Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4666 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
כי המדינה באה ואומרת שאל-על תחזיק מספר מטוסי מטען כדי שאם חו"ח תידרש רכבת אווירית, יהיה מי שיוכל לתת מענה מידי.

אם המדינה זקוקה למטוסים לרכבת אווירית, שתתכבד ותקים טייסת תובלה בחיל האוויר ולא תנסה לחסוך בהוצאות בכך שהיא מחייבת את היזם להחזיק בצי.

 

הלאה, המדינה רוצה שליטה על צי מטוסי נוסעים שינחתו כאן גם בחירום - וגם התענוג הזה צריך לעלות לה כסף.

 

ככה זה.

ולפני שתישאל - אינני מועסק באל-על ואין לי כל אינטרס כספי בחברה, אינני מחזיק גם בניירות ערך שלהם.

 

הדברים האלו (וגם סידורי הבטחון וכו') היו ברורים וידועים כחלק מתהליך ההפרטה. אלו לא דרישות חדשות, והרוכשים ידעו זאת.

מנגד, אלעל גם נהנתה במשך שנים מפרוטקציוניזם ממשלתי (שמיים סגורים).

 

לפי כל החומר בו נתקלתי, הבעיה הגדולה של אלעל מבחינה פיננסית היא בעלות כוח האדם (ויש את שאלת הטיסות בשבת, אבל נשים את זה בצד לרגע).

למכירה פנסים קדמיים מקוריים חדשים לGTI MKV

 

My grandfather rode a camel, my father rode a camel, I drive a Mercedes, my son drives a Land Rover, his son will drive a Land Rover, but his son will ride a camel -

Rashid bin Saeed Al Maktoum

פורסם

כתבה מאוד מעניינת, גם אם נוטה מאוד לכיוון אחד (ולא שמענו מספיק את הצד השני).

 

מעניין במיוחד הקטע על המושבים במחלקת עסקים בטיסות של יותר מ-12 שעות, 2 דקות ו-31 שניות. אם זה נכון, זו חוצפה שאין כדוגמתה, לא פחות גרוע ממה שעשה נהג הרכבת שהשאיר רכבת מלאה בתחנה רק כי המחליף שלו חיכה בתחנה אחרת ולו היה דחוף להגיע הביתה.

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם
כתבה מאוד מעניינת, גם אם נוטה מאוד לכיוון אחד (ולא שמענו מספיק את הצד השני).

 

מעניין במיוחד הקטע על המושבים במחלקת עסקים בטיסות של יותר מ-12 שעות, 2 דקות ו-31 שניות. אם זה נכון, זו חוצפה שאין כדוגמתה, לא פחות גרוע ממה שעשה נהג הרכבת שהשאיר רכבת מלאה בתחנה רק כי המחליף שלו חיכה בתחנה אחרת ולו היה דחוף להגיע הביתה.

 

ראש ועד הטייסים הודה בזה בפה מלא.

למכירה פנסים קדמיים מקוריים חדשים לGTI MKV

 

My grandfather rode a camel, my father rode a camel, I drive a Mercedes, my son drives a Land Rover, his son will drive a Land Rover, but his son will ride a camel -

Rashid bin Saeed Al Maktoum

פורסם

אני מקווה שיפלו.

כמו שקרה בעבר עם SWISS. המהלך הזה עשה להם רק טוב. אולי כך יהיה גם עם אלעל.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם

העניין הוא שהיה מי שקנה את Swissair (קרוסאייר, חברה עם רקורד בעייתי) ובהמשך לופטהנזה.

אתה חושב שיש משקיע בין לאומי שירצה את אל-על עם דגל ישראל על הזנב, והשבתת הצי בשבת (וכמובן הישראבלוף שלל הפעלת מטוסים בקודים של ישראייר וארקיע)? סמל יששראלי הוא רק מעמסה על חברה לא ישראלית, הרי הם בבריתות עם חברות ערביות. זו גם אחת הבעיות של אל-על, והיה סיפור שהם ניסו להקים "ברית של מצורעים" - ברית של חברות התעופה ששלושת הבריתות הגדולות לא חפצות ביקרן.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

בשוק העבודה המודרני קביעות היא דבר שלא יכול להתקיים. הכלכלה מתרחבת ומתכווצת, משנה תחומים ומיקוד. אפשר לקיים קביעות רק כשהמשאבים העומדים לרשותך מנותקים מהערך הכלכלי של עבודתך - או במילים אחרות: רק היכן ששכר העובדים ממומן על ידי משלם המיסים או באמצעות קרטלים. עובד קבוע חייב להבין שהוא שואב את משכורתו מהעובדים הלא קבועים.

 

roee, אין קביעות היום, ניגמר הסיפור. גם אצלנו עובדים שעבדו המון שנים והיו "קבועים" פוטרו כי הם עשו שטויות.

גם במשרד הביטחון אני מכיר מקום שפיטרו אנשים שעבדו מעל 25 שנה כי הם עשו שטויות וניצלו את המערכת (ואני לא מדבר על אנשי קבע אני מדבר על מקומות אחרים, עובדי מדינה שפוטרו).

 

זו קביעות ועוד איך. כל עוד תעשה את העבודה שלך בצורה סבירה פחות או יותר, המקום שלך מובטח. הכוונה בקביעות היא לא שאפשר לשבת על התחת ולא לעשות כלום (אם כי היו לא מעט מקומות בהם פירשו את המושג כך), אלא שאי אפשר לפטר אותך כי אתה לא בא לבוס בטוב בעין, או כי יש בעלים חדש וממונף שצריך להציף רווחים כדי לשרת חוב, או סתם כי החליטו להעביר אותך להעסקה כעובד קבלן ואם לא מתאים לך אז לך חפש (עבודה).

 

הידע שלי בכלכלה דיי מוגבל - אך כהדיוט לפחות, מצאתי את ההרצאה הבאה מעניינת - (פרופ' עומר מואב - קביעות במקום העבודה, לא הצלחתי להטמיע את הסרטון בחלון יוטיוב :? )

HARD WORK BEATS TALENT WHEN TALENT

DOESN'T WORK HARD

1353594600_28_1_USD_7_dark.png

×
×
  • תוכן חדש...