Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סקירת מצלמת אקסטרים DRIFT HD GHOST


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4701 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

וגם השוואה לדור הקודם - DRIFT HD170.

 

יש לי את הHD170 מזה כשנתיים, ובסה"כ הייתי מרוצה ממנה.עלתה לי 900 ש"ח בזמנו בארץ (!), במקרה תפסתי

את האחרונה במלאי בAGSHOP במבצע (המחיר היה 1400 במקור).

 

http://www.amazon.com/Drift-Innovation-Stealth-Recording-1-5-Inch/dp/B004L5AF4Q

 

העדפתי אותה בזמנו על הגופרו בגלל כמה מאפיינים :

1. המבנה הצר והמאורך שמאפשר להרכיב אותה על הראש בנוחות.

2. עדשה מסתובבת שמאפשרת ליישר את הוידאו בלי קשר לזוית ההרכבה של המצלמה.

3. שלט רחוק.

4. מסך מובנה.

5. עמידות לרטיבות בלי קייס נוסף, גישה מהירה בשטח להחלפת סוללה וכו'. לא עמידה להטבעה במים, גשם כן.

6. חיבור של חצובה סטנדרטי, וחיבור ופירוק מהיר מכל ההתקנים. אפשר לקנות מגוון של אופציות הרכבה בזול.

 

אז היא עדיין קיימת ועובדת, אבל כשראיתי את החדשה - הGHOST, נדלקתי והחלטתי שהגיע הזמן לשדרג.

אני משתמש בה לצילום בנהיגה בכביש/מסלול, בסקי שלג, ובטיולי שטח בטרקטורון/RZR.

 

הGHOST מהווה שדרוג משמעותי מכמה בחינות :

1. איכות צילום עדיפה, עם 720P60, ב-1080P עדיין רק 30FPS. לא קריטי מבחינתי.

2. עמידה למים עד 3 מטר בלי מארז.

3. שלט דו כיווני עם חיווי של מצב המצלמה (חשוב!) ואפשרות להחלפת מודי צילום מהירה, קל לתפעול גם עם כפפות עבות.

4. עדשה שניתנת להחלפה בזול ובקלות (למקרה שהיא נשרטת, יכול לקרות בסוג הפעילות שהיא עוברת).

5. מסך גדול יותר עם זכוכית גורילה (היה פלסטיק בקודמת).

6. חיבור WIFI עם אפליקציה לאייפון ולאנדרואיד שמאפשרת שליטה מלאה במצלמה. להפתעתי זה עובד יפה.

7. הקילר פיצ'ר מבחינתי - תיוג וידאו. זה אומר שבמקום לחזור הביתה עם 3 שעות וידאו שמתוכם צריך לחפש ולערוך

כמה דקות מעניינות - או לחילופין לפספס רגעים חשובים כי הפסקתי את הצילום - המצלמה מצלמת בלופ לבאפר,

ואחרי שקרה משהו מעניין, לוחצים על השלט והמצלמה שומרת X זמן אחורה + X זמן כפול 2 קדימה, כשX ניתן להגדרה.

זה פיצ'ר כל כך נוח ובסיסי שלא ברור לי איך הוא לא קיים בגופרו או בכל מצלמת אקסטרים.

8. זמן סוללה משופר - כ-3 שעות צילום וידאו על סוללה (אמיתי). גופרו לשם השוואה שורדת בקושי שעה וחצי.

9. אפשרות לצילום רצף תמונות, עד 10 תמונות בשניה.

10. TIME LAPSE - צילום תמונה כל X זמן.

11. אפשרות צילום סטילס תוך כדי צילום וידאו (מהשלט).

12. עדכוני קושחה תדירים. בעדכון האחרון הוסיפו אפשרות של הפעלה כמצלמת DVR לרכב.

13. יותר קטנה (קצרה בעיקר).

 

הנה אחת הסקירות עליה מהרשת (יש עוד מן הסתם..) :

http://www.wired.com/reviews/2013/02/drift-hd-ghost/

 

למרות שהייתי די מרוצה מאיכות הוידאו בדגם הישן, כשעשיתי השוואה ביניהן הייתי בשוק איזה הבדל עצום יש באיכות !

