Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4651 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

 

ברשותי הונדה סיוויק 2002 אוטומט (רכב מעולה!) - אני שואל לגבי צריכת הדלק שלי:

קראתי חוות דעת, והרבה אמרו שהרכב מאוד חסכוני. השאלה שלי - האומנם ?

 

1: רציתי לשמוע מכם האם זה נכון שהרכב מאוד חסכוני? ( 1:14) מניסיון?

2: לדעתי הרכב שלי שמור מאוד (128K ק"מ,יד 3 מזקנים) א"כ מדוע הוא צורך הרבה יותר דלק?

לדעתי 1:9 משו כזה..מה אני יכול לעשות ? יש עצות ?

 

תודה חברים.

פורסם

אצלי (דגם 2003, שמור מאוד, 170K KM, כל הטיפולים בזמן ואפילו לפני, מנוע 1.6 כמו שלך בדיוק, אוטומט) הרכב עושה 1-13 משולב, בנסיעה די רגועה.

 

אני מכיר מישהו עם שנתון 2006 שגם עושה 1-13/14 בנסיעה משולבת ודי רגועה

ואחד עם שנתון 2002 שלא מצליח לעשות יותר מ1-9 בנסיעה רגועה, לא יודע מה הבעיה של הרכב הזה.

 

אדגיש כי אני מודד בשיטת תדלוק עד הסוף, שכמעט מתחיל לנזול, נסיעה של 500-550 ק"מ עד שנדלקת המנורה, ומחלק את הק"מ שנסעתי בכמות הליטרים שנכנסה בתדלוק הבא.

 

יחסית למאזדה 3/ פורד פוקוס בשנתונים מקבילים זה די חסכוני,

 

תעשה בדיקה כמוני ותחזור לדווח.

 

בהצלחה!

שלומי

פורסם

זה לא בריא "לדחוס" עוד דלק אחרי הקפיצה.

 

ממליץ לך למלא דלק עד הקפיצה הראשונה,לאפס ק"מ,לנסוע עד שנדלקת נורה ותתן תדלוק עד הקפיצה גם,כמובן באותה תחנת דלק גם.

 

את הק"מ תחלק בכמות ליטרים שניכנס ותראה אם אוכל או לא.

פורסם
זה לא בריא "לדחוס" עוד דלק אחרי הקפיצה.

 

ממליץ לך למלא דלק עד הקפיצה הראשונה,לאפס ק"מ,לנסוע עד שנדלקת נורה ותתן תדלוק עד הקפיצה גם,כמובן באותה תחנת דלק גם.

 

את הק"מ תחלק בכמות ליטרים שניכנס ותראה אם אוכל או לא.

 

אתה יכול להביא ביסוס לקביעה שלך?

פורסם
זה לא בריא "לדחוס" עוד דלק אחרי הקפיצה.

 

ממליץ לך למלא דלק עד הקפיצה הראשונה,לאפס ק"מ,לנסוע עד שנדלקת נורה ותתן תדלוק עד הקפיצה גם,כמובן באותה תחנת דלק גם.

 

את הק"מ תחלק בכמות ליטרים שניכנס ותראה אם אוכל או לא.

 

החישוב שלך מטעה ולא נכון. משאבות הדלק בתחנות קופצות כל פעם בשלב אחר וזה לא מדוייק. כדי לחשב צריכה נכונה צריך לתדלק את הרכב ממש עד הסוף וכך גם לעשות בתידלוק שאחריו כדי לחשב במדוייק. ואשמח אם תסביר למה זה לא בריא תדלוק עד הסוף?

פורסם

תודה חברים, אני אבדוק זאת.

 

ובכל אופן - יש למישהו עצה כיצד לחסוך? למשל תוסף דלק יעזור? למלא את האוייר בצמיגים עד הסוף יעזור (סיכוי לפנצ'ר) ?

אשמח לשמוע.

פורסם
החישוב שלך מטעה ולא נכון. משאבות הדלק בתחנות קופצות כל פעם בשלב אחר וזה לא מדוייק. כדי לחשב צריכה נכונה צריך לתדלק את הרכב ממש עד הסוף וכך גם לעשות בתידלוק שאחריו כדי לחשב במדוייק. ואשמח אם תסביר למה זה לא בריא תדלוק עד הסוף?

