Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4636 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
אני לא יודע.

אני יודע לחפש, אני יודע אילו פרמטרים לקרוא, אני יודע למצוא ביקורות כדי לבדוק עם בכלל הדגם החדש יותר טוב מהישן (לא תמיד) או אם הדגם היקר יותר בכלל יותר טוב מהזול (לפעמים הוא סתם יותר יקר בגלל תכונות זניחות/לא רלוונטיות או סתם מקלקלות איכות תמונה)... ואני לא אטרח לעשות את כל זה, אם זה לא רלוונטי.

 

וזה שאתה שש לקרב, לפני קרב, זה לטוב. תתחיל מלהיות נחמד. להיות מגעיל כדי לקבל מה שמגיע לך, תמיד אפשר אח"כ.

 

 

אני לא רוצה לריב אתך , אבל לפי דעתי, לכתוב ארבע הודעות לא מועילות בשרשור אחד זה הרבה יותר מגעיל.

אתה יכול פשוט לא להגיב, אבל סתם לכתוב בלי שום סיבה ועוד להעביר ביקורת זה כבר מוגזם.

  • תגובות 48
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
אני כולי קנאה .

 

סתם לרקורד, אני חי בלי טלוויזיה בערך מגיל 18,

 

גם עכשיו - הטלוויזיה מחוברת למחשב בלבד (גם עידן+ לא נכנס אלי הביתה),

ובעצם משמשת כסוג של מסך מחשב איכותי לצרכי צפיה מזדמנים של סרטים וסדרות בודדות.

(הטלוויזיה עובדת בערך 30-60 דקות ביום, וגם לא כל יום).

 

ולפותח השרשור - אכן כדאי קודם כל להתחיל בנימוס,

אני גיליתי שלפעמים הרבה יותר יעיל להילחם בחברות הגדולות דווקא עם סבלנות אינסופית (ובכך להתיש את הצד השני),

מאשר סתם לצעוק ולפעמים לצאת מופסד בגלל שגיאה כלשהי מצדך או בגלל שהנציג בצד השני החליט "להיכנס" בך.

 

אבל זה לא מבטל את ההמלצה שלי לתעד כל צעד שתבצע מול היבואן.

בברכה!

יונתן.

פורסם

לגבי ההמלצה הקודמת שלי - שמתי לב שקצת הגזמתי, בכל אופן גם אם תקבל ES6200 אתה רק תרוויח (SMART+3D).

 

מה שכן - ES5600 וכל הסדרה שמתחת וגם כל סדרת EH, על פניו, יהיו נחותים יותר מה-C6200 שלך באיכות התמונה.

 

אני בטוח שבזמנו קנית את ה-C6200 בגלל איכות תמונה ואם אני זוכר המחיר היה גבוהה באופן יחסי (זו הייתה תקופה שמכרו LCD).

 

בכל אופן אשמח לשמוע איך הסתדר כל הסיפור בסופו של דבר.

Just daily

07' Škoda Octavia 1.9 TDI DSG6 09' Toyota Avensis

HU: Alpine CDE-126BT AMP: Mac Audio ZX 4000 SUB: Hifonics HFI12D4

מצלמות תיעוד לרכב - המון מידע והמלצות מחברי הפורום

פורסם
לגבי ההמלצה הקודמת שלי - שמתי לב שקצת הגזמתי, בכל אופן גם אם תקבל ES6200 אתה רק תרוויח (SMART+3D).

 

מה שכן - ES5600 וכל הסדרה שמתחת וגם כל סדרת EH, על פניו, יהיו נחותים יותר מה-C6200 שלך באיכות התמונה.

 

אני בטוח שבזמנו קנית את ה-C6200 בגלל איכות תמונה ואם אני זוכר המחיר היה גבוהה באופן יחסי (זו הייתה תקופה שמכרו LCD).

 

בכל אופן אשמח לשמוע איך הסתדר כל הסיפור בסופו של דבר.

 

נכון שילמתי קצת יותר רק בגלל איכות התמונה המעולה.

אם הבנתי אותך נכון, המספר בדגם משפיע על האיכות תמונה?

אתה יכול בבקשה לפרט את כול הדגמים שבהם איכות התמונה ברמה של הטלויזיה שלי?

 

אני התקשרתי אתמול לשירות והם אמרו שיבוא טכנאי ויקח את הטלביזיה לבדיקה בערך ל10 ימים, בגלל שבחג באים אורחים אני הזמנתי את הטכנאי ל8 לספטמבר.

אני אעדכן בהמשך.

פורסם

מה שיקרה זה שהם ינסו לצאת בנזק מינימלי ויציעו לך כל מיני הצעות שאתה לא אמור לקבל,

לאחר לחץ מצידך הם כנראה ישלחו לך את מה שמגיע לך-טלויזיה חדשה/מתוקנת.

אתה יכול לנסות לדרוש יותר ממה שמגיע לך אבל רוב הסיכויים שלא תקבל.

 

היה לי מקרה אחר,עם מצלמה-קניתי אחת חדשה ראיתי שהיא עובדת צילמתי כמה תמונות וטסתי לחו"ל,ואז היא התקלקלה.

