Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

HISS מהטוויטרים


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4669 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש לי סט קומפוננט של הרץ ESK 165.5

עד עכשיו הם היו מוגברים על מגבר סיני 50 רמס לערוץ.

אתמול שידרגתי להייפוניקס 100 רמס לערוץ, והתחיל להיות HISS מהטוויטרים ( טסססס).

הוא קיים גם על ווליום 0.

ניסיתי לנתק את הRCA מהמגבר - נדמה לי שהרעש נחלש משמעותית אך עדיין נמצא - ובכל מקרה צריך שלא יהיה רעש

כשהRCA מחוברים :D.

תודה לעוזרים ;)

פורסם
אתה עובד אקטיבית?

אחד הפתרונות שיכולים לעזור הוא להוריד מעט את הgain.

 

אני לא חושב שזה בגלל הגיין, כי מהמידים אין שום דבר...

שמעתי שזה נפוץ במערכות של פיוניר.. איך פותרים את זה? :S

פורסם

עם איזה hu אתה?

איך הכל מחובר?יש עוד מגבר?

 

בגדול צריך לבודד את הבעיה.

1.כוון את הגיין לפי המדריך ב faq.

 

2.בדוק את כל האדמות שהם מחוברות היטב לגוף הרכב.

 

3. לבדוק rca אחר.

 

4. במקום ה rca שנכנס למגבר מה hu חבר כבל rca ל3.5 מ"מ, חבר את המגבר ישירות לנגן חיצוני, אייפון למשל (ווליום אפס מהנגן, תגביר לאט), ככה בעצם דילגנו על ה hu, עדיין יש רעשים?

SCANSPEAK

פורסם
עם איזה hu אתה?

איך הכל מחובר?יש עוד מגבר?

 

בגדול צריך לבודד את הבעיה.

1.כוון את הגיין לפי המדריך ב faq.

 

2.בדוק את כל האדמות שהם מחוברות היטב לגוף הרכב.

 

3. לבדוק rca אחר.

 

4. במקום ה rca שנכנס למגבר מה hu חבר כבל rca ל3.5 מ"מ, חבר את המגבר ישירות לנגן חיצוני, אייפון למשל (ווליום אפס מהנגן, תגביר לאט), ככה בעצם דילגנו על ה hu, עדיין יש רעשים?

 

הר"ד הוא פיוניר מיקסטראקס 5450 אני חושב, בכל מקרה סדרה 5 עם 3 יציאות RCA.

2 מהן מחוברות למגבר הייפוניקס - אחת מהן לסאב בגישור והשניה לקומפוננט.

 

אמורה להיות גראונד אחת נכון? כי יש מגבר אחד. הגראונד יושב טוב בגוף הרכב- קילפו צבע וקדחו עם בורג קודח.

איפה מוכרים כבל כזה במידה והמתקין לא יצליח? אתה מתכוון לצד אחד RCA וצד שני AUX?

פורסם
אני גם חושב שהאשמה בפיוניר, הם פשוט זוועה.

חחחחחחח תודה! אהבתי בחתימה שלך שאתה מחפש פיוניר ;)

אבל באמת יש בזה משהו מעצבן... הטריק של החוט חשמל מהRCA במערכת לשלדה של הר"ד יעבוד?

פורסם

אני לא יודע עד כמה זה עוזר אבל גם לי יש את הרדיו דיסק הנ"ל ואני מרכיב אותו כנראה שבוע הבא, עם תרצה אשמח להגיד לך עם יהיו אצלי רעשים או לא

בגלל הדרישה לניאונים, נראה לי שזה יותר מתאים לאתר www.arsforum.co.il/vb

פורסם

היה לי עוד רעיון - בגלל שיש לי 3 יציאות ברדיו דיסק הזה ואני משתמש רק ב2 - ניסיתי לשחק עם היציאות כדי לראות אולי אחת מהן לא טובה.

הצליל נשאר בכל היציאות, ככה שלדעתי זה לא מהRCA.

רעיונות ?:cry:

פורסם

אתה טוען שזה קרה רק לאחר החלפת המגבר.בדוק שם כולל חיבורים ובעיקר כבל המינוס.

