Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4703 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום חברים

כבר הרבה זמן לא הייתי כאן בגלל סיבות שונות,רציתי לשתף אותכם בעבודה שעשיתי לא מזמן לחבר טוב שלי ולשמוע את דעתכם.

אז מדובר ברכב פומטיאק סולסטיק 2008 לדעתי (לא זוכר) רכב מעולם לא עבר טיפול דיטיילינג ובוא נגיד שהוא כמעט ולא נסע ,תמיד עמד בחניה מקורה בבית פרטי בעל הרכב היה יוצא איתו רק בסופ"ש לעשות לו שטיפה וסיבוב בשכונה וזהו.:)))

 

 

זמן העבודה 14 שעות :shock:

ומצטער על איכות התמונה ,לא היה לי מצלמה באותו יום :(

 

awi0.jpg

 

rmmc.jpg

 

7vnf.jpg

 

svxx.jpg

 

אחריי שטיפת ג'נטים ,פלסטלינה ושטיפה כללית לרכב

f4g.JPG

 

jnkk.jpg

 

l7kp.jpg

 

2l4a.jpg

 

mh7s.jpg

 

54cs.jpg

 

v90n.jpg

 

50/50

1yd.JPG

 

3tob.jpg

 

לפני

3h1n.jpg

 

אחריי

4c49.jpg

 

50/50

g8ox.jpg

 

35o4.jpg

 

x1kb.jpg

אוטם צבע אחריי פיניש

 

okn2.jpg

 

8t4h.jpg

 

muxr.jpg

 

תוצאות

4oh4.jpg

 

nm0j.jpg

 

8hmn.jpg

 

3t8n.jpg

 

z0ol.jpg

 

4uza.jpg

 

68ry.jpg

 

pwd3.jpg

 

zefw.jpg

 

zefw.jpg

 

of2.JPG

Tim Korotkin

פורסם

עבודה סוף הדרך! הרכב נראה חדש.

פחות התלהבתי מהרכב עצמו. הסולסטיס ממש לא עושה לי את זה (ותוספת הרובוטריקים מגוחכת).

פורסם
פצצה של עבודה !

תוכל לפרט איך עבדתה עם המכונת פוליש והחומרים ?

 

תודה רבה

תהליך היה כזה:

1.ניקוי גנטים עם Meguiar's Whell Brightener

2.ניקוי קנטים,גריל , פלסטיקים וכו' עם Meguiar's All Purpose Cleaner

3.שטיפה Meguiar's Shampoo Plus

4.פלסטלינה

5.שטיפה עם ONR

6.יבוש רכב בעזר מטלית ואפל Swiswax +Meg

7.יבוש נוסף עם לחץ אוויר

8.איטום כול הפלסטיקה עם 3M לבן

9.מכונת פוליש FLEX (אני מציע לכול מי שהולך לעשות פוליש לרכב כזה עדיף שיעבוד עם מכונה רוטוריט ואחריי זה עם FLEX)

10.פוליש Meguiar's 105

11.שטיפה

12.יבוש

13.IPA

14.פוליש לפיניש (POLISH ANGEL)

15.אוטם צבע MANZERNA PL

16.חידוש צמיגים עם OPT Tire GEL

 

אלוף!! יצא מדהים

:roll:

תודה

 

GOLF

תודה,כול אחד עם טעם שונה :-)

Tim Korotkin

פורסם

הרכב הזה פשוט מדליק, לא פעם ראשונה שאני רואה פה בפורום סולסטיק כזו והיא ממש עושה לי את זה.

צורה קטנה ומאסיבית ועיצוב מדהים.

העבודה מעולה רואים הבדל ענק בין לפני ואחרי...רק חסר פירוט על החומרים וסדר העבודה.

If you can't see the bright side of life, just polish the dull side

פורסם

עבודה יפה.

נשמח לתמונה כולל של חומרי העבודה/הגלם.

כל השאר כבר נאמר על ידי חברי הפורום.

OREN123456

רק שתדע שאני דיטיילינגר

דיטיילינג + דיטיילר = דיטיילינגר :vamp:

פורסם

Epidemix עבודה משובחת כמו תמיד. חבל שאתה חוסך במילים ובפירוט אבל זו בהחלט זכותך.

 

אני חייב לציין שהתאורה של אלטר מאוד לא מחמיאה לתמונות וכבר בחנתי עשרות תמונות שצולמו בסדנה שלו ובכולם הרגשתי אותו הדבר. אני מציע בחום עבור כל העוסקים במלאכת הדיטיילינג לצלם את הרכב למחרת באור יום בכמה זוויות שונות על מנת שנתרשם מהברק. תרגישו בנוח לומר ללקוח שיצלם את רכבו ויביא לכם תמונות. זה חשוב כי בין היתר זה הכרטיס ביקור שלכם לעתיד.

:wink: if it's not clean enough :arrow: add some elbow grease

**Warning, this post may contain sarcasm ... it's your decision to get upset about it**

בבקשה לא לשלוח לי ה.פ עם שאלות שרלוונטיות לפורום דיטיילינג :nono:

פורסם

תודה לכולם,

דימה

 

לגבי התמונות באור יום אתה צודק בהחלט , בקרוב אני יראה פה עוד עבודה אל רכב שחור לפני ואחרי ואיך הוא נירא באור יום;)

 

לגבי הפירוט תהליך עבודה אפשר לראות בשירשור למלה :)

Tim Korotkin

×
×
  • תוכן חדש...