Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4710 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

תודה יוסי.

 

אני אבדוק את שני הרכבים ואקח את זה שהוא יותר שמור עם טיפולים מתועדים. אני לא מסתכל על קילומטרז' בכלל.

 

אז ספציפית אתה תלך לפי נתונים אחרים, יותר מעשיים, אבל הקונה הממוצע ב99% מהמקרים ילך על הרכב שעשה פחות ק''מ.

Light travels faster then sound. This is why some people appear bright until you hear them speak.

פורסם

רכב שעשה פחות ק"מ לא בהכרח יהיה יותר טוב מרכב שעשה יותר.

אם את רוב הק"מ שלו הוא עשה בעיר, התנעות תכופות, העברות הילוכים תכופות וכו', אני אישית הייתי מעדיף רכב שנסע מחוץ לעיר על גבי האופציה הזאת. גם במחיר של 50KKM ואפילו 100KKM בחלק מהרכבים.

אם יש לו היסטורית טיפולים תקינה זה גם מעיד על זה שבעל הרכב שמר עליו כמו שצריך.

VW MK5 Golf 2.0TDI

פורסם

פעם הייתה כתבה בערוץ 22, אם אני לא טועה, ונאמר שם שאין שום סיכוי לדעת אם זוייף או לא, אם אני זוכר נכון.

 

מה שכן , כמו שאמרו פה , זה לבדוק "תאימות בלאי", נותן אינדיקציה.

פורסם
אז נתקלתי במס' מודעות בהן צויין ק''מ לא הגיוני בעליל של 25~40 ק''מ (רכב שנת 2002) וצויין בפירוט: ''מנוע חדש''. זאת אומרת שהם ביצעו איפוס לא חוקי של הקלומטראז' בעצמם?

 

מה גם, שרוב הסיכויים שהמנוע לא באמת חדש, אלא משומש מפירוק או ייבוא.

פורסם
כפי שהבנתי קיימות תוכנות שמסוגלות לאמת דרך ODB אם 'שיחקו', בנתוני הספידומטר...

 

תוכל לספר לי על זה? איך למה וכמה.

Light travels faster then sound. This is why some people appear bright until you hear them speak.

פורסם

היי,

 

לפי מיטב הבנתי בזמנו לא היו רושמים מדאוץ בטסט עד 2008, ולכן רכבים שבעברם הרחוק עברו הפחתת ק"מ, היום יהיה קשה מאוד למצוא את זה. קשה מאוד להבחין בהפחתה של פחות מ20 אלף ק"מ. אבל יש יוצאי דופן, הרכב של אשתי עשה 3000 ק"מ בשנתיים האחרונות. הרכב בחניה ולא מגיע לק"מ בודד ביום ויש ימים שלמים שהוא בכלל לא בשימוש. פעם בשבועיים שלושה אני נותן לו "הרצה" של כ 40 ק"מ בבין עירוני.

כמובן שכמו שכתבו פה מעליי, יש סימנים שקשה לזייף אבל זה רק ברכבים שעשו מאתיים אלף וצפונה כמו הגה (אלא אם כן החליפו), שטיח רגליים של הנהג (הריבוע פלסטיק שיושב על הציפוי לבד של הרכב, ולא השטיח שניתן לפרק), מנגנון נעילת חגורת הבטיחות של הנהג, מצב הבריח של דלת הנהג, צליל סגירה ונעילה, בלאי לבד\בד כיסוי בדלת שמאל של הנהג (איפה ששמים את היד) שאלו סימנים שקשה מאוד לפספס, אלא אם כן ברכב נהג מישהו פדנט שהשתדל לא לנשום 200 אלף ק"מ...

יש רק דרך אחת לשחות 100 מטר בשביל להביא מדליה;

אתה מתחיל הכי מהר שלך, ואז לאט לאט אתה מגביר

פורסם
היי,

 

לפי מיטב הבנתי בזמנו לא היו רושמים מדאוץ בטסט עד 2008, ולכן רכבים שבעברם הרחוק עברו הפחתת ק"מ, היום יהיה קשה מאוד למצוא את זה. קשה מאוד להבחין בהפחתה של פחות מ20 אלף ק"מ. אבל יש יוצאי דופן, הרכב של אשתי עשה 3000 ק"מ בשנתיים האחרונות. הרכב בחניה ולא מגיע לק"מ בודד ביום ויש ימים שלמים שהוא בכלל לא בשימוש. פעם בשבועיים שלושה אני נותן לו "הרצה" של כ 40 ק"מ בבין עירוני.

כמובן שכמו שכתבו פה מעליי, יש סימנים שקשה לזייף אבל זה רק ברכבים שעשו מאתיים אלף וצפונה כמו הגה (אלא אם כן החליפו), שטיח רגליים של הנהג (הריבוע פלסטיק שיושב על הציפוי לבד של הרכב, ולא השטיח שניתן לפרק), מנגנון נעילת חגורת הבטיחות של הנהג, מצב הבריח של דלת הנהג, צליל סגירה ונעילה, בלאי לבד\בד כיסוי בדלת שמאל של הנהג (איפה ששמים את היד) שאלו סימנים שקשה מאוד לפספס, אלא אם כן ברכב נהג מישהו פדנט שהשתדל לא לנשום 200 אלף ק"מ...

 

איך משתנה צליל סגירת דלת? ואני לא התכוונתי להורדה של עד 20K ק''מ אלה יותר בכיוון של 50+.

Light travels faster then sound. This is why some people appear bright until you hear them speak.

פורסם
איך משתנה צליל סגירת דלת? ואני לא התכוונתי להורדה של עד 20K ק''מ אלה יותר בכיוון של 50+.

