Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4700 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי,

 

הלך לי צמיג ברכב (גולף GTI MK6 2011).

 

אני צריך עזרה:

1. רק מוודא - מחליפים 2 צמיגים ולא אחד, נכון?

2. בעבר הייתי מרוצה מ tyre center בקרית מטלון בפ"ת. הבנתי שהבעלים התחלפו והמקום לא כמו בעבר. זה נכון? יש המלצה אחרת באזור פ"ת?

3. אזה צמיגים אתם ממליצים, הצמיג שהיה לי זה המקורי.

 

תודה.

פורסם

יש את אנטון בת"א שכולם ממליצים עליו אני אישית לא התנסיתי, אבל אני מכיר את צמיגי יוסף בדרך לוד ליד אור יהודה שהם נראה לי זולים לעומת האחרים תיקון פנצ'ר עולה שם 25 שקל. אבל תעשה בירור אם יש לך דגם ספציפי שאתה מעוניין אצל שניהם.

פורסם

חשבתי על המקוריים שוב כדי שכל הארבעה יהיו אותו סוג.

Bridgestone Turanza 225/45R/17

 

אבל ברשת (tiers4u\tiredeal) אני לא מוצא ובטח גם יהיה קשה בפנצ'ריות...

פורסם

כשתגיע למקום, כנס למשרד,אחרי שתפנק את עצמך עם קפה או שוקו שוייצרי ומאפה 8) דבר עם לאוניד הוא מנהל העבודה בפנצ'ריה הוא יוכל להמליץ לך על צמיגים

 

 

בהצלחה

 

עריכה: שם המקום הוא ציאק אפ ואם תהיתם ,אני פשוט לקוח מרוצה ואין לי שום עניין בקידום המקום.

פורסם

יש לי חבר עם גולף זהה לשלך, הרכיב טויו T1 Sport (לא לבלבל עם T1R הישנים יותר) ומרוצה מאוד בנתיים. היתרון הוא במחיר - חצי מהמתחרים, בשביל צמיג מעולה. אתה יכול לשים קונטיננטל ContiSportContact 3, שנחשב לצמיג אולי הטוב ביותר כחבילה כוללת אבל יעלה לך מעל 1000 ש"ח לאחד. הטויו יעלו בסביבות 500-600 לאחד.

 

לגבי פנצ'ריה, אני כבר כמה שנים ב"צמיגי שואף" על ז'בוטינסקי ברמת גן. יש להם מחירים טובים מאוד בטויו והם עושים עבודה טובה.

למכירה פנסים קדמיים מקוריים חדשים לGTI MKV

 

My grandfather rode a camel, my father rode a camel, I drive a Mercedes, my son drives a Land Rover, his son will drive a Land Rover, but his son will ride a camel -

Rashid bin Saeed Al Maktoum

פורסם
יש לי חבר עם גולף זהה לשלך, הרכיב טויו T1 Sport (לא לבלבל עם T1R הישנים יותר) ומרוצה מאוד בנתיים. היתרון הוא במחיר - חצי מהמתחרים, בשביל צמיג מעולה. אתה יכול לשים קונטיננטל ContiSportContact 3, שנחשב לצמיג אולי הטוב ביותר כחבילה כוללת אבל יעלה לך מעל 1000 ש"ח לאחד. הטויו יעלו בסביבות 500-600 לאחד.

 

לגבי פנצ'ריה, אני כבר כמה שנים ב"צמיגי שואף" על ז'בוטינסקי ברמת גן. יש להם מחירים טובים מאוד בטויו והם עושים עבודה טובה.

 

למה כולם כלכך מתלהבים מהטויו? אך הוא ביחס למה שיש לי? Brisgestone Turanza...חשבתי שכדאי לשמור שכל הרבעיה יהיו אותו סוג.

פורסם

מתלהבים בגלל עלות\תועלת. טויו אולי לא עושים את הצמיגים הכי טובים, אבל הם במקום טוב באמצע מבחינת איכות והמחיר נמוך מאוד לעומת היתר. ויש לי הרגשה שהמחיר הנמוך הוא בעיקר בגלל היבואן בארץ, כי בחו"ל ההפרשים קטנים יותר.

 

בעיקרון כדאי לך בהחלט להשאר עם הברידג'סטון בשביל שתהיה רביעיה שלמה, רק תבדוק את המחיר.

לדעתי - במחיר של זוג ברידג'סטונים (סביבות אלפיה לאחד) אתה יכול להחליף את כל הרביעיה שלך לטויו T1 Sport (סביבות 580 לאחד). מגוחך? אני יודע. אבל זה המצב. בהתחשב בזה שהאוטו שלך מ2011 (כלומר בערך שלוש שנים על הכביש וכנראה שעשה לפחות 30K ק"מ) כדאי לך - לדעתי - להחליף כבר רביעיה.

 

והטויו לא רעים בכלל (בGTI שלי עברו כבר שישה זוגות של צמיגי טויו, כך שאני מרוצה בסך הכל).

למכירה פנסים קדמיים מקוריים חדשים לGTI MKV

 

My grandfather rode a camel, my father rode a camel, I drive a Mercedes, my son drives a Land Rover, his son will drive a Land Rover, but his son will ride a camel -

Rashid bin Saeed Al Maktoum

פורסם
מתלהבים בגלל עלות\תועלת. טויו אולי לא עושים את הצמיגים הכי טובים, אבל הם במקום טוב באמצע מבחינת איכות והמחיר נמוך מאוד לעומת היתר. ויש לי הרגשה שהמחיר הנמוך הוא בעיקר בגלל היבואן בארץ, כי בחו"ל ההפרשים קטנים יותר.

 

בעיקרון כדאי לך בהחלט להשאר עם הברידג'סטון בשביל שתהיה רביעיה שלמה, רק תבדוק את המחיר.

לדעתי - במחיר של זוג ברידג'סטונים (סביבות אלפיה לאחד) אתה יכול להחליף את כל הרביעיה שלך לטויו T1 Sport (סביבות 580 לאחד). מגוחך? אני יודע. אבל זה המצב. בהתחשב בזה שהאוטו שלך מ2011 (כלומר בערך שלוש שנים על הכביש וכנראה שעשה לפחות 30K ק"מ) כדאי לך - לדעתי - להחליף כבר רביעיה.

 

והטויו לא רעים בכלל (בGTI שלי עברו כבר שישה זוגות של צמיגי טויו, כך שאני מרוצה בסך הכל).

 

סבבה, תודה. אכן חומר למחשבה...

×
×
  • תוכן חדש...