Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

ידיעה: סובארו מוציאים גרסת Outback לאימפרזה


מצמץ
שימו לב! השרשור הזה בן 7143 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

האאוטבק מתבססת על דגם ה2.0 GX המוכר ומחירה צפוי להיות כ21K יורו.

 

הידיעה לקוחה מauto-motor-und-sport.de

היא הוצגה בתערוכת פריז..

זה דגם חדש? לא היה אימפרזה 2 ליטר סטיישן בעבר? :roll:

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

האאוטבק מתבססת על דגם ה2.0 GX המוכר ומחירה צפוי להיות כ21K יורו.

 

הידיעה לקוחה מauto-motor-und-sport.de

אם זה לפי מה שאתה אומר, אז בשביל מה ?

 

הפורסטר מבוסס על האימפרזה (לפחות הדגם עד 2003) והפורסטר הוא זה שאמור לכסות את פלח השוק עבור אנשים שמחפשים משפחתית קטנה עם יכולת כביש-שביל, אז למה להוציא אימפרזה-סטיישן-מוגבהת ? (אאוטבק)

 

אם זה אכן כך - לדעתי הדגם הזה מיותר (ולא ימכרו ממנו הרבה). הרי כבר קיימת לגאסי אאוטבק שהיא מכסה בצורה יעילה גם מרכב סטיישן ויכולת כביש-שביל יחד עם תא מטען גדול ומרווח פנים מעולה, אז למה להוציא גירסה זהה שקטנה ב 20 ס"מ לערך ?

 

אם אכן מדובר באימפרזה אאוטבק שבאה לחקות את הלגאסי רק בקטן, לדעתי זו טעות להוציא דגם כזה.

 

איציק

Peugeot 3008 MY18 1.6HDi 120Hp Automatic
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic
Citroen C4 MY07 2.0 143Hp Automatic

 

 

eפ.מצולמים אחרונים: הח' שסתום ספיקה למדחס מזגן, טיימינג למנוע 2.0 EW10J4 ב 307, הח' COM2000 ברכבי PSA , הח' שמן AL4, הח' שסתומים AL4

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לאימפרזה הקודמת הייתה גרסת אאואבק , לאימפרזה החדשה (לפני המתיחה) הייתה גרסת אאוטבק ועכשיו לגרסה לאחר המתיחה יש גרסת אאוטבק.

 

אני מניח שסובארו לא היו מוציאים גרסת אאוטבק לאימפרזה הנוכחית אילו הקודמות לא היו מצליחות להימכר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כנראה שהוא מצליח רק בחו"ל...

מכרו את הדגם הזה בכלל בארץ?

כי לא ראיתי אפילו אחת כזו.

I saw one.. and one only :wink:

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לאימפרזה הקודמת הייתה גרסת אאואבק , לאימפרזה החדשה (לפני המתיחה) הייתה גרסת אאוטבק ועכשיו לגרסה לאחר המתיחה יש גרסת אאוטבק.

 

אני מניח שסובארו לא היו מוציאים גרסת אאוטבק לאימפרזה הנוכחית אילו הקודמות לא היו מצליחות להימכר.

לי זה נראה מיותר להחריד... אבל אם אתה אומר שזה לא היה קורה אם זה לא היה נמכר, מה אני אגיד לך, קטונתי... :roll:

 

איציק

Peugeot 3008 MY18 1.6HDi 120Hp Automatic
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic
Citroen C4 MY07 2.0 143Hp Automatic

 

 

eפ.מצולמים אחרונים: הח' שסתום ספיקה למדחס מזגן, טיימינג למנוע 2.0 EW10J4 ב 307, הח' COM2000 ברכבי PSA , הח' שמן AL4, הח' שסתומים AL4

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לי זה נראה מיותר להחריד... אבל אם אתה אומר שזה לא היה קורה אם זה לא היה נמכר, מה אני אגיד לך, קטונתי... :roll:

 

איציק

בארץ זה מיותר..

אבל באירופה זה ממש לא מיותר..

אנשים שם אוהבים סטיישנים כי יש להם לאן לנסוע איתם.

צרפתי עם סטיישן לוקח ת'משפחה ותרמילים ונוסע לגרמניה/הולנד/ספרד/בריטניה וכו'..

הוא לא מוגבל ל500 ומשו קילומטר של אורך המדינה כמו אצלנו.

 

מה גם שהשוק אצלהם מפולח הרבה יותר מאשר אצלנו.

אם אצלנו יש 7-8 קטגוריות של מכוניות (קומפקטית, משפחתית, מנהלים וכו'..) אז אצלהם יש 15-20 כאלה.

