Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4681 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני וחברים סגרנו צימרים לקראת ראש השנה ביישוב צפוני מאוד באזור צפת,

 

תוך כדי קריאת חדשות, אתה מתחיל להבין שמיום ליום, המצב שם דינמי יותר ויותר ולא צפוי.

 

את הצימר כבר סגרנו והאשראי לביטחון כבר נמסר,

 

שלא יהיה ספק, נכון לעכשיו ובמצב הנוכחי אנחנו מאוד רוצים לנסוע, אבל...

 

מה קורה אם המצב שם ממש יתחמם? אני מדבר על טילי טומאהוק שמיובאים לסוריה ע"י משחתות אמריקניות ובתגובה סקאדים עפים אלינו לישראל.

 

מה קורה במידה ואנחנו מבטלים ברגע האחרון בגלל מלחמה, בעל הצימרים רשאי לחייב אותנו על הצימרים?

I should win a fucking AWARD for being me

פורסם

הסר דאגה מלבך .. אני גר כאן ונכון לעכשיו אין פה תחושה של מתח \ איום אווירי \ טילים וכו' .

אגב , באיזה יישוב אתם הולכים להתארח ?

פורסם

אם יעופו סקאדים מסוריה הם יעופו מעל לצפון ולא על הצפון. מחיפה וצפונה יהיה יותר בטוח ממה שבתל אביב.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם

הבעיה שאף אחד כאן לא יכול להתנבא מה ילד יום. מישהו ניבא שמלחמת לבנון ה2 תפרוץ ככה בין יום? לא ממש.

בבוקר נחטפו החיילים ובערב צה"ל הפציץ בלבנון. בבוקר למחרת כבר נפלו טילים בנהריה והסביבה.

לכן, נבואה ניתנה לשוטים.

הוריי, באותה מלחמה הזמינו מלון בקרית שמונה, כמה שבועות טובים מראש, ובבוקר תחילת המלחמה התקשרו לבטל, ביטלו בלי בעיות כמובן בהתחשב במצב.

 

Night, יכול גם להיות שחברו הטוב של אסד, נסראללה, יחליט לקפוץ למסיבה...

 

אני חושב שהכל תלוי בעוצמת המהלומה המערבית על סוריה.

פורסם
אם יעופו סקאדים מסוריה הם יעופו מעל לצפון ולא על הצפון. מחיפה וצפונה יהיה יותר בטוח ממה שבתל אביב.

 

בטוח ? כי אני זוכר שבאוג' 2006 הרגשתי פה כמו ברווז במטווח

פורסם

מניסיון בעופרת יצוקה וגם בסיבוב השני אצלנו תושבי העוטף ושדרות חטפו הרבה פחות ממה שאנחנו בקו השני חטפנו (אשקלון ואשדוד).

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם

מנסיון בלבנון II אם הייתה דקה רצופה שלא הייתי שומע בום הייתי מבסוט .

אל תשכח שהם מנסים להוריד את פצ"ן והוא נמצא פה בדיוק מעל הראש שלי .

פורסם

הטווח של טילי סקאד (דגם B,D) הוא 300 קילומטר לפחות.

לדגמים הקוריאניים המיוצרים באירן כשיהאב 1,2,3 יש טווח מוגדל.

יהיה קשה למצוא צימר מחוץ לטווח טילים במדינת ישראל.

פורסם

העניין שטילים יותר כבדים כגון סקאד ודומיו הרבה יותר קל לחשוף ולהשמיד מאשר את הטילים הקטנים בעלי הטווח הקצר כמו הקטיושה ודומיה, והם פזורים בכל דרום לבנון אצל כל אזרח שיעי, המכבד את עצמו, מתחת למיטה.

לכן, אם חיזבאללה תיכנס לחגיגה, כל הקו עד דרומית לחיפה יחטוף יופי, לאורך כל הדרך, עד כיבוי האורות.

פורסם
בטוח ? כי אני זוכר שבאוג' 2006 הרגשתי פה כמו ברווז במטווח

 

באוג' 2006 לא נפלו בצפון סקאדים...