 

ברכבים עם ק"מ גבוה שלא שימשו כרכבי הסעה או משפחתיות למהדרין עם 3 ילדים, דלת הנהג תהיה הבלויה ביותר מאחר והוא השתמש בה הכי הרבה. הסימנים שקשורים לכך זה שדלת שנפתחה ונסגרה הרבה לא תישמע ולא תרגיש כלל כמו דלת הנוסע או הדלתות האחוריות. וזה בהנחה שלא קיבלו מכה ועברו תיקון. זה פשוט צליל שונה לגמרי. במכונית חדשה הם נשמעות בדיוק אותו הדבר.

יש להם 2 שלבים (או תחנות) פנימיים עד פתיחה מלאה: בגסות- אם פתיחה מלאה זה 90 מעלות אז יש בארבעים מעלות ויש גם בשבעים מעלות נקודה בה הדלת נעמדת ואז פתיחה מלאה. ברכב עם ק"מ גבוה הנקודות האלו כמעט נעלמות ובדחיפה קלה הדלת עוברת מצד לצד. ככל שהרכב נסע יותר, ההבדל בבלאי בין הדלתות גדל מאחר ובממוצע את רוב הנסיעות אנו עושים לבד. בצליל יש הבדל גדול מאחר ודלת בלויה נסגרת מהר ובצליל בודד ואילו בדלת חדשה, אם סוגרים בעדינות עוד אפשר לשמוע את 2 שלבי הבריח שננעל.

 

 

תנסה ותראה, זה תקף לגבי הרבה מהרכבים שיש היום על הכביש

יש רק דרך אחת לשחות 100 מטר בשביל להביא מדליה;

אתה מתחיל הכי מהר שלך, ואז לאט לאט אתה מגביר

פורסם
ברכבים עם ק"מ גבוה שלא שימשו כרכבי הסעה או משפחתיות למהדרין עם 3 ילדים, דלת הנהג תהיה הבלויה ביותר מאחר והוא השתמש בה הכי הרבה. הסימנים שקשורים לכך זה שדלת שנפתחה ונסגרה הרבה לא תישמע ולא תרגיש כלל כמו דלת הנוסע או הדלתות האחוריות. וזה בהנחה שלא קיבלו מכה ועברו תיקון. זה פשוט צליל שונה לגמרי. במכונית חדשה הם נשמעות בדיוק אותו הדבר.

יש להם 2 שלבים (או תחנות) פנימיים עד פתיחה מלאה: בגסות- אם פתיחה מלאה זה 90 מעלות אז יש בארבעים מעלות ויש גם בשבעים מעלות נקודה בה הדלת נעמדת ואז פתיחה מלאה. ברכב עם ק"מ גבוה הנקודות האלו כמעט נעלמות ובדחיפה קלה הדלת עוברת מצד לצד. ככל שהרכב נסע יותר, ההבדל בבלאי בין הדלתות גדל מאחר ובממוצע את רוב הנסיעות אנו עושים לבד. בצליל יש הבדל גדול מאחר ודלת בלויה נסגרת מהר ובצליל בודד ואילו בדלת חדשה, אם סוגרים בעדינות עוד אפשר לשמוע את 2 שלבי הבריח שננעל.

 

 

תנסה ותראה, זה תקף לגבי הרבה מהרכבים שיש היום על הכביש

נכון מאוד, אצלי בפיג'ו הדלת של הנוסע והנהג נטרקות גם כשסוגרים חלש והאחוריות נסגרות כמו רכב חדש. הרכב עם 216K

אגב מה הסיבה? לאיזה חלקים בדיוק יש בלאי?, ציר? גומיות של הדלתות? נניח ואני רוצה לטפל בזה

  

לפני 16 שעות, HybridBoy כתב:

1. לא אישרתי לך לצטט אותי לחתימה.

 

פורסם
ברכבים עם ק"מ גבוה שלא שימשו כרכבי הסעה או משפחתיות למהדרין עם 3 ילדים, דלת הנהג תהיה הבלויה ביותר מאחר והוא השתמש בה הכי הרבה. הסימנים שקשורים לכך זה שדלת שנפתחה ונסגרה הרבה לא תישמע ולא תרגיש כלל כמו דלת הנוסע או הדלתות האחוריות. וזה בהנחה שלא קיבלו מכה ועברו תיקון. זה פשוט צליל שונה לגמרי. במכונית חדשה הם נשמעות בדיוק אותו הדבר.

יש להם 2 שלבים (או תחנות) פנימיים עד פתיחה מלאה: בגסות- אם פתיחה מלאה זה 90 מעלות אז יש בארבעים מעלות ויש גם בשבעים מעלות נקודה בה הדלת נעמדת ואז פתיחה מלאה. ברכב עם ק"מ גבוה הנקודות האלו כמעט נעלמות ובדחיפה קלה הדלת עוברת מצד לצד. ככל שהרכב נסע יותר, ההבדל בבלאי בין הדלתות גדל מאחר ובממוצע את רוב הנסיעות אנו עושים לבד. בצליל יש הבדל גדול מאחר ודלת בלויה נסגרת מהר ובצליל בודד ואילו בדלת חדשה, אם סוגרים בעדינות עוד אפשר לשמוע את 2 שלבי הבריח שננעל.

 

 

תנסה ותראה, זה תקף לגבי הרבה מהרכבים שיש היום על הכביש

 

לא בכל הרכבים. שלי עברה מעל 320KKM ועדיין כל הדלתות נסגרות ונפתחות כחדשות כולל הנהג. לגבי הבד והידיות המצב יותר עגום. במיוחד הידית של הנהג שקיבלה חיזוק בצורת כמה ברגי פח ומכסה של פחות ריח עטוף איזולירבנד.

VW MK5 Golf 2.0TDI

×
×
  • תוכן חדש...