Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4665 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם! אני מתחיל להתייאש מהפיג'ו שלי. שנת 2003, 150000 ק"מ, אוטומטית. בשנה שעברה עברה טיפול גיר גדול אצל אושיק בירושלים. לפני כחודש עברה טיפול מנוע גדול אצל אמנון בבאר שבע. שניהם אנשי מקצוע מעולים ואמינים ואני סומך עליהם לגמרי. אבל מה יהיה - האוטו שוב לא סוחב, ושוב מהבהבות הנורות של הגיר, ושוב מקרטע ומעביר הילוכים בדפיקה... מה אפשר לעשות עם האוטו הזה (חוץ מלמכור אותו...)? בברכה, עידו

  • ספונסר פורום
פורסם
שלום לכולם! אני מתחיל להתייאש מהפיג'ו שלי. שנת 2003, 150000 ק"מ, אוטומטית. בשנה שעברה עברה טיפול גיר גדול אצל אושיק בירושלים. לפני כחודש עברה טיפול מנוע גדול אצל אמנון בבאר שבע. שניהם אנשי מקצוע מעולים ואמינים ואני סומך עליהם לגמרי. אבל מה יהיה - האוטו שוב לא סוחב, ושוב מהבהבות הנורות של הגיר, ושוב מקרטע ומעביר הילוכים בדפיקה... מה אפשר לעשות עם האוטו הזה (חוץ מלמכור אותו...)? בברכה, עידו

איזה טיפול בוצע בגיר? כעיקרון שיפוץ של גיר אמור להחזיק יותר משנה ולפעמים יש אחריות. השאלה היא האם הטיפול לגיר היה שיפוץ או טיפול שכלל החלפת שמנים בלבד? החלפת שסתומים? שיפוץ חלקי?

פורסם

להתחיל לעבוד עם אנשים מומחים כמו י.ס. גירים אוטומטיים בסגולה, דבר עם ספי שהוא חבר הפורום, ע"מ למצוא פתרונות, הוא בעל מקצוע הוגן והגון.

 

לגבי החלקים המכניים במידה ויש לך בעיה, פנה לאורן שירותי רכב שהנו חבר הפורום.

התענוג שמוביל אותך

פורסם

אני מתעלק על השרשור, כי השאלה שלי זהה אבל מכיוון אחר.

הרכב: פג'ו 206 XT אוטומטית, ק"מ 135,000. אני יד3, מחזיק באוטו שנתיים.

נכון לרגע זה אין בעיה בגיר, אין בעיה במנוע. אבל הפחד תמיד מקנן שמתישהו זה יבוא.

האוטו נוסע טוב, אבל יוצא בשנה כ 6,000 ש"ח על טיפולים ותיקונים שונים.

נסועה שנתית: 15K.

סטטוס משפחתי: נשוי ללא ילדים.

שווי לפי יד2: 20,500.

יצחק לוי: 18,600.

ת'כלס במודעות: 17,000~

 

הפחד שלי שעוד שנה, כשהרכב יגיע ל 150,000 ק"מ. אולי הגיר ישבוק חיים ויעניק לי מתנה של 4,000 ש"ח.

כלומר גם סיכוי להוצ' גבוהה וגם בלי קשר לנסות למכור את הרכב יהיה קשה יותר ויותר. אני מעריך ששנה הבאה הוא יהיה שווה 13,000 בלחץ. שנה אחרי כ - 8,000 ושנה נוספת לאחר מכן במחירי גריטה של 3,000-4,000.

כאשר מדי שנה לדעתי עלויות התיקונים בממוצע צפויות לעלות יותר מ6 בהתחשב לסיכוי סביר לטיפול מנוע / גיר.

 

האם להמשיך עם האוטו כמה שאפשר ובהמשך להפוך אותו אולי לרכב שני במשפחה עם נסועה מינימלית.

או

למכור אותו עכשיו, לעבור לרכב חדש יותר עם עלויות טיפול שנתיות נמוכות.

