוד הרבה מוצרי חלב למיניהם. מעולם לא הייתה לי רגישות בשום חלק בגוף, ואני די בטוח שאף אחד לא יטען שאני נשי במיוחד :-P

 

מכיוון שאמא שלי ואחי הקטן הפסיקו כמעט לחלוטין לצרוך חלב מסיבות כאלו ואחרות, לצערי נאלצתי לשמוע המון דיבורים על למה חלב זה טוב ולמה חלב זה רע. צוטטו בפניי עשרות מחקרים ונשלחו אלי המון כתבות בנושא והמסקנה שלי היא כשל פותח השרשור - אי אפשר לברור את המוץ מן התבן. ברגע שיש דברים כל כך סותרים לכאן ולכאן, אתה מתחיל להבין שכנראה שאף אחד לא צודק. מה שבטוח, לכולם יש אג'נדה.

 

ואגב, ירחמיאל, חשבתי שרק אני מיוחד בנוגע לצמחונות :wink:

יש לי מעט מדי הודעות בשביל לפרסם לינקים,

בכל אופן, אם זה עובד בשבילך ולא עושה לך בעיות, תפאדל.

לי זה עשה בעיות, להמון אנשים שאני מכיר זה עשה בעיות, והדרך שבה חלב מיוצר זה המיץ של הזבל.

לא אומר להתנזר, אבל גם להפריז בצריכה זה לא טוב.

 

אגב, כתבת שאתה צמחוני מלידה, מה מונע ממך לאכול בשר?

×
×
  • תוכן חדש...