Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4655 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לדעתי לך על I40 CW

לא אמרת מה הרמת גימור , אם זו ELITE אז מדובר ברכב מאובזר אפילו יותר מהסופרב.

לגבי מה שדובר פה על דלק הסופרב דווקא לא חסכונית בכלל (לפחות לא באוטומטית).

דרך אגב אמור להגיע לארץ בקרוב IX35 אחרי מתיחת פנים.

citroen c3 picasso 1.6 hdi mt

 

פורסם

האמת שאין לי כ"כ מה לעשות עם CW מכיוון שאני לא זקוק לו (אין ילדים או משהו ...)

כך שיותר מתאים לי רכב צעיר יותר.

 

יש לך מושג מתי אמורה להגיע ה- IX35 החדשה?

אולי שווה לי לבקש רכב חלופי עד להגעת ה- IX35 החדשה (בהנחה והיא מגיעה בקרוב)

פורסם

שכחתי לציין שיש גם אפשרות לקחת מיצובישי אאוטלנדר 7 מקומות INSTYLE.

בהתחלה פסלתי אותה ישר בגלל ה-7 מקומות אבל מבדיקה נראה שפשוט זה בא על חשבון הבגאז'.

כלומר אפשר לקפל את שני המושבים האלו לטובת בגאז' גדול יותר כך שאני לא בטוח עד האוטו יותר גדול/טוב לעומת הג'יפונים האחרים.

פורסם

מה לגבי שברולט אימפלה החדשה? גם אפשרות?

עוד לא נולדה המלחמה שגבר יכול לנצח בה אישה, ולא לשלם מחיר יקר יותר בטווח הארוך.

 

פורסם

לא שידוע לי.

אולי מחר אני אקבל את הרשימה המעודכנת ביחד עם המחירים ואז אוכל להיות חכם יותר.

פורסם
האמת שהנטייה שלי היא היונדאי IX35 מהסיבה שאני מאמין שמתישהו אני עוד אסע על מכוניות מנהלים, אך על ג'יפון - סביר להניח שלא (:

 

 

קולגה בעבודה בדיוק החליף (נגמר חוזה) את האוקטביה 1.4 tsi שלו ב ix35, בגלל אותו טיעון בדיוק.

 

אחרי איזה שבועיים דיברנו על הנושא, ובשורה התחתונה, הוא מאוכזב מהחויה הכללית ב ix35.

 

לדעתי הסופרב או המאזדה 6 הן העדיפות מהאפשרויות שיש לך כאן.

פורסם
אשמח אם תוכל לפרט על:

- מבחינת מה עדיפה הסופרב על המאזדה 6 החדשה?

- מבחינת מה עדיפה הספורטז' על ה- IX35. החוות דעת שברשת טיפה מעורבות - חלק נוטות לטובת הקיה וחלק לטובת יונדאי.

 

הספורטז' והיונדאי הן אותה מכונית כידוע לך של אותו קונצרן. טיפה הבדל במראה ובאבזור תא הנוסעים, אבל תכלס אותה מכונית. היונדאי די עגלה ולא חסכונית. ביצועים והתנהגות לא משהו. אם כבר בקטגוריה הזאת אז הCX5 עדיפה עליה בהרבה.

בין הסופרב למאזדה כבר ענו לך אבל סתם בשביל הקוריוז - הסופרב הייתה רכב של שרים, המאזדה 6 רכב של חכי"ם. בקיצור, לפחות רמה אחת מעליה בכל מה שקשור לנוחות, פאר, כוח מרווח פנים וכו'.

×
×
  • תוכן חדש...