Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4685 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אם אתה מחפש רכב לטיולי שטח משפחתיים - לא מומלצת, יש חלופות עדיפות יותר, ללא קשר למספר הבעלויות הקודמות.

אם אתה מחפש מכונית ספורטיבית קטנה וזולה לתחזוקה, היא מתאימה, בתנאי שמצבה טוב.

אם מצבה לא טוב - לא כדאי.

את מצבה בודקים לפי מצבה בפועל, לא לפי מספר הבעלים הקודמים הרשומים ברשיון הרכב.

 

לעצמך, תגדיר מה אתה מחפש ברכב, ואם מצבו ומחירו מתאימים לך - רק אז זה כדאי לקנות.

אני משער שבהגדרתך "להתקרב לרכב" הכוונה לקנות אותו, ולא סתם לעמוד לידו.

:multi: רז .

 

205GTI סטנדרטית (תלוי מה הסטנדרטים שלך...).

נמכרה.

טיול נהיגה

בפורשה קאררה 4 GTS.

המרצדס שלי

נמכרה.

טיול נהיגה ביגואר F-TYPE V8 5.0

פורסם

העניין עם רכבים ספורטיביים ומספר ידים גבוהה, הוא סיפור ארוך. רכב כזה בן 10-11 שנים לא שופטים לפי יד אלא לפי מצבו.

תוכל למצוא רכבים יד 2-3 ויהיו מוזנחים או אחרי תאונות, או רכבים בעלי יד גבוהה במצב שמור ולהיפך.

כלומר, יד אינה משקפת את מצב המכונית.

 

בדוק את הרכב במכון בדיקה מסודר, אפילו אצל פחח לבדוק היסטורייה תאונתית, מכון בדיקה יתן לך אינדיקציה לגבי מצב המנוע, צפה כבר מעכשיו לשורות שלמות של כסתח''ים, חלקם יהיו בעלי משמעות וחלקם לא.

ההצעה שלי קח את הרכב לבדיקת פחח אם השילדה נקייה, (או קצה ממש שולי שתוכל לחיות איתו, במחיר הנכון) תמשיך לבדיקה מכנית.

פורסם

רכב בן 10 שנים יד עשירית גורם לי להרים יותר משתי גבות.

מה גרם לכל כך הרבה אנשים לרצות למכור את הרכב תוך תקופה קצרה כל כך??

גם בדיקה במכון לא תהיה הכי אמינה כי יכסתחו את עצמם לדעת..

הדבר הראשון שהייתי בודק זה הסטוריית טיפולים רציפה של הרכב.

פורסם

הרבה פעמים יד גבוהה אומרת דבר אחד די פשוט:

אנשים שמאוד התלהבו ומהר מאוד גם נמאס להם.

 

אני חושב שמספר ידיים זה תלוי יותר איזה רכב אתה קונה.

יש רכבים שיש להם נטייה טבעית לעבור בין יותר אנשים, כמו רכבי ספורט או דמויי ספורט.

פורסם
רכב בן 10 שנים יד עשירית גורם לי להרים יותר משתי גבות.

מה גרם לכל כך הרבה אנשים לרצות למכור את הרכב תוך תקופה קצרה כל כך??

גם בדיקה במכון לא תהיה הכי אמינה כי יכסתחו את עצמם לדעת..

הדבר הראשון שהייתי בודק זה הסטוריית טיפולים רציפה של הרכב.

 

מה גרם? התלהבות מצעצוע חדש בדרך כלל נגמרת מהר, וייאלה מוכרים.

 

 

עושים בדיקה במכון אמין, שואלים מוסכניק שאתה סומך עליו ואם המחיר יהיה ממש ממש משתלם אולי זו באמת עסקה משתלמת, בהנחה שמצב האוטו משביע רצונכה.

פורסם

כשיש כ"כ הרבה ידיים (בעלים חדש כל שנה בממוצע!!) יש חשש שאף אחד לא באמת טיפל ברכב כמו שצריך כי הרכב עומד למכירה רוב הזמן ואף אחד לא אוהב להשקיע כסף ברכב שעומד להמכר.

פורסם

ממליץ לך לבדוק את הרכב ספציפית, בנוגע ליד לכל אחד יש דעה שונה וכמובן המחיר משתנה בהתאם.

לך תדע אולי ה2-3 בעלים האחרונים של הרכב הוא פדנטים והמון הוחלף, לך תבדוק

זה נכון

פורסם
כשיש כ"כ הרבה ידיים (בעלים חדש כל שנה בממוצע!!) יש חשש שאף אחד לא באמת טיפל ברכב כמו שצריך כי הרכב עומד למכירה רוב הזמן ואף אחד לא אוהב להשקיע כסף ברכב שעומד להמכר.