 

במהלך הנסיעה הדלק במיכל מתחמם וצריך לתת מקום לאדים להתפשט. יצרני הרכב מתכננים את המיכל כך שישאר מקום, דחיסת הדלק הזו באה על חשבון המקום לאדים. ניתן לדחוס מיכל רק לנפי נסיעה ארוכה, שכן כבר לאחר מספר קילומטרים לא רב המקום "יתפנה".

 

איתמר

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם

הייתה לי סיויק משנתון 2004, מאוד הייתי מרוצה ממנה בעיר הייתי מגיע ל 10 ק"מ/ל' בערך בנסיעה רגועה, מחוץ לעיר בערך 16-17 ק"מ/ל' ללא כל בעיה אם נוסעים על 90 קמ"ש. חשוב להקפיד על טיפולים בזמן וכמובן נסיעה רגועה.

כרגע יש לי סיויק 2006 מהצורה שבין 2006-2012, למרות שזה מנוע בנפח 1800 סמ"ק אני מגיע לצריכת דלק יפה מאוד של 10-11 ק"מ/ל' בעיר וכמעט 18 ק"מ/ל' מחוץ לעיר (בדוק, ממלא מיכל מלא מאפס את הק"מ ולאחר מכן ממלא שוב מיכל מלא ומחלק את הק"מ שנסעתי בליטרים שמילאתי, מבצע את הבדיקה בכל פעם כדי לעקוב אחרי צריכת הדלק).

מתי הרכב עבר טיפול לאחרונה? מתי לאחרונה בדקת תקינות לחץ אויר בצמיגים, כיוון גלגלים וכו'?

פורסם
הייתה לי סיויק משנתון 2004, מאוד הייתי מרוצה ממנה בעיר הייתי מגיע ל 10 ק"מ/ל' בערך בנסיעה רגועה, מחוץ לעיר בערך 16-17 ק"מ/ל' ללא כל בעיה אם נוסעים על 90 קמ"ש. חשוב להקפיד על טיפולים בזמן וכמובן נסיעה רגועה.

כרגע יש לי סיויק 2006 מהצורה שבין 2006-2012, למרות שזה מנוע בנפח 1800 סמ"ק אני מגיע לצריכת דלק יפה מאוד של 10-11 ק"מ/ל' בעיר וכמעט 18 ק"מ/ל' מחוץ לעיר (בדוק, ממלא מיכל מלא מאפס את הק"מ ולאחר מכן ממלא שוב מיכל מלא ומחלק את הק"מ שנסעתי בליטרים שמילאתי, מבצע את הבדיקה בכל פעם כדי לעקוב אחרי צריכת הדלק).

מתי הרכב עבר טיפול לאחרונה? מתי לאחרונה בדקת תקינות לחץ אויר בצמיגים, כיוון גלגלים וכו'?

 

כיוון גלגלים - פרונט - עשיתי לא מזמן. הרכב טופל ומטופל מאוד יפה. שמורה כחדשה.

 

לגבי הלחץ אויר בצמיגים - אמרתי שבכוונה האויר אינו מלא לגמרי כדי לא לקבל פנצ'ר

ממה שקראתי, אם ממלאים את האויר בצמיגים, זה חוסך בדלק. האומנם? זה משמעותי? כי זה הדבר היחיד שאני יכול לחשוב עליו ברכב .....

פורסם

ניסית לפנות למוסך שיבדקו את הרכב אולי אפילו לחבר את הרכב למחשב?

יכול להיות שעם הזמן הצטבר פיח במנוע או במערכת הפלטה מה שיכול לגרום לעלייה בצריכת הדלק.

פורסם

מתי הוחלפו פלאגים ?

 

חוטי הצתה ?

 

פילטר דלק ?

 

לחבר שלי בסיוויק הייתה בעיה של צריכת דלק,הוא נסע לחיים יוד בפ"ת ומצאו שם חיישן למדה לא תקין גם.

 

יכול להיות המון אופציות.

×
×
  • תוכן חדש...