כל כך התעצבנתי עליהם שלא הסכמתי שיתקנו לי איימתי עליהם עם זה שהם יצטרכו לממן לי חופשה כי נהרסו לי הזכרונות וכל מיני שטויות כאלה(אין לי מושג אם היה בסיס לטענות שלי כלפיהם) אבל הן עבדו ונתנו לי לבחור איזה מצלמה שאני רוצה עד מחיר מסוים(שהיה גבוה ב500 שקל מהמחיר של המצלמה המקורית).

אני מנסה לחשוב על תשובה שלא תוציא אותי גייז, לא תגרום לי לתאר לך את הג'ונסון שלי ולא תזכה אותי בהתראה. אין כזו.
פורסם

F זו הסדרה האחרונה שהתחילה להימכר בארץ לא מזמן, EH/ES זו הסדרה הקודמת שעדיין נמכרת (EH מסך לד עבה, ES מסך לד דק).

 

סדרות 4000 ו-5000 אלו דגמי כניסה, 6000 נחשבת ביניים וטובה, 7000 ו-8000 נחשבים כבר דגמי פרימיום יוקרתיים יותר.

 

בקיצור תדרוש לפחות 6200 בסדרת ES או 6400 בסדרת F החדשה, ושלא ינסו לדחוף לך סדרה 5 עם תירוץ שאתה מקבל מסך חדיש יותר.

Just daily

07' Škoda Octavia 1.9 TDI DSG6 09' Toyota Avensis

HU: Alpine CDE-126BT AMP: Mac Audio ZX 4000 SUB: Hifonics HFI12D4

מצלמות תיעוד לרכב - המון מידע והמלצות מחברי הפורום

פורסם
F זו הסדרה האחרונה שהתחילה להימכר בארץ לא מזמן, EH/ES זו הסדרה הקודמת שעדיין נמכרת (EH מסך לד עבה, ES מסך לד דק).

 

סדרות 4000 ו-5000 אלו דגמי כניסה, 6000 נחשבת ביניים וטובה, 7000 ו-8000 נחשבים כבר דגמי פרימיום יוקרתיים יותר.

 

בקיצור תדרוש לפחות 6200 בסדרת ES או 6400 בסדרת F החדשה, ושלא ינסו לדחוף לך סדרה 5 עם תירוץ שאתה מקבל מסך חדיש יותר.

 

תודה על ההסברים,

תוכל להסביר מה זה סדרה D ביחס לסדרות האחרות שהזכרת?

  • חודש מאוחר יותר...
פורסם

על פניו אני לא רואה שום בעיה, קח בחשבון שיכול מאוד להיות שבזמן התיקון יודיעו לך גם על החלפה במקרה הצורך.

Just daily

07' Škoda Octavia 1.9 TDI DSG6 09' Toyota Avensis

HU: Alpine CDE-126BT AMP: Mac Audio ZX 4000 SUB: Hifonics HFI12D4

מצלמות תיעוד לרכב - המון מידע והמלצות מחברי הפורום

פורסם

התקשרו אלי היום מהמעבדה ואמרו ש "הלך הפאנל" וגם ביקשו שאני אפקסס להם את החשבונית.

רציתי לשאול, פאנלים מתקנים, מחליפים או שמחליפים את כול הטלוויזיה?

 

תודה

פורסם

בד"כ מחליפים את כל הטלויזיה.

 

תזכור לבדוק טוב מה מציעים לך.

שלא יתנו לך דגם נחות יותר או משהו מתצוגה.

בברכה!

יונתן.

פורסם

שלום רב,

 

היום התקשרו אלי מהמעבדה והציעו לי טלוויזיה מדגם ES5600, הנציגה אמרה שזה גם 46 אינץ וגם 100 הרץ והאיכות תמונה תהיה כמו בטלוויזיה הישנה שלי, היא צודקת?

 

אני לא הסכמתי ודרשתי סדרה 6, היא אמרה שתעביר את הבקשה ליבואן.

 

אני גם אמרתי לה שמומחים מהתחום אמרו לי שהאיכות תמונה של סדרה 5 החדשה פחות טובה מאשר בטלוויזיה שלי, היא התעצבנה ודרשה את השמות של האנשים :-D .

פורסם
התקשרו אלי היום מהמעבדה ואמרו ש "הלך הפאנל" וגם ביקשו שאני אפקסס להם את החשבונית.

רציתי לשאול, פאנלים מתקנים, מחליפים או שמחליפים את כול הטלוויזיה?

 

תודה

 

הפאנל זה בד"כ כרטיס ה-T-CONN שאחראי על שידור התמונה למסך. בטלוזיה LCD או שטוחה יש 3 לוחות אלקטרוניים עיקריים:

1. הלוח הראשי, שמעביר את המתח ליתר הרכיבים

2. הלוח שמאיר את המסך (backlight)

3. הלוח שאחראי על השידור - זה ה-T-CONN וברוב המקרים החלפה שלו פותרת את כל הבעיות מסוג "שיבושי תמונה" כאלה ואחרים

 

לפעמים, כיול של הלוח באמצעות תפריט הטכנאים בטלויזיה יכול לתקן בעיות מסוימות.


×
×
  • תוכן חדש...