 

סקאד זה טיל לטווח בינוני, אם ישגרו סקאדים מסוריה הם אכן ינחתו בגוש דן ודרומה, בצפון ינחתו (תאורטית, כן?) רקטות\פגזים\פצמ"רים......לא נעים, אבל היי, טיל בגודל של אוטובוס עם 200-500 ק"ג חומר נפץ זה אפילו פחות נעים :wink:

 

מנסיון בלבנון II אם הייתה דקה רצופה שלא הייתי שומע בום הייתי מבסוט .

אל תשכח שהם מנסים להוריד את פצ"ן והוא נמצא פה בדיוק מעל הראש שלי .

 

החדשות הרעות הן שאכן לא היתה דקה רצופה ללא "בומים" במלחמת לבנון השנייה.

החדשות הטובות הן שרוב הפיצוצים שנשמעו היו כתוצאה מירי שלנו (כשתותח של צה"ל יורה פגז- זה יוצר בום שנשמע כמו נפילה של רקטה, לכל הפחות).

 

יחד עם זאת, אני אישית נגד שינוי תכניות מחשש שתפתח מלחמה, וגם אם תפתח מלחמה עם סוריה, ההימור שלי הוא שהיא תסתיים מהר, מהר מאוד אפילו....

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

פורסם
יחד עם זאת, אני אישית נגד שינוי תכניות מחשש שתפתח מלחמה, וגם אם תפתח מלחמה עם סוריה, ההימור שלי הוא שהיא תסתיים מהר, מהר מאוד אפילו....

אני עוד זוכר בפתיחת מלחמת לבנון ה2, את בכירי מערכת הביטחון שאמרו "נחזיר את לבנון לתקופת האבן" ועוד פנינים.

וגם מהיציאה מלבנון, הבטחות בנוסח "אם ירו רקטה אחת, כל לבנון תבער" וכ"ו.

צריך פחות לדבר ויותר לעשות.

 

מה שכן, ההתנהלות מול סוריה מאז תחילת ההתקוממות שם, לדעתי, תואמת יותר את המשפט האחרון, וטוב שכך!

פורסם

אל תספר !

חבל לתת מידע לאוייב.

יש אנשים שאפילו לקנות רכב צרפתי מגובה ב5 שנות אחריות מפחדים לקנות, ואילו אתה מעז לרכוש רכב Low Cost צרפתי רומני משומש עם K200+ ק"מ . מה שאני רוצה לדעת זה איך לעזעזל אתה קם בבוקר עם ביצים כאלה גדולות ?!

פורסם
הסר דאגה מלבך .. אני גר כאן ונכון לעכשיו אין פה תחושה של מתח \ איום אווירי \ טילים וכו' .

אגב , באיזה יישוב אתם הולכים להתארח ?

 

 

איפה הזמנת?

 

 

שמח לדעת שהתחושה בצפון היא טובה, למרות שכמו שאמרו לפניי, המצב בארץ מאוד דינמי, תמיד, ובפרט בתקופה האחרונה עם סוריה, כבר הגענו לשלב שהוא הפיל טיל כימי על בני עמו, אז מה השלב הבא?

 

הצימר יהיה ביישוב בשם ספסופה, יישוב יהודי לכל הזכור לי (חבר הזמין את המקום).

 

יש מה לקחת ערכת מגן, או שזה כבר מוגזם (אחרי הכל לזרוק על מדינה חזקה ו"עוינת" כמו ישראל טיל כימי זה לא בדיוק כמו לזרוק על מיליציות חמושות בשאטגנים וקלאצ'ים, אני לא חושב שהוא טיפש עד כי כך לעשות את זה, בטח לא בשלב ראשוני לתקיפה.

 

ד"א

 

אני והפה הגדול שלי, ביום ההזמנה אמרתי לחברים "איזה קטע אם אנחנו שם, תהיה לפתע תקיפה שתגרור מלחמה ויזמנו אותי למילואים, איזה קטע להגיד להם - אני במקרה כבר כאן תביאו לי רק זוג מדים..."

I should win a fucking AWARD for being me

פורסם

במקרה ואכן יהיו פה נפילות, הדבר האחרון שהייתי דואג לו זה החזר תשלום על איזה חופשת צימר שבוטלה.

"איזה טעם זה?"

"פנקוטה"

"יאללה פנק אותה!"

×
×
  • תוכן חדש...