 

אם ביצעת ניתוק כבלים בזמן כלשהוא שהפיוניר לא מכובה,אפילו לשניה,פגעת בהארקה של המכשיר.

פורסם
אתה טוען שזה קרה רק לאחר החלפת המגבר.בדוק שם כולל חיבורים ובעיקר כבל המינוס.

 

אם ביצעת ניתוק כבלים בזמן כלשהוא שהפיוניר לא מכובה,אפילו לשניה,פגעת בהארקה של המכשיר.

 

וזהו אין מה לעשות??

פורסם

אסור לנתק שום דבר בזמן שהמערכת עובדת וזו אכן בעיה מוכרת בפיוניר, למרות שקראתי שהבעיה הסתדרה בסדרות החדשות, והבעיה המוכרת הזו התבטאה לרוב ברעשי אלטרנטור (ששומעים רעש כתלות בטורים של המנוע) ולא בהיסס קבוע.

האם הרעש קיים כשהמנוע כבוי?

 

בשביל לשלול נסה את מה שהצעתי מקודם, RCA ל AUX, מהמגבר לנגן חיצוני, גיין וווליום סגורים לגמרי, תגביר לאט ותראה אם הרעש קיים.

SCANSPEAK

פורסם

בעבר היה לי HU של פיונייר וגם אצלי הופיעה הבעיה .

 

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=211036

 

יש פה מדריך מסודר של " עקיפת הבעיה " שוב זה לא פתרון ( אפשר לתקן במעבדה אך העלות תיהיה גבוה יותר ) עקיפת הבעיה היא כמו " משכך כאבים חזק " שלא פותר את הכאב אך גורם לתחושת היעלמות .

 

קח את הפתרון במדריך .

 

בהצלחה !

HU - Alpine 9887 | Speakers - Hertz MLK2

Midbas Amplifier - GENESIS Series 3 dual mono

Twitter Amplifier - GENESIS Series 3 four channel

Subwoofer Amplifier - ROCKFORD 1001BD | Sub - IDMAX

פורסם
בעבר היה לי HU של פיונייר וגם אצלי הופיעה הבעיה .

 

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=211036

 

יש פה מדריך מסודר של " עקיפת הבעיה " שוב זה לא פתרון ( אפשר לתקן במעבדה אך העלות תיהיה גבוה יותר ) עקיפת הבעיה היא כמו " משכך כאבים חזק " שלא פותר את הכאב אך גורם לתחושת היעלמות .

 

קח את הפתרון במדריך .

 

בהצלחה !

 

תודה אבל מכיר את השיטה הזו.

בכל מקרה היום פתרתי את הבעיה - הלכתי למתקין שלי בבוקר, ניסינו את העניין עם החוט חשמל מהRCA - ושום דבר! הרעש נשאר.

הוא הציע לחבר לי "משתיק רעשים" - נראה כמו סוללה עם כבלי RCA מהצדדים שלה שמתחברת למגבר ובעצם נמצאת "בין" המגבר לר"ד. הרעשים נפסקו לגמרי - והטוויטרים מנגנים חבל"ז.

כמובן שהוא לא חייב אותי בתשלום על המשתיק .

אז למי שיש בעיה כמו שלי - תנסו את הפתרון הזה .

פורסם

גם לי הייתה את אותה הבעיה ברכב,ויש לי את אותו ה HU,ניסיתי להאריק את ה RCA אבל זה לא פתר,אז חבר שלי אמר לי תבדוק עם ה RCA לא הולך ביחד עם ה כבל +,ולצערי בגלל התקנה בעייתית זה כן היה ככה,ואחרי שהפרדתי בינהם נעלם הרעש,אם זה לא זה אז תנסה לבדוק שוב משחקים עם ה גיין,ואם כלום לא עוזר תלך למתקין מקצועי שינסה לעזור לך (:

COMP : morel dotech ovention 6.5",EMP 1 : JBL GTO1004 SUB: crunch powerzone 12,HU: pioneer DEH5450SD

×
×
  • תוכן חדש...