 

כמה שיש יותר אנשים, כאשר כל אחד מחפש דבר שונה - זה יוצר קטגוריה חדשה.

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בארץ זה מיותר..

אבל באירופה זה ממש לא מיותר..

אנשים שם אוהבים סטיישנים כי יש להם לאן לנסוע איתם.

צרפתי עם סטיישן לוקח ת'משפחה ותרמילים ונוסע לגרמניה/הולנד/ספרד/בריטניה וכו'..

הוא לא מוגבל ל500 ומשו קילומטר של אורך המדינה כמו אצלנו.

 

מה גם שהשוק אצלהם מפולח הרבה יותר מאשר אצלנו.

אם אצלנו יש 7-8 קטגוריות של מכוניות (קומפקטית, משפחתית, מנהלים וכו'..) אז אצלהם יש 15-20 כאלה.

 

כמה שיש יותר אנשים, כאשר כל אחד מחפש דבר שונה - זה יוצר קטגוריה חדשה.

אתה כנראה לא הבנת את כוונתי... אני רואה את הגירסה המוקטנת של הלגאסי אאוטבק (הכוונה לאימפרזה אאוטבק) כמיותרת. יש כבר לגאסי אאוטבק, היא מרווחת יותר, נאה יותר (לדעתי) ואין באימפרזה אאוטבק שום דבר טוב יותר (לדעתי) מהלגאסי אאוטבק (למעט, וזה בסימן שאלה ענקי, לביצועים טובים יותר ב 0.0001%) - אלא אם הם יכניסו איזה שוס רציני באימפרזה החדשה (וסבירות נמוכה שזה יקרה מאחר והלגאסי היא "ספינת הדגל" של סובארו -ושם מושקעים רוב המשאבים) האימפרזה היא בסה"כ אחותה הקטנה והתקציב שהיא מקבלת מן הסתם, נמוך יותר.

כראיה, מאז שהוצגה הלגאסי בסוף שנת 1989 (בתור מודל 1990) היא הספיקה להחליף כבר 4 דורות (90 עד 93, 94 עד 99, 2000 עד 2003, 2004 ואילך). האימפרזה לעומתה עברה מתחית פנים קלילה ביותר באיזור שנת 97-98 (דשבורד, תא נוסעים וכיול טיפה שונה) שכמעט ולא הורגשה חיצונית - ורק באיזור 2001 עברה מתיחת פנים שכללה תא נוסעים וצורה חיצונית (לעומתה, בלגאסי כל דור שונה לגמרי מקודמו בכל הקשור לתא נוסעים וצורה חיצונית).

 

איציק

Peugeot 3008 MY18 1.6HDi 120Hp Automatic
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic
Citroen C4 MY07 2.0 143Hp Automatic

 

 

eפ.מצולמים אחרונים: הח' שסתום ספיקה למדחס מזגן, טיימינג למנוע 2.0 EW10J4 ב 307, הח' COM2000 ברכבי PSA , הח' שמן AL4, הח' שסתומים AL4

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אתה כנראה לא הבנת את כוונתי... אני רואה את הגירסה המוקטנת של הלגאסי אאוטבק (הכוונה לאימפרזה אאוטבק) כמיותרת. יש כבר לגאסי אאוטבק, היא מרווחת יותר, נאה יותר (לדעתי) ואין באימפרזה אאוטבק שום דבר טוב יותר (לדעתי) מהלגאסי אאוטבק (למעט, וזה בסימן שאלה ענקי, לביצועים טובים יותר ב 0.0001%) - אלא אם הם יכניסו איזה שוס רציני באימפרזה החדשה (וסבירות נמוכה שזה יקרה מאחר והלגאסי היא "ספינת הדגל" של סובארו -ושם מושקעים רוב המשאבים) האימפרזה היא בסה"כ אחותה הקטנה והתקציב שהיא מקבלת מן הסתם, נמוך יותר.

כראיה, מאז שהוצגה הלגאסי בסוף שנת 1989 (בתור מודל 1990) היא הספיקה להחליף כבר 4 דורות (90 עד 93, 94 עד 99, 2000 עד 2003, 2004 ואילך). האימפרזה לעומתה עברה מתחית פנים קלילה ביותר באיזור שנת 97-98 (דשבורד, תא נוסעים וכיול טיפה שונה) שכמעט ולא הורגשה חיצונית - ורק באיזור 2001 עברה מתיחת פנים שכללה תא נוסעים וצורה חיצונית (לעומתה, בלגאסי כל דור שונה לגמרי מקודמו בכל הקשור לתא נוסעים וצורה חיצונית).