אפשר להודות שהגופרו קצת יותר טובה מבחינת איכות צילום, אבל ההבדל באיכות לא מצדיק את כל שאר החסרונות

שיש לגופרו בעיניי. ההבדל באיכות ממש שולי, וההבדל בנוחות השימוש והפיצ'רים מאד משמעותי.

 

המחיר הרשמי שלה הוא 399$ בארה"ב (כמו של הגופרו בלאק), אני קניתי באיביי ב-365$ עם VALUE PACK שכלל עוד כמה דברים

כמו עדשה חלופית, עוד סט אביזרי הדבקה, סוללה נוספת וזרוע לכידון. כל התוספות מקוריות של החברה באריזה.

המשלוח היה לארה"ב והביאו לי במזוודה, אז מס לא היה.

http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=171022775670&ssPageName=ADME:X:RTQ:US:1123

(המחיר הוא 399$, אבל עשיתי MAKE AN OFFER על 365$ וזה התקבל, היה שווה לנסות קצת פחות :) )

אחת הסוללות שקיבלתי לא נטענה, פניתי למוכר וקיבלתי מיד זיכוי של 24$ בפייפאל.

במחיר הזה קניתי מטען חיצוני + שתי סוללות חליפיות..ממליץ על המוכר הזה :

http://myworld.ebay.com/willoughbyscamera?_trksid=p2047675.l2559

 

מצורף צילום מתוך וידאו של שתי המצלמות לשם השוואה. השמאלית מהישנה הימנית מהחדשה.

vlcsnap-2013-08-08-19h23m25s108.jpg

vlcsnap-2013-08-08-19h24m30s14.jpg

Tesla model Y RWD

Mazda Miata NC1 2008

פורסם

לפני קניית מצלמת האקסטרים שלי לקחתי את הדריפט בחשבון אך בסופו של דבר הלכתי על הקונטור שהיה נראה שלשימושים שלי מתאימה יותר וגם המחיר שלה זול יותר.

בכל מקרה, אין לי ספק שהקונטור והדריפט נותנות את התמורה הטובה ביותר לכסף, בטח לעומת הגו פרו.

אחד הדברים שהיו לי חשובים מאוד בבחירת המצלמה הוא שתהיה חסינה למים (שהגו פרו לא) ושתהיה קטנה ותצמד לקסדה בלי שתפריע (שפה הגו פרו מפסידה בענק).

עשית בחירה טובה, זה ברור. 8)

מה השימושים שלך במצלמה מלבד לתפקד כ-DASHCAM?

פורסם

לגבי השימושים - ציינתי :

 

 

אני משתמש בה לצילום בנהיגה בכביש/מסלול, בסקי שלג, ובטיולי שטח בטרקטורון/RZR.

 

אני לא משתמש בה כDVR בכלל, זה היה רק לשם בדיקה.

 

אני מכיר גם את הקונטור, אבל היא קצת פשוטה מדי לדעתי, אין לה מסך, ואין לה את הפונקציה של תיוג וידאו או flashback כמו

שקוראים לזה. אי אפשר לשנות לה מודים בשטח, רק דרך המחשב (למעט הקונטור2+ שיש לה אפליקציה אבל זה גם לא כזה נוח

תמיד לשלוף את הטלפון בשביל זה).

 

הדברים הכי חשובים במצלמת אקסטרים מבחינתי זה תפעול עם 100% אמינות ומינימום התעסקות בזמן אמת,

מינימום הפרעה פיזית (פרופיל/משקל/צורת חיבור), וכל מה שיגדיל את הסיכוי לתפוס את השוט החשוב, ולוותר על מה שלא חשוב.

איכות הוידאו צריכה להיות טובה, אבל זה לא הפרמטר הכי חשוב, גם לא השני הכי חשוב.

 

אגב, שכחתי לציין שבדריפט החדשה איכות הבניה השתפרה פלאים לעומת הדגם הקודם שהיה פלסטיקי/גומי מדי.

וגם גודל המסך עלה משמעותית מ-1.5 ל-2 אינץ' וכמובן איכות התצוגה והתפריטים.

Tesla model Y RWD

Mazda Miata NC1 2008

×
×
  • תוכן חדש...