Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4698 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום, לא מזמן קניתי דהייטסו שרייד שנת 2000 מנוע 1.3 ידני. עכשיו גיליתי שישנה נזילת שמן. במוסך אמרו לי שהנזילה היא בין הגיר למנוע וכנראה בגלל מחזיר שמן תקול. לפי מה שהבנתי שבגלל המיקום צריך לפרק את הגיר וזאת עבודה של לפחות 800 שח ואז בד״כ עושים גם קלאץ׳ על הדרך. המוסכניק אמר שכל עוד אני ממלא שמן אז לא תהיה בעיה וכדאי לטפל בזה רק שאצטרך לעשות קלאץ .הקלאץ׳ שלי בסדר גמור אבל הנזילה קצת מטרידה אותי ולא בא לי על רכב נוזל ישר אחרי שקניתי אותו. השאלה שלי זה האם באמת כדי לחכות לקלאץ ולא לתקן עכשיו את הנזילה? כמה בערך זה יכול לעלות תיקון שכזה? לפי הערכה גסה הנזילה בסדר גודל בינוני כלומר בבוקר ישנה שלולית לא ענקית אבל גם לא קטנה מאוד מתחת לאוטו. בטח אני אצטרך להשקיע הרבה בשמן מנוע אם לא אתקן זאת.

אשמח לדעות. תודה

פורסם

הייתי מטפל בנזילה בהקדם ולו מהחשש,שגם אם יש סיכוי קטן,שהשמן יגע באחת מרצועות האביזרים-רצועה קרועה-נזק (ויכול להיות נזק גדול מאוד אפילו אם חלילה זו תהיה רצועת טיימינג).

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

פורסם

למחזיר שמן נוזל שיושב בין המנוע לגיר ומוגדר מחזיר שמן אחורי אין כל מגע לאחת מרצועות האביזרים וגם לא לרצועת הטיימינג. אם הנזילה הייתה ממחזיר השמן הקדמי היושב באיזור הרצועה אז הסיכון לכך בהחלט היה מוחשי יותר מבחינת קרע הרצועות. בכל מיקרה להחלפת מחזיר שכזה יש צורך בהורדה של הגיר מהמנוע וזה עסק לא זול במיוחד. אם התדירות שאתה מוסיף שמן היא גדולה בגלל הנזילה סדר זאת בהקדם. אם אתה יכול לחיות עם זה חכה שתצטרך לעשות קלאצ'.

פורסם

יש את המחיר של לפתוח מכסה מנוע לפני כל נסיעה ולבדוק אם צריך עוד שמן או המחיר של לתקן את הבעיה, אם אתה צריך למלא גלון שמן בחודש אז בהחלט כדאי לתקן

פורסם
למחזיר שמן נוזל שיושב בין המנוע לגיר ומוגדר מחזיר שמן אחורי אין כל מגע לאחת מרצועות האביזרים וגם לא לרצועת הטיימינג. אם הנזילה הייתה ממחזיר השמן הקדמי היושב באיזור הרצועה אז הסיכון לכך בהחלט היה מוחשי יותר מבחינת קרע הרצועות. בכל מיקרה להחלפת מחזיר שכזה יש צורך בהורדה של הגיר מהמנוע וזה עסק לא זול במיוחד. אם התדירות שאתה מוסיף שמן היא גדולה בגלל הנזילה סדר זאת בהקדם. אם אתה יכול לחיות עם זה חכה שתצטרך לעשות קלאצ'.

 

אין לו קשר לרצועות אבל אי אפשר להבטיח ב-100% שחלילה לא יגע שמן ברצועה.

מניסיון רע עם דייהטסו שונה (אפלאוז) קרה לי מקרה זהה.

זה היה אמנם מחזיר שמן בין מנוע לגיר אבל הנזילה מתברר לא הייתה רק בקו ליניארי ישר.

הגיע שמן לרצועה,הדבר נתפס בזמן והיא הוחלפה (היה מדובר ברצועת אביזרים ולא תזמון).

חוץ מזה בהחלט יש סיבות לתקן ולא לדחות:

א.איבוד של 50-60 גרם שמן ביום X30 יום בחודש = 1500-1800 גרם שזה כחצי מכמות השמן במנוע הזה או בתרדום לכסף כ-50-60 ש"ח לחודש על שמן.אם האיבוד גדול יותר,המצב לא טוב יותר.

ב.רק עכשיו פותח הנושא קנה את הרכב וגם אני הייתי לא הייתי מרוצה לנסוע ברכב עם נזילה שרק עכשיו נקנה).

לגבי עלות-כ 800-900 ש"ח עבודה,בסביבות כמה עשרות ש"ח על מחזיר השמן ומע"מ (כ-1,200 ש"ח הכל כולל כל +-).

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

פורסם
הייתי מטפל בנזילה בהקדם ולו מהחשש,שגם אם יש סיכוי קטן,שהשמן יגע באחת מרצועות האביזרים-רצועה קרועה-נזק (ויכול להיות נזק גדול מאוד אפילו אם חלילה זו תהיה רצועת טיימינג).

 

בשרייד הרצועות הן בדיוק בכיוון השני מהמיקום של הנזילה שלו,אין סיכוי שזה יגיע לשם.

לדעתי תטפל בזה בהקדם כי מנסיון הנזילה שם רק מחמירה עם הזמן.

Bayerische Motoren Werke

Abarth 595

פורסם
בשרייד הרצועות הן בדיוק בכיוון השני מהמיקום של הנזילה שלו,אין סיכוי שזה יגיע לשם.

לדעתי תטפל בזה בהקדם כי מנסיון הנזילה שם רק מחמירה עם הזמן.

 

אפלאוז ושרייד שני רכבים זהים כמעט לחלוטין.

באפלאוז,הרצועות נמצאות בצד שמאל (בצד של מיכל נוזל שמשות ומיכל עיבוי).

בשרייד הרצועות הן מצד ימין ? :shock:

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

שלום

גם לי יש נזילת שמן בין המנוע לגיר אבל לא ברמה של שלולית שמן כל יום.

אצלי ברכב יש נזילה בטיפות שמן וגם לי מאוד מציק הנושא.

בגלל העלות הגבוהה שאמרו לי המוסכים החלטתי להשאיר את זה ככה ובזמן טסט אני

מנקה את המנוע מלמטה ועובר במכה הראשונה.

לעומת זאת הקלאצ' שלי הוא בשלבים מתקדמים להחלפה ולכן אני יתקן את הנזילה באותו זמן שאחליף את הקלאצ'.

בברכה,

שגיא

×
×
  • תוכן חדש...