 

איציק

מנקודת מבט אמריקאית (כן, עברתי לארה"ב למס' שנים :)):

טיפ-טיפה רקע: ארה"ב הייתה וישנה שוק הכי גדול וחשוב עבור סובארו. עד אמצע שנות התשעים נתפשה כאן סובארו כרכב זול ומוזר. רוב המכוניות נמכרו לנשות של כפריים שהיו זקוקות להנעה כפולה כדי לצאת מהבית ולא היה להן כח להתעסק עם אחד מחמשת הטנדרים של בעליהן. ברור שסובארו לא ממש מכרו פה.

בניסיון לחדור לשוק האירופאי סובארו נכנסו לWRC (וGM נכנסו לסובארו) - מה שאיפשר פיתוח של מע' הנעה כפולה בין הטובות, האמינות והזולות בעולם.

כך שב96 סובארו הציגו את ה"SUV" הראשון שלהם - לגאסי אוטבק - לגאסי סטיישן בעלת גג מוגבה, הדבקות פלסטיקה מסביב ומתלים מוקשחים - רכב כביש בעל יכולת שטח לא מבוטלת. אוטבק ישר זכה בארה"ב במקומות ראשונים בתור SUV קטן הטוב ביותר. מ96 יותר מ75% לגאסי נמכרות בארה"ב בתצורה אוטבק. נסיון מוצלח הוביל את סובארו לכיוון אוטבק ספורט - אימפרזה אוטבק - באותה מתכונת. פורסטר נולד ב98 - מבוסס על אימפרזה (בדיוק כמו שאלפא 156 מבוססת על פיאט טיפו) - כתשובה להצלחה של טויוטה RAV4 והונדה CR-V.

היום המצב הוא שכמאט בילתי אפשרי למצוא סובארו משומשת בארה"ב. אימפרזות - רובן WRX או, למי שהיה לא מזל, RS2.5 (גירסת קופה מבוססת על R22 עם מנוע 2.5 של לגאסי - שרובן ככולן זוכות לתרומת מנוע על חשבון איזה STI ) - לא מחליפות ידיים אחרי שנה-שנתיים הראשונות. לגאסי ואיפרזות רגילות אף אחד לא קונה (אז גם לא מוכר) ופורסטר נחשב לSUV קטן הטוב ביותר כבר מס' שנים ברציפות...

 

ולמה אני יודע את כל זה? כי אחרי שבועיים של חיפושים מצאתי לגאסי אוטבק לימיטד 1998 גירסה חגיגית ל30שנות סובארו בארה"ב (מנוע 2.5, 165 כ"ס, אוטומטית :(, מושבי עור וכל מיני משחקים חשמליים). אחרי 99000 מיילים היא עדיין נוסעת הרבה יותר טוב משבי מאליבו בת חצי שנה בעדיבות אוויס :). והמחיר? כמו ראלי 98 טובה :) בדרך עליה פגשתי גם איזה אמפרזה אוטבק (שנת לידה 99). חייב לציין שהיא ממש לא משהו - סתם אימפרזה, רק יותר גבוהה, רועשת, קופצנית ולא נוחה.

 

בזה הסתיימה הרצאה יומית על עולם הרכב אמריקאי. 12 ורבע בלילה - זמן לישון.

P.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

 

ולמה אני יודע את כל זה? כי אחרי שבועיים של חיפושים מצאתי לגאסי אוטבק לימיטד 1998 גירסה חגיגית ל30שנות סובארו בארה"ב (מנוע 2.5, 165 כ"ס, אוטומטית :(, מושבי עור וכל מיני משחקים חשמליים). אחרי 99000 מיילים היא עדיין נוסעת הרבה יותר טוב משבי מאליבו בת חצי שנה בעדיבות אוויס :). והמחיר? כמו ראלי 98 טובה :) בדרך עליה פגשתי גם איזה אמפרזה אוטבק (שנת לידה 99). חייב לציין שהיא ממש לא משהו - סתם אימפרזה, רק יותר גבוהה, רועשת, קופצנית ולא נוחה.

 

בזה הסתיימה הרצאה יומית על עולם הרכב אמריקאי. 12 ורבע בלילה - זמן לישון.

P.

זה העניין, אתה מאשש בדיוק את מה שאני אומר.

 

איציק

Peugeot 3008 MY18 1.6HDi 120Hp Automatic
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic
Citroen C4 MY07 2.0 143Hp Automatic

 

 

eפ.מצולמים אחרונים: הח' שסתום ספיקה למדחס מזגן, טיימינג למנוע 2.0 EW10J4 ב 307, הח' COM2000 ברכבי PSA , הח' שמן AL4, הח' שסתומים AL4

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 7143 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...