 

ברור לי שאין תשובה ברורה, אבל אשמח לקבל עצות או שיקולים שונים.

- פיאט בראבו סנסשיין רובוטית 1.4 - 2011

פורסם

לפןתח השרשור,כמו שנאמר לך,תעבוד עם בעלי מקצוע מומחים,אז לא תצטרך לחזור עוד פעם ועוד פעם על אותה תקלה.

אם יש לך תקלה בגיר תפנה לספי,חבר הפורום,יש לו הרבה נסיון,אני בטוח שהוא יוכל לפתור לך את הבעיה אחת ולתמיד.

כנל לגבי אורן שמקבל פה פידבקים טובים מאד.

פורסם
אני מתעלק על השרשור, כי השאלה שלי זהה אבל מכיוון אחר.

הרכב: פג'ו 206 XT אוטומטית, ק"מ 135,000. אני יד3, מחזיק באוטו שנתיים.

נכון לרגע זה אין בעיה בגיר, אין בעיה במנוע. אבל הפחד תמיד מקנן שמתישהו זה יבוא.

האוטו נוסע טוב, אבל יוצא בשנה כ 6,000 ש"ח על טיפולים ותיקונים שונים.

נסועה שנתית: 15K.

סטטוס משפחתי: נשוי ללא ילדים.

שווי לפי יד2: 20,500.

יצחק לוי: 18,600.

ת'כלס במודעות: 17,000~

 

הפחד שלי שעוד שנה, כשהרכב יגיע ל 150,000 ק"מ. אולי הגיר ישבוק חיים ויעניק לי מתנה של 4,000 ש"ח.

כלומר גם סיכוי להוצ' גבוהה וגם בלי קשר לנסות למכור את הרכב יהיה קשה יותר ויותר. אני מעריך ששנה הבאה הוא יהיה שווה 13,000 בלחץ. שנה אחרי כ - 8,000 ושנה נוספת לאחר מכן במחירי גריטה של 3,000-4,000.

כאשר מדי שנה לדעתי עלויות התיקונים בממוצע צפויות לעלות יותר מ6 בהתחשב לסיכוי סביר לטיפול מנוע / גיר.

 

האם להמשיך עם האוטו כמה שאפשר ובהמשך להפוך אותו אולי לרכב שני במשפחה עם נסועה מינימלית.

או

למכור אותו עכשיו, לעבור לרכב חדש יותר עם עלויות טיפול שנתיות נמוכות.

 

ברור לי שאין תשובה ברורה, אבל אשמח לקבל עצות או שיקולים שונים.

 

אי אפשר לחזות מתי גיר או כל חלק אחר יתקלקל..

לאחי ב406 יש גיר זהה עם מעל 250000ק"מ והגיר מקורי.

אם יש לך אפשרות כלכלית,כמובן שכדאי להתקדם לרכב חדש יותר.

להחזיק את הרכב כרכב שני זה גם רעיון,הרכב לא יסע הרבה והבלאי [וההוצאות] יהיה יחסית נמוך.

קח בחשבון שכמה שלא תוציא על בלאי,אפילו אם תצטרך לשפץ גיר ב5000ש"ח,זה לא מתקרב לעלויות של לרכוש רכב אחר בן שלוש-ארבע במצב טוב.

פורסם

כדאי לבדוק האם הטיפול כלל שיפוץ מכללי הגיר או רק החלפת שסתומי לחץ, לעיתים החלפת שסתומי הלחץ היא פתרון זמני בלבד, אך יש לא מעט רכבים שהגיר המשיך לתפקד.

 

כדאי מאוד להקפיד לאחר שיפוץ כזה למלאות שמן גיר מקורי של היצרן ולא איזה דקסרון אמריקן איגל ולנסוע עם הרכב, חשוב מאוד להקפיד על נוזלים בתקן של היצרן.

התענוג שמוביל אותך

×
×
  • תוכן חדש...