 

לא בהכרח, מכיוון שהחליף ידיים רבות יכולה להיות אפשרות שכל יד ביצעה יישור קו מסויים בעת הקנייה.

הנטייה 'לפנק' רכב היא בתחילת הדרך אצל כל רוכש.

Gn'f'R

פורסם
כשיש כ"כ הרבה ידיים (בעלים חדש כל שנה בממוצע!!) יש חשש שאף אחד לא באמת טיפל ברכב כמו שצריך כי הרכב עומד למכירה רוב הזמן ואף אחד לא אוהב להשקיע כסף ברכב שעומד להמכר.

 

מסכים ומחזק, אבל בסופו של יום השאלה היא פשוטה,מה מצב הרכב/גג.

Porsche 944 turbo

פורסם

יד עשירית זה קצת הרבה אפילו במקרה של מכוניות כאלו.

מבחינת הטיפולים - אין לה שום דבר מיוחד.

אז אם יש היסטוריית טיפולים מתועדת - אז אפשר להיות רגועים (הכל יחסי כן).

אם אתה מחפש רכב "בעיתי" כדי לרכוש אותו בכמה שיותר זול - אז זה יכול להתאים. כמובן בתנאי שאין בעיות מכניות או נזקים חמורים מתאונות.

 

אם תרצה רכב "טוב" ולא רכב "זןל" אני בטוח שתוכל למצוא אחד עם נתוני פתיחה יותר טובים.

let the sun shine, let the :idea: glow, let the life flow :)

פורסם

מספר ידיים מרובה הוא פתח לצרות מכמה סיבות.

1. הרכב מרגיש קצת "רכב זונה" אשר עבר בעלים אחת לשנה.

2. אין לך שום דרך לדעת מה עשו 9 הבעלים הקודמים לרכב, אולי כמה מהם "שיחקו" עם המכניקה של הרכב, לך תדע..

3. רוב הסיכויים ההרכב טופל בלא מעט מוסכים ויכול להיות שחלק מהם לא היו מקצועיים (או אפילו מורשים), אין לך סיכוי לעקוב אחרי זה.

4. לך תדע את אופי 9 הבעלים הקודמים של הרכב, האם פנסיונריות או ערסים בני 18..

5. רכב שעובר כל שנה בעלים, יכול למעשה ליפול בין טיפולים ובפועל להחסיר פה ושם טיפול.

6. אין לך סיכוי לראות הסטורית טיפולים מסודרת לרכב שעבר 10 ידיים! (לכל הממליצים לבדוק את הסטורית הטיפולים, תסבירו בבקשה כיצד)

7. בעת המכירה אתה תהיה כבר יד 11, ואז יפתח שרשור נוסף בפורום בסגנון: "מאזדה MX5- שנת 2003 - יד עשירית, האם כדאי ?"

8. בהמשך לסעיף 7, אתה תזדקק למכור את הרכב בעוד שנה, וזאת בכדי לא לשבור את המסורת!

 

אני מניח שיש עוד הרבה סיבות לא לרכוש רכב עם 10 ידיים קודמות.

עכשיו תרשום בבקשה מה הסיבות כן לרכוש (חוץ ממחיר, שיכול להתקזז בקלות אחרי תיקון או שניים).

פורסם

מצטרף לדעת החברים מעלי עם כמה דגשים:

 

1. האם זה מאוד מפריע לך?

2. מה מצבו המכני של הרכב והאם ניתן לברר אם לפחות בשנים האחרונות הוא טופל כפי שצריך.

3. יש לבצע לרכב בדיקה מקיפה בהרבה מאשר לרכב אחר= יותר כסף.

4. המחירון מוריד 14% על רכב יד שביעית משנתון זה וזוהי ההורדה המקסימלית, בשווי שוק על יד עשירית צריכים להוריד יותר.

5. אם מצבו המכני של הררכב תקין הכל בעצם מסתובב סביב המחיר, קונים בזול ומוכרים עוד יותר בזול (יד 11)

 

עידן

צרפתיה שגורמת לך לחייך :-D

סקס סמים ואריה שאוהב סולר

פורסם

מה שרזמל כתב. בחייכם, עד שיפורטו הצרכים\רצונות\מגבלות זה שרשור אוננות. מישהו ראה את הרכב, בדק אותו, יכול לחוות דיעה?

“.You will never reach your destination if you stop and throw stones at every dog that barks"

 

Winston S. Churchill -

×
×
  • תוכן חדש...